Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mainitse nainen, joka ei ole ehkä perinteisen kaunis, mutta

Vierailija
14.01.2010 |

sinun mielestäsi hänessä on jotain kaunista/seksikästä/puoleensavetävää?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelee Holby Cityssä Lola Griffiniä. Mä olen aina ihaillut sitä, miten upea, ylväs ja hyväryhtinen se on, vaikka on niin isokokoinen.

Vierailija
22/38 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shania Twain sen sijaan jos joku on todellinen kaunotar kaikkien mahdollisten mittapuiden mukaan. Jos revittäisiin sängystä hiukset likaisena ja ilman meikkiä, olisi kaunis. KW ei.

Minusta Jennifer Aniston on myös kaunis, vaikkei ole klassinen kaunotar. Huolehtii itsestään optimaalisella tavalla ja muistaa aina hymyillä kauniisti. Hiukset ja iho viimeisen päälle hyvin hoidetut ja timmi vartalo.

Kuitenkin hänellä on todella rujot kasvonpiirteet; pitkä suippo leuka, ei poskipäitä, kapeat kasvot, suuri nenä ja pienehköt silmät. Mutta silti todella kaunis ja erittäin seksikäs ja viehättävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/38 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulun siihen joukkoon joka ei Winsletiä kovin erikoisen näköisenä pidä. Sitten täytyy muistaa että joskus jotain kuvia myös parannellaan.

http://weinterrupt.com/wp-content/uploads/kate-winslet-golden-globes-01…

Vierailija
28/38 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen kauneus huokuu paperiversiostakin, saati tv:stä tai livenä.

Ja jos joku, todellakin vain kaunistuu vanhetessaan.

Vierailija
29/38 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/38 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetty Hollywoodissa kaunottarena, jopa nyt vähän vanhempana?

Perinteiseen naiskuvaan sopimattomuus on tullut radikaalista politiikasta ja siitä, että Sarandon itse on kritisoinut aika voimakkaasti tuota naiskuvaa ja sitä ylläpitäviä arvoja.

Vierailija
34/38 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kaunis vaikka esim. "standardia isompi" pikkusen "kyömy" nenä mikä muuten tekee siitä vieläkin kauniimman (jotenkin hienostuneen) ja sen ääni...mieletön, mun mielestä yksi kauneimpia naisia. Celinelläkin toki on toi ääni joka myös viehättää

Vierailija
37/38 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat olla tosi kauniita ja seksikkäitä. En nyt keksi esimerkkejä, koska useimmat leffatähdethän ovat anorektikkoja.

Jos olisin mies niin valitsisin mieluummin +10 ylipainoisen naisen kuin jonkun ruipelon. OIkeasti naisen vartalo on kaunis kun hänellä on muotoja!

Vierailija
38/38 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänessä säteilee jokin kauneus.

Monta kertaa katsonut joissakin musiikkivideoissa tai ihan live esiintymisessä telkkarista niin nauttii ja eläytyy ja siinä on jotain todella kaunista