Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua stressaa elämässäsi eniten?

Vierailija
17.01.2010 |

Minua stressaa jatkuva rahanpuute.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erinäisistä asioista + sama kuin ap:lla.

Vierailija
2/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa elämässä työelämän vallankäyttö

- perhe-elämässä toivon vain vakautta ja varmuutta ja turvallisuutta edelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huushollissa on kaksi päivystävää lääkäriä...

Vierailija
4/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työttömyys

Vierailija
5/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään jätti rahapulaa ole muuten, mutta just nyt ei ottaa yhteen kivaan rahaa, äh. Toivon, että jostain se raha löytyisi.

Ei oikeastaan mikään muu stressaa tällä hetkellä:) Em. lisäksi ostaisin vielä ystävälle kunnon synttärilahjan...

Vierailija
6/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostu syömään juuri mitään.

Vierailija
7/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä stressaa työn ja lapsen kouluaikojen yhteensopimattomuus.

Mies lähti vuoden työttömyyden jälkeen töihin ja lapsi, kehitysvammainen on ensimmäisellä luokalla.

Olemme joutuneet taistelemaan sen, että iltapäivähoito olisi klo 17 asti, koska lapsi ei pärjää yhtään yksin. Iltavuorossa minä pääsen klo 17 tai 17.15 jolloin lapsi joutuu olemaan hoidossa siihen 17:sta. Miehen työaika on klo 16:sta+tunnin työmatka kotiin.

Tähän hoitoon suostuttiin pitkin hampain, mutta on minua syyllistetty tästä tilanteesta koulun taholta tosi kivasti.

Aina minulla ei ole työvuorona iltavuoroa, vaan teen myös välivuoroja ja aamuvuoroja.

Nyt jos joudun vaihtamaan vuoroa iltaan, jos iltavuorolainen on sairastunut, niin viikonloppuna en edes voi soittaa kouluun, että nyt heidän pitää varautua olemaan klo 16:sta sijaan klo 17:sta asti.

Tämä tilanne on juuri näin tällä hetkellä ja jouduin oikein anelemaan, että toinen työkaveri ottaisi tämän sairastuneen iltavuoron.

Kiitos, kun sain avautua. Mulla on todella paskamainen fiilis tällä hetkellä.

Vierailija
8/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi terveys, joka varmaan olisi paremmalla tolalla, jos miehen työtilanne selkiytyisi...

Vierailija
9/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoisän heikkeneminen silmissä (78v ja syöpä) stressaa eniten. Luopumisen tuskaa :(

Vierailija
10/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten ole tarpeeksi hyvä äiti ja en osaa tai ole edes kykenevä kasvattamaan lapsiani.

Sitä kun yrittää yrittää parhaansa ja silti tuntuu ettei onnistu, niin se on stressaavaa.

Vierailija
11/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottava anoppini ole poikaansa opettanut siivoamaan tai tekemään yhtään mitään kotihommia oma-aloitteisesti. Tämä vaikuttaa nyt meidän perheeseen kun yritän opettaa lapsia ja lapset vetoavat että miksi pitäisi, eihän isäkään ikinä mitään tee.

Vierailija
12/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanpuute, velat, työttömyys, synkkä taloudellinen tilanteemme myös tulevaisuudessa.

En jaksa tukea ja ohjata lasteni koulutyötä.

Omat iäkkäät ja sairaat vanhemmat.

Oma työni.

Olen aina väsynyt.

...

...

...

Vierailija
13/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräiset työajat (apteekki) ja perhe-elämä, ei meinaa onnistua.. Vaihtoehtoja mietitään ja etsitään kokoajan mihin hakisi töihin, ei vaan ole vielä tärpännyt.

Vierailija
14/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasten pienet ja suuremmat ongelmat.

terv. kolmen yh

Vierailija
15/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä helpottaa, kun nuorimmaisenkin päiväkotitaival päättyy. On uskomattoman stressaavaa yrittää ehtiä hoitamaan työt ja ehtiä julkisilla säällä kuin säällä päiväkodille niin, ettei oma lapsi ole se ryhmänsä viimeisenä haettava. Meidän muksuille on aina osunut hoitopaikat, joista kaikki muut haetaan viimeistään neljältä, vaikka paikka menee kiinni viideltä...HUOKAUS

Vierailija
16/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla viemään lapsia hoitoon (vaikkei olekaan kauhean aikainen herätys, kun lähdetään liikkeelle kahdeksan aikaan) ja illalla kiire hakemaan lapsia. Kuten edellinen kirjoittaa. Minä haen aina tokavikana just viiden jälkeen ja pk on auki puoli kuuteen. Julkisilla kuljemme mekin...

Onneksi lapsilla on pääsääntöisesti kohtuulliset hoitoajat, minun viedessäni aikaisin mies hakee aikaisemmin ja minun hakiessani myöhän on mies vienyt lapset myöhempään.

Vierailija
17/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostusten välillä.

Vierailija
18/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä minua stressaa se, että juon viiniä ihan liikaa. Siis suomalaisen kulutuksen keskitasolla menen, mutta mielestäni se on liikaa.

Toisekseen minua stressaa se, että töissä minulla ei ole riittävästi töitä. Palkka on kohtuullinen, asema on kohtuullinen, saan paljon kiitosta esimieheltä hyvästä työstä.... vaan kun mulla on tylsää. Haluaisin enemmän töitä.

Hyvin mulla on asiat, mutta nämä nyt tuli mieleen.

Vierailija
19/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama kuin aiemmilla eli aina on kiire joko töihin tai hakemaan lapsia tarhasta. Ja tähän kun lisää sen että kuljen joko pyörällä tai julkisilla niin aivan älytöntä säätämistä koko arki. Huomenna se taas alkaa....

Vierailija
20/24 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta lasten päivät eivät venyisi yli 8-tuntisiksi, joka ikinen päivä sekä aamu että ilta ovat minuuttipeliä, vaikka meitä onkin kaksi vanhempaa. Kummallakin on vaativa ja ylitöitä vaativa työ ja pitkähkö työmatka, ja joka ikinen päivä on joko lähdettävä töihin puoliunessa kukonlaulun aikaan tai tehtävä pitkälle iltaan ylitöitä, sen mukaan kenen vuoro milloinkin on viedä ja hakea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme