Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tyrmistynyt av-mammojen medialukutaidosta ja

Vierailija
15.01.2010 |

siitä, että täällä ei sitten ymmärretä mistä Hazardin kolumnissa oli oikeasti kyse. Huh.

Toinen ällistyttävä tapaus on se, että oletteko te tosiaan Halmeen peesaajia? Ihan oikeasti?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen ollessan lapsi, laiminlyö koiriaan, haukkuu lapsenlastensa ulkonäköä, puhuu paskaa kaikista ihmisistä, manipuloi ja valehtee, jep. Tämä kertoo tietysti minusta.

Vierailija
42/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen ollessan lapsi, laiminlyö koiriaan, haukkuu lapsenlastensa ulkonäköä, puhuu paskaa kaikista ihmisistä, manipuloi ja valehtee, jep. Tämä kertoo tietysti minusta.

Sinusta kertoo se, että haluaisit hänestä julkaistavan haukkumakolumnin. Vissi ero.

Mikset kirjoita sitä jo nyt, vaikka kaikille sukulaisille. Ja oma nimi alle. Miksi odottaa että joku on kuollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se voi olla?

Tämä oli kevennys, kun täällä sauhutaan niin pahasti.

Vierailija
44/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti on taso rupsahtanut kun yrittää pärjätä ilta-sanomille. Ei ihme, ettei pärjää! Kaikki keinot on näköjään sallittuja. Eniten vituttaa olematon kouhkaaminen jostain kirjoituksesta, jota kukaan ei olisi edes huomannut ilman lehden omaa reuhkaamista. Jotain aivottomia häiriköitä taitaa olla toimitus pullollaan. Kukas siellä on pomona nykyään? Eikös niitäkin vaihdettu yhteen aikaan kuin kalsareita. Kukaan ei viitsi kauaa siellä kyydissä olla. Pilaamassa omaakin mainettaan. Olen siirtynyt ilta-sanomien lukijaksi. Eivät sekoa pikkuasioista siellä lehdessä.

Vierailija
45/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kevennys, kun täällä sauhutaan niin pahasti.

olin jo laatimassa sinulle hoito-ohjeita.

t valelääkäri

Vierailija
46/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka palaa pohjaan kun oiken sauhusin ;) 26.

Vierailija
47/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se ollut juuri tuollainen. Mitä tuota nyt kiertelemään...

Kolumnin lopusta en kuitenkaan pitänyt. Onko kirjoittaja tosiaan sitä mieltä, että ihmisen pitää "ymmärtää mennä", jos on huono tausta ja tavat? Tuohan on melkeinpä suora kehoitus huonotapaisille ihmisille, että heitäpäs itses vaikka h...........

Vierailija
48/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kirjoittaja tosiaan sitä mieltä, että ihmisen pitää "ymmärtää mennä", jos on huono tausta ja tavat? Tuohan on melkeinpä suora kehoitus huonotapaisille ihmisille, että heitäpäs itses vaikka h...........

Kovat arvot.

Vierailija
49/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä ihailen sua ...minä sivistymätön idiootti.

Vierailija
50/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistopuhetta, että:

"sillä oli niin roikkutissit ja maha roikkui karvoituksen päällä. Se karvoituskin oli sellainen majava, ettei sen mies varmaan pystynyt sille suuseksiäkään koskaan antamaan. Selluliittireidet vain höllyi kun se käveli kauppaan"

Mielenkiinnolla odotan Hazardin kolumnia kun seuraava poliitikko kuolee.

Vierailija
51/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolumni vain julkaistiin väärällä foorumilla. Olisi pitänyt julkaista jossain älykköpiirien suosimassa lehdessä eikä tuollaisessa rahvaan kansoittamassa juorulehdessä. Silloin olisi idea kaiketi voinut mennä paremmin perille.

Vierailija
52/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistopuhetta, että:

"sillä oli niin roikkutissit ja maha roikkui karvoituksen päällä. Se karvoituskin oli sellainen majava, ettei sen mies varmaan pystynyt sille suuseksiäkään koskaan antamaan. Selluliittireidet vain höllyi kun se käveli kauppaan"

.

