Nyt se telaketjulesbo laitetaan kuriin.
Halme-kirjoitus poiki kanteluennätyksen
LEHTIKUVA
Kaarina Hazardin Iltalehteen kirjiottama kolumni edesmenneestä Tony Halmeesta (kuvassa) on poikinut runsaasti kanteluita Julkisen sanan neuvostoon.
0
Torstai-iltapäivään mennessä Julkisen sanan neuvostoon (JSN) oli tehty 34 kantelua keskiviikkona Iltalehdessä julkaistusta kolumnista, jossa Kaarina Hazard käsitteli kriittisesti edesmennyttä kansanedustajaa Tony Halmetta. Määrä on ennätyksellinen yhdestä kirjoituksesta tai ohjelmasta.
-Ei varmaan koskaan ole tullut näin paljon. Tämä on kaikkien aikojen ennätys, vahvisti neuvoston sihteeri Nina Porra.
JSN:n puheenjohtajana helmikuussa aloittava Risto Uimonen ei halua ottaa kantaa neuvoston asioihin ennen kuin aloittaa tehtävässään.
JSN on journalistien itsesäätelyelin. Kuka tahansa voi tehdä kantelun neuvostoon.
Kommentit (62)
on siis ihan hyväksyttää akateemisilta (toimittajakoulun käyneiltä) halveksia työttömiä, alkoholisoituneita (eli sairaita), aivovammautuneita ja vähemmän koulutettuja ihmisiä.
WT-ihmiset joutaisivat päättää päivänsä kun eivät elä niinkuin nämä punaviiniä bistrojen nurkissa lipittävät "muka älyköt".
Kas kun kaarina ei ehdottanut että jaetaan lähiöbaareissa käsiaseita alkkiksille, niin hoituu tuo alemman sosiaaliluokan yhteiskunnalle aiheuttama lisäkustannus kätevästi ihan wt-porukan oman käden kautta.
Kaarinan mielestä on 1. luokan kansalaisia, kuten hän itse ja sit näitä 2. luokan kansalaisia, kuten tony ja tonyn äänestäjät.
vastata kysymyksiin, vai onko niin, että oot vasta oppinut kirjoittamaan, muttet vielä lukemaan?
Rekkalesbokaarinan kirjoitus ei ollut sen kummempi kuin jos kirjoittais että kaikki neekerit ovat haisevia kumihuulia, muslimit rättipäisiä terroristeja, rekkalesbot läskejä ja viiksekkäitä.
kritiikin kärki kohdistuu mediaan ja meihin lukijoihin.
No en varsinaisesti, mutta voisin mä naisen kanssa naidakin jos se on kaunis.
Ei tuollainen ruma ja lihava viiksekäs rekkalesbo kuten kaarina.
Että mää oon sit varmaan bi tai muuten vaan seksuaalisesti kokeilunhaluinen.
No en varsinaisesti, mutta voisin mä naisen kanssa naidakin jos se on kaunis.
Ei tuollainen ruma ja lihava viiksekäs rekkalesbo kuten kaarina.
Että mää oon sit varmaan bi tai muuten vaan seksuaalisesti kokeilunhaluinen.
lesbo, vaan haluan tietää, miksi hoet tuota lesbo-sanaa, vaikka täällä on nyt aika moni sanonut, että Hazard on miehen kanssa naimisissa (mä olen kerran sen miehen nähnytkin).
Hei, ethän sä vaan oo se yks hullu, jolla on ne kaks lasta, joista toinen on vauva, ja joista sä koko ajan kirjoittelet tänne, että miten haluat vaan olla rauhassa, etkä kestä niitä kakaroita? Ainakin sun tyyli on ihan samanlainen.
jos Halme olisi elävä niin kolumnin kirjoittaja olisi tuomittu herjauksesta
olisivat lukutaitoisia, niin ei todellakaan tuomittaisi.
Kakarat nukkuu ja ukko on harrastamassa. En ole pitkään aikaan naisen kanssa ollutkaan, enkä oo sunkaan kanssa jos et ole kaunis.
Rekkalesboja en ala ja mitä se todistaa että kaarinalla on mies? Onhan mullakin ukko, mutta voisin silti mennä sänkyyn kauniin naisen kanssa.
vertasi Kaarina H:ia Jari Tervoon puhuen Tervon hyväksyttävästä sanakikkailusta.
