Lue keskustelun säännöt.
Järkyttävän fotoshopattu vauva tuossa Vauvan Facebook-mainoksessa.
17.01.2010 |
Ei nähtävästi enää synny niin suloisia vauvoja, etteikö niitä tarvitsisi fotoshoppailla.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla