Lue keskustelun säännöt.
Onko liikaa 3 vuotiaalle
15.01.2010 |
jos aloittaa päivähoidon 4pv/vko ja käy kahdesti viikossa jumpassa?
Kommentit (2)
on sellaisessa isä-lapsi jumpassa (joka on oikeastaan vain jumppasali ja isät lapsineen peuhaa) ja nyt kokeili ihan kunnon tyttöjen jumppaa ja ihastui siihen valtavasti. Hoitopäivät tulee olemaan 8h30min.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja tuosta jumpasta en tiedä, onko tarpeen käydä kahdesti viikossa...