Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No kannattaako se sikainfluessarokotus ottaa???

Vierailija
16.01.2010 |

Ens viikolla olis meidän "vuoro"..

Vieläkin askarruttaa et kannattaako se otta.. Kertokaa mielipiteitänne, ja kokemuksia. Kiitos.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin torstaina ja kun tulevasta ei kukaan tiedä eikä ennustajia ole olemassakaan (ainakaan luotettavia) niin jotenkin helpottaa ajatus keväästä kun on kuitenkin jonkinlainen suoja.Mielestäni se siis kannattaa ottaa, joukkosuoja ei oikein toteudu, jos vain muutama prosentti on rokotettu.

Vierailija
2/5 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ku täällä tampereella aletaan piikittään yli 25v perusterveitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositellaan koko kansalle. Toinen aalto on tulossa ennemmin tai myöhemmin. Itse otin sen tällä viikolla eli heti kun perusterveita aikuisia alettiin rokottaa. Itse sain rokotteesta paikallisoireita, eli käsi oli kipeä. Tästä riskistä kerrottiin etukäteen ja se ei estänyt halukkuuttani ottaa rokotetta. Rokotteen hyödyt ovat paljon suuremmat kuin haitat.

Vierailija
4/5 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hukkaan mene kalliit piikit. Mua ainakin ärsyttää, kun maito kerkee mennä vanhaksi jääkaapissa.

Vierailija
5/5 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan. Itse en ota, enkä anna rokottaa lapsiakaan. Vaikka samapa se mulle vaikka otatte, jos toinen aalto sieltä tulee, niin säilymmepähän todennäköisemmin terveenä kun muut ovat sortuneet rokottamaan itsensä.

Missähän se toinen aalto muuten viipyy. Viimeksi meni aiiika kauan ennen kuin rantautui tänne Suomeen asti, ja muualla maailmassa ei koko asiasta taideta enää edes puhua. Paitsi yritetään kaupata niitä hysteriassa ostettuja rokotevuoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi