Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bongailen täällä anoppilassa jo valmiiksi mitkä kamat otan sit k un kuolinpesää jaetaan.

Vierailija
17.01.2010 |

Tai tietenkin mun mies ottaa omissa nimissään, mutta minä käsken.

Kaikki retro-antiikkikamat ainakin.

No, ehkä siihen menee vielä jokunen vuosi, mutta kuitenkin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt anoppilassa ja tuskin tietää mikä retro-vintage-kama on kovassa huudossa huutiksessa. ap

Vierailija
2/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin, mitkä anopin kiinteistöistä otettais ;-) No oikeesti anoppi on hyvässä kunnossa ja elää varmaan monta vuosikymmentä vielä. Mutta hassua, että joku jaksaa himoita vintage-kamaa, eikä edes tunnearvon takia vaan myyntiin. Ei mee hyvin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tuolla silmällä katselin, mutta huomasin, että mitään en sieltä edes huolis! Astiat jostain Tarjoustalosta, taulut torikauppiailta, lasitavara samaa, mitä kirpparit turvoksissa. Kirjat kirjakerhoista, liinavaattet pidetty liki puhki. saattaa se kama olla joskus retroa, nyt vaan niin... rumaa?

Vnahempieni kotiin kyllä pitäs kai mennä post-it-lappujen kanssa omimaan, ettei siskot saa aikanaan kaikkea ;-)

Vierailija
4/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 neliön kaksio jugent-talossa ja kesäpaikka suositulla paikalla. Tilillä olevista varoista en ole tietoinen.

Vierailija
5/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kiva plussa sekin on. Anopin kuolema on jo niin lottovoitto sinänsä, että uskomatonta, että samalla iskulla saa muutaman sata tonnia!

Vierailija
6/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 neliön kaksio jugent-talossa ja kesäpaikka suositulla paikalla. Tilillä olevista varoista en ole tietoinen.

Vierailija
7/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan se osake realisoidaan heti appivanhempien kuoleman jälkeen ja rahat meidän tilille. ap

Vierailija
8/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elävät kaikki rahojansa.

ja PS se on Hitler-Jugend

Vierailija
9/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidan ikkunoista mita kannattaisi ottaa kun kupsahdatte onnettomuudessa. Valitettavasti kaikki on niin heikkoa laatua ettei minulle kelpaa.

Vierailija
10/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi on alkanut jakaa tavaroitaan jo valmiiksi. EI tarvitse sitten enää tapella...

Sain juuri aivan ihanan astian ja koneen. Hänen kaappinsa ym. huusholli on tyhjentynyt kovasti reilun vuoden aikana.

Vierailija
11/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini pahastui...

Vierailija
12/23 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/23 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pakastepussin nimilaput on käteviä vaivihkaa törkätä esim haluamansa posliiniesineen pohjaan. on sitten mustaa valkoisella mikä esine on varattu.

Vierailija
14/23 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit piilottaa kaikkein parhaat hyviin jemmapaikkoihin tai salakuljettaa ne himaan jo hyvissä ajoin ennen kuin käly ehtii nyysiä ne...

Vierailija
15/23 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko on flaksi käynyt??

Vierailija
16/23 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materialistiset ihmiset kuten ap on oikeasti jokseenkin säälittäviä. Toi kuulostaa niin perin juurin mauttomalle ja typerälle. Ihan kuin jollakin krääsällä olisi merkitystä. Toivottavasti appivanhempasi ymmärtävät eläessään tuhlata ja hajottaa kaiken.

Vierailija
17/23 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöä odotellessa....

Miehen veljen vaimo oli aikoinaan jotain arvottomia koriste-esineitä kuulemma anopilta varaillut, mutta nyt on itse ex, joten ilman jää :)

Minä olen ainoa miniä tällä hetkellä, eikä miehen veljet enää naimisiin mene. Ongelma on enemmänkin se että mihin ne romut laitetaan, minä otan lähinnä ne mitkä olen itse antanut lahjaksi tai mies, mutta mun valitsemia.

Vierailija
18/23 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille testamentti kissa järjestölle!!!!!

Vierailija
19/23 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme sisarusten kanssa sopineet kuka saa mitäkin vanhempiemme lukaalista. Ei tarvitse sitten enää perunkirjoituksissa tapella. 

Vierailija
20/23 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä olen täällä se voittaja.

Mun työkaverilla kuoli ensiksi äiti ja heti perään isä ( vai oliko toisinpäin ). Hänen lapsensa olivat jo muuttaneet pois kotoa ja heillä oli lähes käyttämättömänä 2 huonetta omakotitalossa.

Työkaverin veli vaimonsa kanssa pakkasivat kaikki, työkaveri tuli miehensä kanssa vaan pakettiautolla kylään ja nostivat auton täyteen laatikoita. Veli ja vaimo veivät mitä halusivat, valtaosa oli suht arvotonta tavaraa.

Laatikot olivat vuosikausia näissä huoneissa niin että huoneisiin ei enää mahduttu.

Kun minun ero tuli voimaan ja sain kirppispaikan , joka lopulta oli lähes 2 vuotta, sain kaikki nämä laatikot, niitä oli yhteensä toista sataa ja kirppiksellä kun myytiin, varat sain itselleni.

Asunnolle oli ostaja jo tiedossa, oli tärkeää saada asunto tyhjäksi nopeasti. Koska työkaverilla on edelleen iso omakotitalo, työkaveri ja hänen veli sopivat että asunto ekana tyhjennetään ja kun on aikaa, tavarat jaetaan. Mitään jakoa ei ikinä tehty, koska lähes kaikki olivat käyttötavaraa. Pöytähopeat, arvokkaammat lasiesineet, taulut, ne he jakoivat mutta valtaosahan on perustavaraa ja vaatteita.

eli sain ison perinnön ilman että menetin yhtään läheistä ja työkaveri on kuulemma ikuisesti kiitollinen kun tyhjensin huoneet. Samoin hänen lapsensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän