Seksuaalisuuteni muuttui täysin 30-kymppisenä, mitähän mulle oikein tapahtui???
Mä olin aina siveä ja kiltti tyttö. Seksi oli tyyliä kerran viikossa saunan jälkeen pelkkä yhdyntä. Se ei ollut mulle mitenkään tärkeää.
Sitten mä sain lapsia ja nyt lapset saaneena olen villi ja tuhma, täysin estoitta seksistä puhuva ja nauttiva nainen. Onko muille käynyt vastaavaa täyskäännöstä, mistähän tämä oikein johtuu?? Välillä ihan ihmettelen itseäni :DD Missä oikein vinksahti???
Kommentit (25)
No teidänlaiset on näitä carpe diem-tyyppejä. Onneksi olkoon vaan tuleviin tykityksiin. Ja kuten arvata saattaa, minua vaimo petti, kun löysi itsensä seksuaalisesti. No jäi kiinni 8 kk sitten, vielä ollaan yhdessä.
3 v hurjaa tykitystä, sitten uusi onni;-D. Nyt takana reilut 3 v uusperheonnea isossa perheessä.
Nuorempana mahdollisuus harrastaa seksiä mielin määrin muttei haluja ja nyt haluja, muttei mahdollisuutta harrastaa seksiä mielin määrin.
Mikähän mooren laki tähänkin pätee :-D
M34
Nuorempana mahdollisuus harrastaa seksiä mielin määrin muttei haluja ja nyt haluja, muttei mahdollisuutta harrastaa seksiä mielin määrin. Mikähän mooren laki tähänkin pätee :-D M34
N38
jos vain nainen on tarpeeksi kiihottava. Jos ei ole niin silloin nainen vaihtoon. Olen tullut siihen tulokseen, että usein naiset haluavat nuorena seksiä ihan muista syistä kuin vanhempana. Ehkä nuorena ei saa olla niin tuhma tyttö tai jotain.
Itsekkyyttä vaan peliin, ei täällä eletä kuin kerran.