Siis ai että pieni viaton flirtti piristää kotiäidin päivää :D!
En ole koskaan aiemmin flirttiä harrastanut, mutta nyt seitsemän kotiäitivuoden jälkeen senkin puolen itsestäni löytänyt ;)..
Kommentit (27)
jos alkaa alun huulenheiton jälkeen haikailemaan muutakin?
Etenkin jos oma mies täysin pökkelö, joka ei kykene osoittamaan tunteitaan hyvässä tai pahassa?
sitten voi vaikka jättää sen oman miehen, kun se on niin huono.
se pyllistelen vihjailevasti rekkakuskeille kahvilassa. Semmosta pientä flirttiä, että jaksavat työpäivänsä ajatel.. ajaa.
Huoran maineenhan mie oon saanunna, mutta ei suomalainen mies munaa anna, kun ovat niin ujoja.
Omaa miestä ei häiritse hän vaan naureksii tiskin takana. Vaan ollaan me naitukkin pienen flirtin jälkeen. Häntä kun innostaa se miun pieni peli niiden kuskejen kanssa.
se pyllistelen vihjailevasti rekkakuskeille kahvilassa. Semmosta pientä flirttiä, että jaksavat työpäivänsä ajatel.. ajaa.
Huoran maineenhan mie oon saanunna, mutta ei suomalainen mies munaa anna, kun ovat niin ujoja.
Omaa miestä ei häiritse hän vaan naureksii tiskin takana. Vaan ollaan me naitukkin pienen flirtin jälkeen. Häntä kun innostaa se miun pieni peli niiden kuskejen kanssa.
huh huh
Jos haikaillaan jotain muutakin kuin vihjailevaa huulenheittoa, ei se tietenkään ole viatonta. Miettikää itse, millaista toimintaa mieheltänne pidätte viattomana. Se antaa vastauksen helposti.jos alkaa alun huulenheiton jälkeen haikailemaan muutakin?
Etenkin jos oma mies täysin pökkelö, joka ei kykene osoittamaan tunteitaan hyvässä tai pahassa?
Uusi flirttaileva remonttimies ei tietenkään muutu pitkässä parisuhteessa pökkelöksi. Eikä ole sitä tyyppiä, joka jokaisena työpäivänään vääntää flirttiä jokaisen vastaantulevan naisen kanssa. Ja haikailee heidän peräänsä.
Tahtoo tietää =)
Mun päivää piristää eräs henkilö, joka saa mun sukat pyörimään jaloissa ja pelkään että möläytän sille jätkälle joku päivä jotain noloa :s
yhden remonttimiehen kanssa ;D. Taloyhtiössä remontti meneillään.
jos alkaa alun huulenheiton jälkeen haikailemaan muutakin?