Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poskiontelotulehdukseen liittyvät tuntemukset

Vierailija
15.01.2010 |

Mulla on poskiontelotulehdus, pari viikkoa varmaan jo ollut, ennen kuin tajusin tänään lääkäriin mennä. Koko tuon parin viikon ajan mulla on ollut outo olo, ihan sekava ja tuntunut siltä, että tulen millä hetkellä hyvänsä hulluksi. Liittyykö se poskiontelotulehdukseen vai olenko oikeasti sekoamassa????

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlaisia tuntemuksia, joten saattaa liittyä.

Vierailija
2/14 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että löytyi tämä ketju. Mulla juuri tuollaisia tuntemuksia!!! Otsaa särkee ja poskia. Sieramia kirvellyt viikon, mutta lenssu ei iske päälle. Öisin menee nenä tukkoon ja iltaisin lämpöä 37.2. Silmåt vetistää ja voimaton olo. Pahin on otsan alueen päänsärky ja sekava olo. Myös nenän alueella outo paine.Ja pää ei toimi normaalisti. Luulen että mulla on poskiontelotulehdus...vaikka flunssaa ei ole. Voisko olla mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poskiontelontulehduksissa aina oireena kipu "naamassa" kun kävelee. Joka askeleella koskee poskiin ja kulmakarvojen väliin.

Vierailija
4/14 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poskiontelotulehduksessa aina sellanen olo, kun olisin sekoamassa... Pyörryttää ja olo on sellainen poissaoleva. Varmaan joo liittyy tautiin.

Vierailija
5/14 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:07"]Kuuluuko tähän kuume vai voiko olla ilman kuumettakin poskiontelon tulehdus?
[/quote]

Mulla ei koskaan ole kuumetta.

Vierailija
6/14 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 07:18"]Ihana että löytyi tämä ketju. Mulla juuri tuollaisia tuntemuksia!!! Otsaa särkee ja poskia. Sieramia kirvellyt viikon, mutta lenssu ei iske päälle. Öisin menee nenä tukkoon ja iltaisin lämpöä 37.2. Silmåt vetistää ja voimaton olo. Pahin on otsan alueen päänsärky ja sekava olo. Myös nenän alueella outo paine.Ja pää ei toimi normaalisti. Luulen että mulla on poskiontelotulehdus...vaikka flunssaa ei ole. Voisko olla mahdollista.
[/quote]

Todellakin voi olla. Poskiontelotulehduksen pitäisi olla kuulemma jälkitauti, mutta ei mulle koskaan tule sitä flunssaa vaan suoraan tulehdus.

Vierailija
7/14 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo kaikki edellä mainitut saattavat hyvinkin olla oireita poskiontelon tulehduksesta. Minulla ei yleensä nouse kuume, ainakaan kuin pari kymmenystä.

Vierailija
8/14 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla aivan kamala olo!! Neljättä viikkoa kova flunssa ja etenkin yskä. Keuhkoputken tulwhdukseen sain 3 pv kestävän zithromax kuurin,joka loppui kaksi päivää sitten.Ja nyt kolmatta päivää kamala päänsärky ja paine nwnän varressa ja otsasaa. Ääni paksu ja nuhainen...mutta räkä ei enää valu.Aikaisemmin pitää niistää yhtenään ja nenä oli tukkeessa. Nyt siis vain ääni sellainen "räkäinen". Ja tämä outo olo päässä. Ihan kamalaa. Jotenkin pää on ihan sekava ja epötodellinen. Huimaa ja silmät vetistää. Siis en ole yhtään oma itseni. Silmiä on vaikea tarkentaa....ne fokusoituu hitaasti. Järki jäässä. Siis itku tuli äsken tästä olosta että mitä mulle onntapahtunut tässä kahden päivän sisällä. Jotenkin sellainen huimaavakin olo. Ja voimaton ja raskas.

Mutta ei mulla mitenkään erityisesti satu kun laitan pään alespäin. Muuten on kyllä sellainen outo paine koko pään etuosassa ja tulee semmoisia vihlaisuja päästä.

Voisko olla tulehdusta onteloissa?!

Vierailija
9/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko antibiootti ainoa parannuskonsti vai paraneeko myös ilman?

Vierailija
10/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko tähän kuume vai voiko olla ilman kuumettakin poskiontelon tulehdus?

Vierailija
11/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
12/14 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/14 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja sellainen poissaoleva olo...tosi pelottava tunne. Ja hajamielinen pää. Keskittymiakyky kadoksissa.

Vierailija
14/14 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollainen sekava olo on nyt!

Kaksi viikkoa sitten alkoi kurkkukipu ja lämpöily sekä ääni pois pari päivää. Sitten alkoi yskä ja nieluun valui limaa. Missään vaiheessa en ole ollut räkäinen että niistä tarvisi. Nyt viikon särkenyt päätä ja olo tosiaan sellainen kuin olisi hulluksi tulossa. Poissaoleva ja jotenkin sekava. Paine nenänvarressa. Tk:ssa katsoivat ultralla posket pari påivää sitten. Ei nestepintaa mutta turvotusta näkyi.

En ymmärrä miten olo voi olla näin hurja 😖 silmätkin tuntuu ihan kummallisilta. Otsasärkyyn ei auta edes burana. Alkanut tulemaan ihan paniikkioireita tästä oudosta pään sumuisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi