Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tytölle päälle 1v kuvaukseen?
15.01.2010 |
Mekko juu, mutta pitäiskö olla sukkahousut vaiko ei.. toisaalta ihanat pullukkajalat voisi näkyäkin, mutta oisko kuitenkin sukkikset hyvät..?
Tai jotkut kengät vai paljas jaloin?
Mitä te olette laittaneet?
Kommentit (3)
mahdollisimman vähän päälle koska vauva on söpö (lähes) nakuna!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
paljain jaloin. just joku liivimekko ja sit pullukat jalat :)
ja hyvä idea tuo, että ottaa vähän erilaisia kuvia ja jossain vois olla esim. ihan vaippasillaan
Alue: Aihe vapaa
tytöllä oli farkkuliivimekko ja paljaat jalat. Ne pikkuset varpaat näyttää vaan niin söpöltä kuvissa! =)