Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUOMIO: 7-VUOTIAS POIKA KATEISSA HGISSÄ

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löytyy pian!

Vierailija
2/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi heti pelätä pahinta. Kaverilleen mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katoaa välitunnin aikana, niin aika epätodennäköistä.

Pelottavaa. Toivottavasti löytyy pian.

Vierailija
4/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki etsimään 125 senttiä pitkää ekaluokkalaista. Muita mahdollisia tuntomerkkejä: Iso reppu, kävelee tuijottaen jalkojaan.

Eiköhän se kotiinsa löydä. :)

Vierailija
5/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, ilmeisesti ei oleteta että sillä olis mitään hätää jos ei etsitä

Vierailija
6/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämä poika karkailee

Vierailija
7/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

IL: "Kadonnut on ensimmäisen luokan oppilas. Rehtorin mukaan hän ei ole aikaisemmin karannut koulusta".

Vierailija
8/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oiskohan isä kaapannut ja viemässä kotimaahansa

Vierailija
9/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä sillä halutaan suojella: poikaa vai vanhempien mainetta?

Vierailija
10/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin luota.

Vierailija
11/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset soittaa poliisille, jos SEITSEMÄN vuotias iso poika on kadonnut koulusta??

Ihan naurettavaa liioittelua ja lapsen aliarviointia koko juttu!

Vierailija
12/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset soittaa poliisille, jos SEITSEMÄN vuotias iso poika on kadonnut koulusta??

Ihan naurettavaa liioittelua ja lapsen aliarviointia koko juttu!

Mun mielestä 7 vuotias on vielä pieni lapsi! Olisin itsekin hädissäni jos en tietäisi missä oma 7 vuotiaani on:(

Vierailija
13/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemänvuotiaan suuretsinnät näin pian olisi varmaan liioittelua jos ei ole varmaa tietoa tai vahvaa epäilystä että lapsi on joutunut jonkun tapaturman tai rikoksen uhriksi mutta mitä haittaa siitä on että poliisille ilmoitetaan ja ihmiset osaavat pitää silmänsä auki? Suurin osa tapauksista päättyy onnellisesti kun lapsi tulee kotiin karkkiostoksilta tms. mutta jokunen ipana varmaan voitaisiin pelastaa pedofiilin kynsistä jos lasten katoamisista ilmoiteltaisiin ripeämmin.

Asiasta ilmoittaminen voi päättää huolen alkuunsa jos kadonneen lampaan kaverin äiti tai muu kuulee uutisen ja huomaa että hei toi etsintäkuulutettu kaveri syö tossa meirän keittiön pöydän ääressä näkkäriä ja mehua.

Vierailija
14/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ton ikäisenä aina seikkailin milloin missäkin ja osasin pitää itsestäni huolta. Ei ollut kännyköitä, äiti huolesta soikeana, muttei silti soittettu poliiseille. Ennen kuin olin kouluikäinen, lähin ulos aamulla ennen 10, kävin syömässä kotona kun/jos tuli nälkä (yleensä kyllä kavereilla)ja kotiin ilta myöhään.

Kyllä lapseen pitää osaa luottaa. Ton ikäinen on fiksumpi kuin luulette.

Vierailija
15/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ton ikäisenä aina seikkailin milloin missäkin ja osasin pitää itsestäni huolta. Ei ollut kännyköitä, äiti huolesta soikeana, muttei silti soittettu poliiseille. Ennen kuin olin kouluikäinen, lähin ulos aamulla ennen 10, kävin syömässä kotona kun/jos tuli nälkä (yleensä kyllä kavereilla)ja kotiin ilta myöhään. Kyllä lapseen pitää osaa luottaa. Ton ikäinen on fiksumpi kuin luulette.

Ja musta pidettiin huolta.

Vierailija
16/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkkuni teki ekalla luokalla tota jatkuvasti, että lähti koulusta kesken päivän kävelemään.

Vierailija
17/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ton ikäisenä aina seikkailin milloin missäkin ja osasin pitää itsestäni huolta. Ei ollut kännyköitä, äiti huolesta soikeana, muttei silti soittettu poliiseille. Ennen kuin olin kouluikäinen, lähin ulos aamulla ennen 10, kävin syömässä kotona kun/jos tuli nälkä (yleensä kyllä kavereilla)ja kotiin ilta myöhään.

Kyllä lapseen pitää osaa luottaa. Ton ikäinen on fiksumpi kuin luulette.

kuuloonkaan antaa esakrin palloilla päviät pitkät jossain, eikä edes ekaluokkalaisen.

Vierailija
18/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seikkailemaan eskari-ikäisenä! Kyllä siitä olisi poliisit kutsuttu perään - mutta meillä olikin "hyvä" perhe.

Vierailija
19/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Poliisi kaipaa havaintoja noin 30 vuotiaasta, 175-184 senttiä pitkästä, urheilullisesta miehestä, joka oli pukeutunut yksiväriseen oliivinvihreään takkiin ja mustiin tuulihousuihin. Takissa saattoi olla huppu. Miehen yleisolemus oli siisti.

Ai juma, mä näin yhden miehen joka taisi olla 174 cm pitkä, eli ei ole etsittävä. Mistä hitosta ne voi tietää että se on justiinsa alle 184 cm. Mittanauhan kanssako ne perhana kulkee. Hyvä jos tavallinen erottaa onko joku metrin vai 120 pitkä.

Vierailija
20/32 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee mitään ennen kuin on ollut kadoksissa 24 tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi