Käsi sydämelle, nyt rehellisesti!
Ketä vituttaa kaikki mamut ja mokkakikkelit ja muut stanan sössöttäjät? Mua ällöttää ja vituttaa ja saisivat painua helvettiin tästä maasta.
Kommentit (13)
Minua vituttaa idiootit, kuuluivatpa he mihin tahansa kansallisuuteen tai rotuun.
Minua vituttaa idiootit, kuuluivatpa he mihin tahansa kansallisuuteen tai rotuun.
Minua, miestäni, vanhempiamme, sukuamme ja kaikkia kavereitamme myös.
Myönnämme olevamme rasisteja rehellisesti, joten mitäs sitten?
Luulisi kuuluvan kellekään
vaan siitä, että kaikissa kansoissa, ryhmissä, "roduissa", whatever, ON omat ääliönsä ja helmensä. Ja suurin osa on sitä peruskansaa joka ei ole kumpaakaan äärilaitaa.
Eli rasismi on ihan turhaa, idioottien vihaaminen on paljon antoisampaa kun niitä löytyy ihan "omastakin" ryhmästä. :D
niin kyllähän se ottaa päähän. mielestäni ensin pitäisi hoitaa suomalaisten asiat kuntoon ja sitten vasta auttaa muita. varsinkin nykyisessä taloustilanteessa on mielestäni vastuutonta, että muista maista otetaan tänne lisää passattavia syömään samasta leivästä kuin me. toki ymmärrän myös maahanmuuton hyvät puolet, mutta silti...
Eipä hetkauta suuntaan tai toiseen. En jaksa kenenkään asioita vatvoa, ihonväriin puuttumattakaan. Mutta jos ihminen vaikuttaa perheeni elämään, olipa sitten ihoväri mikä haluaa, se kyllä vituttaa. Nii-i...
Eipä hetkauta suuntaan tai toiseen. En jaksa kenenkään asioita vatvoa, ihonväriin puuttumattakaan. Mutta jos ihminen vaikuttaa perheeni elämään, olipa sitten ihoväri mikä haluaa, se kyllä vituttaa. Nii-i...
Meilläkin on suomalaisia sukulaisia, joilla on asiat niiin huonosti ja yhteiskuntaa syytetään, kun ei auteta ja ne ulkomaalaiset saa kaiken. Nämäkin sukulaiset on kyllä apua saaneet ihan viimeisen päälle. Mutta eihän se auta, jos ajatusmaailma on se, että yhteiskunnan pitää esimerkiksi maksaa kotona loisiminen ilman että ihmisillä on mitään halua olla osa yhteiskuntaa. Tällaiset ovat mielestäni pahimpia maahanmuuton vastustajia.
niin kyllähän se ottaa päähän. mielestäni ensin pitäisi hoitaa suomalaisten asiat kuntoon ja sitten vasta auttaa muita. varsinkin nykyisessä taloustilanteessa on mielestäni vastuutonta, että muista maista otetaan tänne lisää passattavia syömään samasta leivästä kuin me. toki ymmärrän myös maahanmuuton hyvät puolet, mutta silti...
"Tä? Vaikuttaa miten? On lapsen kaveri? Naapuri? Kaupan kassa?"
Tietysti olisi pitänyt kirjoittaa, että vahingoittaa perhettäni jollain tavalla, A n t e e k s i. ;)
rasisti, ei mahda mitään :/