Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko karppaus tosiaan tehdä näitä muutoksia??

Vierailija
17.01.2010 |

Olen nyt ollut vajaa 3 viikkoa tiukalla karppauksella, saan hiilareita lähinnä vain kasviksista.

Nukun kuin tukki, hurjan syvää unta ja näen unia mahdottoman paljon, ihoni on ihanan näköinen ja poskilla puna, mieheni mielestä näytän "just saaneelta" ;). Olo on mahtava!! Painoa ei tosin ole lähtenyt vasta kuin 2,8kg, mutta vatsa ei pönkötä enää..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tosiaan muutama syy, miksi itekin karppaan. Kohta neljä vuotta tulee täyteen.

Vierailija
2/5 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut unettomaksi.

Normaalioloissa nukun kuin tukki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaako kukaan sanoa miten maha reagoi jos karppaaja (minä) alkaakin syömään aamuisin kaurapuuron? muutoin pysyisin tiukkana karppina mutta puuroa kaipaan kovasti..

Vierailija
4/5 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakarppaajat ei

Vierailija
5/5 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm,karppaaminen kiinnostaisiko muakin kovasti mutta todella vaikeaa se on...olen yrittänyt mutta väkisinkin jostain tulee hiilareita (esim.itse tehdyt kastikkeet,tavallinen kotiruoka).

Missö olisi reseptejä karppaus ruokiin,sellaisia mistä koko perhe voisi innostua?

Mites toi kun olen kova harrastamaan liikuntaa (lihasharjoittelu,kävely/juoksu lenkit)ja ja keho tarvitsee edes vähän hiilareita palautuakseen??!!

Kertokaa nyt mitä saan syödä ja en?Tahtoisiko joku laittaa tänne vaikka parin päivän syömiset kokonaisuudessaan niin saisin ideoita,kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä