Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vierotusoireita argh

Vierailija
15.01.2010 |

Olen yrittänyt tässä viikon ajan syödä terveellisemmin, Ei karkkia, ei pullamössöjä yms, leivän syön tummana ja salaatteja ja hedelmiä. Väsyttää ja päätä särkee vaan.. milloin tämä loppuu?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ensinnäkin täysin normaalia, kun jättää sokerit ja valkoiset jauhot pois. Minä pidän välillä taukoa kyseisistä asioista ja väsymys on ihan kauhea. Päätä särkee onneksi yleensä vain parina ekana päivänä.

Mutta se helpottaa, oikeasti :)

Minäkin neuvoisin juomaan tarpeeksi vettä. Ja muista myös syödä tarpeeksi! Ekana viikkona kannattaa vähentää menoja ja ihan vain lepäillä teekupposen ääressä. Sitten kun energiavarastot alkavat palailla, on hyvä lähteä liikkumaan.

Usko pois, sinulla on parin viikon päästä viimeistään energiaa vaikka muille jakaa. Et tarvi enää pitkiä yöunia etkä ainakaan päikkäreitä. Askel kevenee ja lenkkeilystä tulee paras kaverisi :D Kunhan syöt tosiaan tarpeeksi, että jaksat jatkaa ilman herkkuja!

Vierailija
2/2 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana myös olen ja en viitsi mitään kovin tiukkaa dieettiä vetää, kunhan saisi hieman paranneltua ruokailutottumuksia ja jätettyä herkkuja pois. Alkuraskauden väsymyskin tässä vielä välillä nostaa päätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla