Mies ei halua seksiä! Mitä teen?
Oltu yhdessä kaksi vuotta. Aluksi oli seksiä 3krt/pv sitten kerran/pv, sitten vaan viikonloppuisin, nyt ehkä kerran kahdessa viikossa. Minussa ei kuulemma ole vikaa. Stressiä on valittanut vuosi sitten kun ekaa kertaa tapeltiin ja sitä valittaa taas. Mutta ongelma jatkunut jo vuoden.
Hassuinta on, että hänellä ed suhteessa kokemusta pihtaavasta naisesta. Päätti jopa suhteen siksi. Minulla taas on kokemusta olla se pihtaava nainen.
Molemmat siis tietää, milta toisesta tuntuu. Musta tietty tuntuu pahalta, koska kun itse pihtasin, oli se suhteen loppusoittoa. En todella halunnut silloin exääni yhtään, vaan inhosin.
Vaikea silloin uskoa näitä selityksiä. Oma käsi sille kyllä maistuu. Sanoo että se on eri asia. Ja niinhän se onkin. Se on silloin tekninen suoritus.
Mutta hitto että vituttaa. Mitä on tiedossa 10v päästä, jos jo nyt tällaista. Ei ole lapsiakaan vielä.
Kommentit (5)
minä hölmönä menin naimsiin vaikka oli ollut kuiva seksin osastolla jo vuoden ja pahemmaksihan se meni. 6 avioliittovuoden jälkeen erosin koska en halunnut elää ilman seksiä - ja mies oli jopa ehdottanut, että menemme lapsettomuushoitoihin (ilman seksiä ei lapsia). ja hänkin kertoi koko ajan, etta rakastaa ja olen seksikäs mutta hän ei vaan jaksanut kun oli stressaantunut jne.
Eli nyt menette johonkin puhumaan ja saatte seksielämän toimimaan tai sitten lähdet! Katkeraksi tulet muuten!
Eikö kellään ole neuvoja, että miten näitä ongelmia on voitettu? Ei oo kiva pelkän seksin takia luovuttaa, kun muuten kaikki hyvin...
että kun seksiä on, niin se on ihanaa. Me ollaan oikeesti seksuaalisesti tosi yhteensopivia. Mulle se oli kuin uusi elämä, kun tämän miehen sain. Ja hän sanoi samaa. Että ei ole ollut ketään näin estotonta jne jonka kanssa uskaltaa tehä kaikkea mitä haluaa.
Oon miettinyt että mun aktiivisuuskin voi ahdistaa, mutta sen oon lopettanut. En edes uskalla olla enää aloitteellinen pakkien pelossa. Kerran viikkoon ehkä kokeilen, josko irtoais. Ja metelin nostan asiasta kerran kolmessa kuussa.
siis teidän mielestä ole ongelmaa? onko seksi kerran 2 viikossa ok?
suorastaan ruhtinaallisen paljon. Turha noita kertoja on laskea, tulee vaan turhia paineita molemmille, eikä se ainakaan edesauta tilanneta mitenkään.