Lahjoittakaapa SPR:n Haiti-rahastoon
tai katastrofirahastoon, jotta Haitin uhreja voidaan auttaa. Jo 4 eurolla saa huovan, joka voidaan antaa taivasalla nukkuvalle.
Kommentit (28)
Kirkon Ulkomaanavun kautta. Tuli ihan semmoinen fiilis, että pakko! Mieskin laittoi 15 euroa.
eli en näe heidän apuaan suomalaisille spurguille kovinkaan tarpeellisena. Lisäksi, Suomi ei sijaitse luonnonkatastrofialueella. Eli maanjäristyksiä on turha odotella. Käsittämätöntä katkeruutta. Itse olen asunut kehitysmaissa ja muutenkin matkustanut maailmalla ja nähnyt jos jonkin sorttista ja en osaa olla katkera jostain avustusrahoista. Mielestäni olemme Suomessa erittäin etuoikeutettuja.
Kirkon ulkomaanavun kautta laitoin.
Mikä oikeus sinulla on olla rikkaampi? Kävi hyvä tuuri syntymäarpajaisissa, ja se oikeuttaa elämään välittämättä huonompiosaisista?
Voiko olla niin että rikkaammalla on jatkuva "velvoite" antaa omastaan eteenpäin? Jos näin, niin miksi?
Hoidettais ne omat asiat kuntoon ennen kuin ruvetaan muualla jeesustelee.
palkalla ihan miten itse tykkään. Verot palkasta on jo lähtenyt Suomeen ;)
puhelilahjoituksen, säälittää niin ne pienet lapset siellä.
http://kriittinenportti.blogspot.com/
Lahjoitus jonka "annat" ei välttämättä pääse koskaan perille
Suomessa menee joillain niinkin huonosti ettei ole varaa esimerkiksi laajakuvatelkkariin! Haitilla ihmiset kuolee janoon hetkenä minä hyvänsä. Ihmettelen todella näitä ihmisiä. Olen se joka on asunut kehitysmaassa ja edelleen, mielestäni me suomalaiset olemme oksettavan hyväosaisia. Olen joskus (esimerkiksi nyt) jopa ajatellut, että jos Suomessa joutuu kodittomaksi, se on täysin oma vika.