Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkilliset pahan olo tuntemukset

Vierailija
15.01.2010 |

Onko muilla tällaisia? Ihan yhtäkkiä, vaikka kesken minkä tahansa kivankin, saattaa yllättäen tulla äkillinen ja voimakas pahanolon/ahdistuksen ja alakulon tunne. Tämä siis kestää ihan muutamia sekunteja, mutta on tosi voimakas. Tuleeko muille tällaisia? Kuin joku läikähdys läpi kropan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fyysisesti? Itselläni nimittäin on, ollut jo varmaan 15 vuotta kys. vaivaa enkä todellakaan tiedä mistä johtuu. Ongelmia mulla on kyllä vatsan kanssa muutenkin joten olen liittänyt sen siihen.

Vierailija
2/5 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukeaa kivankin keskellä jos jokin asia tuo takaumana mieleen jotain ikävää tai ikävältä tuntunutta. Aina sitä mikä saa aikaan en tunnista mutta joskus kyllä. En tiedä mistä on kyse mutta on kyllä harmittavaa.

Vierailija
4/5 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkillisiä ahdistuskohtauksia tuli ihan yks, kaks, kesken kaiken pari päivää sen jälkeen kun olin synnyttänyt. Jonkinmoista masennusta (ja hormoonit sekaisin). Ahdistuskohtaukset meni sit ohi noin parin viikon päästä. Kauhea tunne...Vaikka kaikki oli hyvin ja ihana vauva sylissä, niin yhtäkkkiä tuli sellaisia hirveitä tunteita, ei meinannut saada henkeä :(

Vierailija
5/5 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nämä tulevat tavallaan kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ja menevät sekunneissa ohi. Sitten on tiety se normaali paha olo, joka on vallallaan kaiken aikaa :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä