Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis ai että pieni viaton flirtti piristää kotiäidin päivää :D!

Vierailija
14.01.2010 |

En ole koskaan aiemmin flirttiä harrastanut, mutta nyt seitsemän kotiäitivuoden jälkeen senkin puolen itsestäni löytänyt ;)..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haikaillaan jotain muutakin kuin vihjailevaa huulenheittoa, ei se tietenkään ole viatonta. Miettikää itse, millaista toimintaa mieheltänne pidätte viattomana. Se antaa vastauksen helposti.

jos alkaa alun huulenheiton jälkeen haikailemaan muutakin?

Etenkin jos oma mies täysin pökkelö, joka ei kykene osoittamaan tunteitaan hyvässä tai pahassa?

Vierailija
22/27 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos oma mies täysin pökkelö, joka ei kykene osoittamaan tunteitaan hyvässä tai pahassa?

sitten voi vaikka jättää sen oman miehen, kun se on niin huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pyllistelen vihjailevasti rekkakuskeille kahvilassa. Semmosta pientä flirttiä, että jaksavat työpäivänsä ajatel.. ajaa.

Huoran maineenhan mie oon saanunna, mutta ei suomalainen mies munaa anna, kun ovat niin ujoja.

Omaa miestä ei häiritse hän vaan naureksii tiskin takana. Vaan ollaan me naitukkin pienen flirtin jälkeen. Häntä kun innostaa se miun pieni peli niiden kuskejen kanssa.

Vierailija
24/27 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pyllistelen vihjailevasti rekkakuskeille kahvilassa. Semmosta pientä flirttiä, että jaksavat työpäivänsä ajatel.. ajaa.

Huoran maineenhan mie oon saanunna, mutta ei suomalainen mies munaa anna, kun ovat niin ujoja.

Omaa miestä ei häiritse hän vaan naureksii tiskin takana. Vaan ollaan me naitukkin pienen flirtin jälkeen. Häntä kun innostaa se miun pieni peli niiden kuskejen kanssa.

huh huh

Vierailija
25/27 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haikaillaan jotain muutakin kuin vihjailevaa huulenheittoa, ei se tietenkään ole viatonta. Miettikää itse, millaista toimintaa mieheltänne pidätte viattomana. Se antaa vastauksen helposti.

Uusi flirttaileva remonttimies ei tietenkään muutu pitkässä parisuhteessa pökkelöksi. Eikä ole sitä tyyppiä, joka jokaisena työpäivänään vääntää flirttiä jokaisen vastaantulevan naisen kanssa. Ja haikailee heidän peräänsä.

Vierailija
26/27 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo tietää =)

Mun päivää piristää eräs henkilö, joka saa mun sukat pyörimään jaloissa ja pelkään että möläytän sille jätkälle joku päivä jotain noloa :s

Vierailija
27/27 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden remonttimiehen kanssa ;D. Taloyhtiössä remontti meneillään.