Lukekaas Tervon Koljatti. Hazardin kolumni on aika kesyä kamaa Tervon hassunhauskaan kynäilyyn verrattuna.
Ja kyllä. Minusta kyseinen IL:n kolumni oli erinomainen. Täyttä asiaa. Toki ymmärrän, että monelle _naisen_ kirjoittama teräväsanainen, tarkkanäköinen tilitys on liikaa. Mikäli Tervo, Bisquit tai Hytönen olisi kirjoittanut kyseisen kolumnin, heitä ei kutsuttaisi sovinistihomoiksi.
Halmeen kuolema on tragedia. Halme oli kuitenkin mielisairas rikollinen, huumeidenkäyttäjä ja sossupummi. Se on totuus eikä tämä totuus muuksi muutu hyssyttelyllä.
Mikäli Halme olisi ollut maahanmuuttaja, hänen oma puolueensa olisi vaatinut hänen palauttamistaan takaisin kotimaahansa. No, nyt Halme pääsi kotiin. Ja se on hyvä.
Kuolleista SAA puhua pahaa, jos siihen on aihetta.
sinuun ja minuun ei Toni Halmeeseen. Siihen mitä me halutaan lehdistä lukea.
niin palaute ei olisi tätä, mitä rouva on saanut. Sarkasmi on taitolaji, johon tämä toimittaja(?) ei nyt yltänyt.
kirjoitus on vasta sitten hyvä, kun kaikki taputtavat käsiään? niin varmaan, oli ainakin neuvostoliitossa.
Kaarina toivoo että matti seurais halmetta mahdollisimman pian.
sinuun ja minuun ei Toni Halmeeseen. Siihen mitä me halutaan lehdistä lukea.
ja kalikka kalahti!
Kakarat nukkuu ja ukko on harrastamassa. En ole pitkään aikaan naisen kanssa ollutkaan, enkä oo sunkaan kanssa jos et ole kaunis.
Rekkalesboja en ala ja mitä se todistaa että kaarinalla on mies? Onhan mullakin ukko, mutta voisin silti mennä sänkyyn kauniin naisen kanssa.
27:a, niin en tule. Mutta sä siis olet se, keneksi mä sua luulinkin. Tuosta inttävästä tyylistä ei voi erehtyä.
Kaarina toivoo että matti seurais halmetta mahdollisimman pian.
hän sivalsi sinua siitä, että haluat lukea Matin edesottamuksista ja eräänä päivänä luet vielä repostelujutun Matin kuolemasta ja hurjasta elämänkaaresta!
http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/2009110410531873_k9.shtml
Kolumnin kirjoittajan muita kolumneja voi lukea tuolta ja katsoa hänen kirjoitustyyliään muuten. Liian paksu perhoseksi-sarjan esittäjä ei minusta näytä rekkalesbolta, sori vaan.
Tämän viestin aloittaja ei ole rekkalesbokommentteineen suivaantunut Halmeesta kirjoitetusta kolumnista, vaan arvoista jotka hänestä ovat liian liberaaleja. Sillä karsinoidaan erilaisia mielipiteitä omaavat rekkaleboiksi. Hommaforumilla suosittuja nimittelyjä ovat myös punavihreät kukkahattutädit.
hän sivalsi sinua siitä, että haluat lukea Matin edesottamuksista ja eräänä päivänä luet vielä repostelujutun Matin kuolemasta ja hurjasta elämänkaaresta!
Nuo Kaarina Hazardinkin edustamat roskalehtien toimittajat sitä tuubaa kansalle suoltavat!
sua tuossa sossun ostamalla sohvalla samalla kun silmäilen Aku Ankkaa.
Ok, on ehkä oikein haukkua tonya sikaniskaksi, koska tony haukkui neekereitä kumihuuliksi, yms. mutta olis nyt kaarina voinut oottaa edes sen aikaa että ruumis on kylmennyt.
eikä se lesbokaarina haukku nyt ainakaan kohderyhmälle haavaa tee, ne aku ankan lukijat siellä lähiöbaarin tiskillä kun tuskin iltalehdestä ainakaan kolumnisivuja lukevat. Että hukkaan meni kaarina nyt sun haukku.
hyvä, mutta T.H:n ihailijoiden älyllinen kapasiteetti ei riitä kirjoituksen käsittelyyn. Sarkasmi nimenomaan vaatii älykkyyttä.