Siis oikeastihan tossa vaan kehuttas sua ja ei kai kukaan nyt tommosta tosissaan ottas ja vielä loukkaantus? Siis kyllä kritiikin varjolla saa sanoa ihan mitä tahansa ja jos toi vielä sattuu olemaan totta niin siitä vaan!

Sähän voisit kirjoittaa jo itse tuollaisen muistopuheen valmiiksi ja olla ajan hermolla!

Vierailija
53/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistopuhetta, että: "sillä oli niin roikkutissit ja maha roikkui karvoituksen päällä. Se karvoituskin oli sellainen majava, ettei sen mies varmaan pystynyt sille suuseksiäkään koskaan antamaan. Selluliittireidet vain höllyi kun se käveli kauppaan" Mielenkiinnolla odotan Hazardin kolumnia kun seuraava poliitikko kuolee.

Vierailija
55/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaiset ovat elossa, mutta niin ovat Rosankin tapauksessa, joten omaisten tunteet ovat pelissä kummassakin tapauksessa. Miksi on enemmän oikein loukata elävää vielä tuntevaa ihmistä kuin sellaista joka on jo kuollut?

Se henkilö, johon moite kohdistetaan, on kuitenkin pätevin henkilö kertomaan mitä on ja mitä ei ole.

Vierailija
56/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutamakin läheinen, josta lukisin mielelläni vastaavanlaisen jutun. Aloitetaan vaikkapa anopista.

Onko miehesi samaa mieltä?

Vierailija
57/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutamakin läheinen, josta lukisin mielelläni vastaavanlaisen jutun. Aloitetaan vaikkapa anopista.

Onko miehesi samaa mieltä?

Se olin minä, joka yritin 15 vuotta ylläpitää suhdetta ja parantaa välejä. Kun alkoi kohdistaa julmuuttaan lapsiini, laitoin välit poikki. Hautajaisiin ei mennä, perinnöstä tulemme kieltäytymään. Emme halua sieltä mitään, paitsi tälläisen lehtikirjoituksen :)

Vierailija
58/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen er i mieltä. hazard kirjoittaa hyvin, mutta kanava oli väärä. Ei helmiä siolle...

Vierailija
59/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin on sellaisesta elimestä kuin JSN koskaan kuullutkaan.

Kun monta kertaa olen lukenut Hazardin tekstin, olen pystynyt näkemään sitä mediakritiikkiä, mistä latteporukka vouhottaa. Ivallista, terävää ja ajankohtaista - joo kyllä, mutta liian likellä asianomaisen kuolemaa. Sitä paitsi en oikein ymmärrä, missä medioissa Halme on korotettu sankariksi? Hänestä on kirjoitettu juttuja myös Hazardin mainitseman mandariinipunnituskauden aikana, ja mielestäni hän on tuonut varsin todenmukaisesti esiin esimerkiksi muistiongelmiensa aiheuttamat vaikeudet. Showpainirooli taas oli showpainirooli.

Hazard olisi voinut antaa tuhkien jäähtyä ja kirjoittaa sitten vasta, nukkua yhden yön ja stilisoida tekstinsä tai miettiä kohdeyleisönsä hieman tarkemmin. Humanisti-lasikahvin litkijöille on omat lehtensä ja IL taas on suunnilleen Seiskasta seuraava.

Tuskin ihan hupia on 70 kantelua JSN.n tehty. Jos hyväksi kolumniksi luetaan sepitelmää, jossa haukutaan henkilökohtaisuuksilla, niin voi kysyä, missä mättää? Aiheesta olisi saanut nasevan, ilman alatyylin ilmaisujakin ja tosiaan surevia omaisia kunnioittaenkin.

Vierailija
60/67 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti hautajaisissa pidin kauniin puheen. Ihan äidin vuoksi. Se oli äidilleni palvelus.