Katsoiko kukaan äsken uutta sarjaa FlashForfard
tai jotain sinnepäin:) Hitto mun nauhotus loppu just kun se isä kysy siltä pikkutytöltä että oliko sun näyssä jotain pelottavaa... Kertokaa joku mitä tyttö vastasi. Kiitos!
Kommentit (11)
siirrettiin olympiakisojen vuoksi.
Sekoitat varmaan johonkin vanhaan sarjaan. FlashForward on nyt ihan uusi sarja ja näkyy jo Suomessa.
alkoi syksylla USA:ssa ABC-kanavalla, nakyi jonkun aikaa ja sitten havisi (tai mulla oli parempaa katsottavaa siihen aikaan). Tarkistin juuri, laittavat sen taas ohjelmistoon maaliskuun lopulla kun kaikki muut ohjelmat ovat jo alkaneet. Ei siis mikaan huippuohjelma kanavalle.
tyyliin Lost. Koska perustuu johonkin kirjaan, niin FF:llä on toivottavasti selkeä alku, keskikohta ja LOPPU.
Inhoan sarjoja, joita venytetään vuosikausia ja vaikuttaa siltä, että käsikirjoittajilla ei ole mitään hajua, miten juttu päättyy vai päättyykö lainkaan. Pitkitetään vaan suosittua sarjaa, että saadaan mainostulot maksimoitua.
Ajattelin, että Lost on juuri sellainen sarja kuin X-files aikoinaan, että pöö-kaikkea jännää tapahtuu, mutta loppuratkaisua ei nähdä koskaan.
No, nyt mainostavat, että Lostkin loppuu. Enpä ole jaksanut seurata. Saa nähdä, seuraanko tuota FF:ää loppuun asti. Jos on liikaa tuota ihmissuhdelässytystä, niin sitten en jaksa katsella.
Muutenkin usein parempaakin tekemistä kuin jonkun sarjan seuraaminen töllöstä. :)
Sitäpaitsi, usein ne sellaset sarjat, jotka jääneet vähän lyhkäisemmiksi, eivätkä ole niin vedonneet "suureen yleisöön" tuntuvat enemmän olevan mun makuun kuin nuo Lostit ja Täydelliset naiset ja Salatut elämät ja muut. Eli ei mun mielestä se ole sarjalle mikään meriitti, että on nyt maailmanlaajuisesti ollut tv-kanavien ykkössarja. Kai mulla ei sitten vaan ole mikään laumamaku... ;)
okei kiitos. Ei siis kertonut näyn sisältöä.
taisi kuolla nopean ja armollisen TV-kuoleman ennenkuin oikein paasi alkuun.
taisi kuolla nopean ja armollisen TV-kuoleman ennenkuin oikein paasi alkuun.
mut ei taida mennä lostin eelle. Sitä odotan kyllä kun kuuta nousevaa:)
tällä viikolla? Olin laittamassa vauvaa nukkumaan. Puolet lopusta jäi näkemättä.
Sekoitat varmaan johonkin vanhaan sarjaan. FlashForward on nyt ihan uusi sarja ja näkyy jo Suomessa.
alkoi syksylla USA:ssa ABC-kanavalla, nakyi jonkun aikaa ja sitten havisi (tai mulla oli parempaa katsottavaa siihen aikaan).
Tarkistin juuri, laittavat sen taas ohjelmistoon maaliskuun lopulla kun kaikki muut ohjelmat ovat jo alkaneet. Ei siis mikaan huippuohjelma kanavalle.