Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjoittakaapa SPR:n Haiti-rahastoon

Vierailija
14.01.2010 |

tai katastrofirahastoon, jotta Haitin uhreja voidaan auttaa. Jo 4 eurolla saa huovan, joka voidaan antaa taivasalla nukkuvalle.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa menee joillain niinkin huonosti ettei ole varaa esimerkiksi laajakuvatelkkariin! Haitilla ihmiset kuolee janoon hetkenä minä hyvänsä. Ihmettelen todella näitä ihmisiä. Olen se joka on asunut kehitysmaassa ja edelleen, mielestäni me suomalaiset olemme oksettavan hyväosaisia. Olen joskus (esimerkiksi nyt) jopa ajatellut, että jos Suomessa joutuu kodittomaksi, se on täysin oma vika.

jossa Suomen kodittomia voi auttaa 4 eurolla, että saavat huovan hekin. Josko nyt ensin huolehdittaisiin nämä kotimaan asiat kuntoon.

luovu kuule itse esim nettiliittymästäsi. Mitä se maksaa, jotain 4 euroa kuussa? Sillä saisit Suomen kodittomille kuule ihan viisi huopaa kuussa eli 60 huopaa vuodessa! Mutta ei. Kun on se oma nettiliittymä sulle niin tärkeä. Joten huolehdipa itse niistä kotimaan köyhistä, äläkä tänne tuu suutas soittamaan.

Vähän eri tason katastrofi siellä Haitissa, mitä kotimaan ns. köyhillä. Suomessa jokaisella on perustulot, myös niillä kodittomilla. Haitilainen tienaa keskimäärin 400e vuodessa. Se sinun suomalainen koditon kiskoo kuussa kolme kertaa enemmän. Ei se, ettei ole kotia, tarkoita, etteikö olisi rahaa.

Vierailija
22/28 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon Ulkomaanavun kautta. Tuli ihan semmoinen fiilis, että pakko! Mieskin laittoi 15 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en näe heidän apuaan suomalaisille spurguille kovinkaan tarpeellisena. Lisäksi, Suomi ei sijaitse luonnonkatastrofialueella. Eli maanjäristyksiä on turha odotella. Käsittämätöntä katkeruutta. Itse olen asunut kehitysmaissa ja muutenkin matkustanut maailmalla ja nähnyt jos jonkin sorttista ja en osaa olla katkera jostain avustusrahoista. Mielestäni olemme Suomessa erittäin etuoikeutettuja.

Vierailija
24/28 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon ulkomaanavun kautta laitoin.

Vierailija
25/28 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus sinulla on olla rikkaampi? Kävi hyvä tuuri syntymäarpajaisissa, ja se oikeuttaa elämään välittämättä huonompiosaisista?

Voiko olla niin että rikkaammalla on jatkuva "velvoite" antaa omastaan eteenpäin? Jos näin, niin miksi?

Vierailija
26/28 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidettais ne omat asiat kuntoon ennen kuin ruvetaan muualla jeesustelee.

palkalla ihan miten itse tykkään. Verot palkasta on jo lähtenyt Suomeen ;)

pssst. http://www.mtkl.fi/tue_vapaaehtoista_mielenterveyst/

Vierailija
27/28 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelilahjoituksen, säälittää niin ne pienet lapset siellä.

Vierailija
28/28 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kriittinenportti.blogspot.com/

Lahjoitus jonka "annat" ei välttämättä pääse koskaan perille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi