halpalennot
mistä tilaatte ja ovatko halvempia kuin perinteisten yhtiöiden lennot?
Kommentit (14)
Ihan sieltä lentoyhtiön sivuilta....
niin liity top 10 matkatarjouksiin..
Muuten suoraan sivuilta.
ja mihin haluat mennä?
Tampereelta lentää Ryanair, Turusta Swizzair, ja Helsingista Easyjet. Lentävät eri kohteisiin, ja vain tiettyihin kohteisiin suorat lennot, toki voit lentää jostain yllämainituista kaupungeista johonkin kohdekaupunkiin ja jatkaa ko. kaupungista jatkolennolla edelleen.
HUOM: halpisyhtiöillä on rajoituksia esim. matkalaukkujen suhteen, eivät tarjoile lennoilla ruokaa jne. eli kannttaa tutustua hyvin heidän matkustusehtoihinsa...!
Hinnat vaihtelevat päivän mukaan, ja mitä aiemmin varaat lennot sitä edullisemmin ne saat. Niin, ja usein em. yhtiöillä on tarjouksia, eli jos vaikka varaa viikolla 6 lennot (matkustusaika esim. maalis-huhtikuu) niin voit saada lennot todella edullisesti, ihan muutamalla eurolla jne.
Finnairin ym. hinnat eivät kilpaile noiden halpisten kanssa, mutta luonnollisesti palvelu on karsittu minimiin halpiksilla, eli lue tosiaan ne matkaehdot, muistaakseni Ryanairilla esim. mukaan saa ilman lisämaksua ottaa vain käsimatkatavaran jne.
että pitäisi ottaa vain käsimatkatavara.
Laukkuja hävinnyt 10 kertainen määrä. Jos ongelmat nyt ohi, niin hyvä, mutta asiakaspalvelua ei Finnairin kalliit hinnat sisällä.
ja haen sivustoa, johon olisi koottuna eri yhtiöiden halvimmat. Luulin, että tällaisia olisi useita? Tyyliin "halvimmat lennot juuri nyt" ap
jatkaa:
Jos haluat nähdä eri lentoyhtiöiden lentoja, niin ebookers ja vertaa.fi ovat hyviä sivustoja.
MUTTA noilla sivuilla EI NÄY halpalentoyhtiöiden lentoja...!!! Vain Finnairin, SAS:in, Air Francen, Brittish airwaysin ym. yhtiöiden lennot.
Halpislennot löydät vain heidän omilta nettisivuiltaan.
Eli itselleni esim. kävi joulukuussa sillä tavalla, että lensin ensin Easyjetillä Helsingistä Gatwickiin, josta minulla olisi ollut Ryanairin lento Irlantiin. Easyjet myöhästyi kuitenkin niin pahasti, ettemme ehtineet Ryanairin lennolle.
Halpayhtiöt eivät korvaa mitään, eivätkä järjestä korvaavia lentoja, vaan menetät lennon ja rahasi. Jouduin lähtemään lasten kanssa taksilla Heathrow:hun ja ostin sieltä kalliin jatkolennon kotiin.
Toisaalta ikinä ennen ei minulle ole noin käynyt, vaan kaikki on lähteneet ajallaan ja olen asunut Irlannissa nyt 12 vuotta. Mutta ihan vaan muistutan, että varautukaa myös tuohon.
Siellä kuuluu laskeutumisen jälkeen sellainen torvisoittofanfaarimainos, jossa ylistetään, että TAAS Ryanair saapui perille ajallaan, toisin kuin muut! Esim. Finnairin lennot ovat olleet oikeastaan aina myöhässä, Ryanair ei juuri koskaan. Ovat sen verran rahanahneita, että haluavat pitää koneet ilmassa koko ajan.
jonkin verran sekä Finnairilla, Spanairilla ja Ryan airilla, Easy jetillä sekä jollain italialaisella yhtiöllä alppien yli. Ongelmani on se, että olen aina ollut porukan mukana ja muut ovat tilanneet lippuni tosi näppärästi. Halpayhtiöillä reitit ovat tulleet mutkaisiksi ja välilaskujen takia matka-aika on tullut pitkäksi, vaikka olenkin päässyt lentoon lähempää kotia(TRE). Finskillä on ollut hyvä palvelu ja tarjoilu, mutta matkaa HKIin on melkein neljä tuntia. Ennemmin ehkä matkaan Helsinkiin kuin odotan Stanstedissä 5-6 tuntia. Mutta itse asiaan en ole aikaisemmin tilannut lippuja itse, vaikka olenkin lentänyt. Nyt haluaisin tilata liput itse, siksi kyselen.
usein on halvempia, mutta on finskilläkin tarjouksia