Millainen olisi pahin mahdollinen miniäehdokas?
Minulle kauhistus olisi sellainen tympääntyneen näköinen, nirppanokkapissis, joka ei vaivautuisi keskustelemaankaan keski-ikää lähestyvän anoppiehdokkaansa kanssa.
Kommentit (24)
35-vuotiaan ikiteiniksi jämähtäneen yh-äipän, jonka oma tytär on 20v. Ja tämä yh-äippä pukeutuisi samoihin vaatteisiin tyttärensä kanssa.
2. pahinta olisi joku kotrollifriikki niuhottaja av-mamman alku, joka tukahtuttaisi poikani luovuuden.
3. pahin olis siivousneurootikko, terveysintoilija ja tuleva marttyyrikotiäiti, jonka mielestä nainen saa homehtua kotona 20 vuotta lasten kanssa ja miehen pitää painaa niska limassa töitä rahoittaakseen kotiäipän shoppailut.
hihittelijä, joka hipelöisi ja kopeloisi muiden läsnäollessa estoitta.
Yksinkertaistettuna. =)
Sellainen joka ei osaa nauraa itselleen tai arjen asioille, jonka elämä pyörii vain oman navan ympärillä. Se muuten kertoo tytöstä paljonkin että miten tulee omien vanhempiensa kanssa toimeen.
Sellainen maanläheinen ja tärkeimpänä omana itsenään viihtyvä tyttö olisi täydellinen.
Itse olen kuitenkin tälläinen umpikorvessa syntynyt, suorapuheinen, monien kaupunkilaisten mielestä sivistymätön sekä kovaääninen mamma. ´=D
vaan teini-iän tyttökaverilta. Kumman elämänvaiheen kumppaneita ap tarkoittaa tässä ketjussa läimiä?