Lahjoittakaapa SPR:n Haiti-rahastoon
tai katastrofirahastoon, jotta Haitin uhreja voidaan auttaa. Jo 4 eurolla saa huovan, joka voidaan antaa taivasalla nukkuvalle.
Kommentit (28)
pelastusarmeijan joulupatakeräys(jossa niille kotimaan eläville kerättiin avustuksia) tuotti niinkin mahtavan potin kuin 50 euroa, häpeällistä, lahjoittajia oli vain muutama.
ja tuonne SPR:lle laitoin 20 euroa, tilipäivän kunniaksi!
jossa Suomen kodittomia voi auttaa 4 eurolla, että saavat huovan hekin. Josko nyt ensin huolehdittaisiin nämä kotimaan asiat kuntoon.
(ennen joulua laitoin kahteen muuhun hyväntekeväisyyspuhelinkeräykseen yhteensä 20 euroa). joka kuukausi maksan 25 euroa plankummilapsen seudulle, tosin on Keniassa.
jossa Suomen kodittomia voi auttaa 4 eurolla, että saavat huovan hekin. Josko nyt ensin huolehdittaisiin nämä kotimaan asiat kuntoon.
Ja jos puhutaan noista kotimaan asioista, niin kodittomat saavat JOKA KUUKAUSI rahaa yhteiskunnalta. Haitissa kärsitään ihan normaalina arkenakin äärimmäisestä köyhyydestä ja puutteesta, suomalaisen kodittoman elämä on aika luksusta slummielämään verrattuna, nykytilanteesta puhumattakaan.
Itse menin lahjoittamaan nimen kanssa ja eikös sieltä vieläkin tule kerjuukirjeitä vähän väliä.
Lahjoitus on hyvä asia, mutta ilman nimeä.
Enpä usko.
Ennen lahjoitin jokaiseen mahdolliseen keräykseen, oli kummilapsi Intiassa jne. Sitten kyllästyin. Voiko olla niin että rikkaammalla on jatkuva "velvoite" antaa omastaan eteenpäin? Jos näin, niin miksi?
Ettekö te seuraa uutisia! Haitilla on inhimillinen katastrofi maanjäristyksen vuoksi! Se on HIEMAN eri asia kuin ne Suomen kaikki kolme koditonta! Ja oikeasti, hieman perspektiiviä.
Itse lahjoitin jo eilen 20 euroa. Lahjoittaisin enemmän mutta just nyt yllättävien menojen takia ei ole varaa.
p.s. Kotimaan köyhiä voit auttaa vaikka työmatkalla, vie jollekin huopa? Hieman oma-aloitteisuutta,kiitos!
ostavat vaan uusia veitsiä, joita teurastavat vuohia voodoo-menoissa. En halua zombeja tänne.
eli en näe heidän apuaan suomalaisille spurguille kovinkaan tarpeellisena. Lisäksi, Suomi ei sijaitse luonnonkatastrofialueella. Eli maanjäristyksiä on turha odotella. Käsittämätöntä katkeruutta.
Itse olen asunut kehitysmaissa ja muutenkin matkustanut maailmalla ja nähnyt jos jonkin sorttista ja en osaa olla katkera jostain avustusrahoista. Mielestäni olemme Suomessa erittäin etuoikeutettuja.
Suomen köyhiä vai? Vai mistä moinen into ajaa nyt heidän asiaansa?
Oletko vienyt heille vaatteita, huopia ja ehkäpä ruokaa?
10 €. Iltalehdessä on yhteystiedot joista voi valita mieleisensä tahon ja summan. Soittaminen on helppoa :)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010011410928367_uu.shtml
suoraan sinne hätäpaikalle. Rahastusta ja vedätystä. Murto-osa rahoista menee sinne minne pitää.
Mun lahjoittamat tsunamirahatkaan ei tainneet ikinä mennä oikeaan tarkoitukseen, taidan suosia tällä kertaa jotain toista organisaatiota.
Jos Punaisesta Rististä puhutaan, niin tiedotus avustuksen etenemisestä on hyvinkin avointa. Tänään on tiedotusvälineissä kerrottu että kenttäsairaala on lähdössä ja avustustyöntekijä on jo mennyt. Tämä ilmeisesti vasta alkua. Ja Haitin Punainen Ristihän siellä on ollut koko ajan auttamassa.
typeriä ihmisiä täällä. Jos ei osaa erottaa todellista hätää ja Suomen tilannetta toisistaan eikä edes itse tajua, että niiden toisiinsa vertaamisessa olisi mitään pöyrityttävää... Huh.
Juu ja minä lahjoitin jo. 25 euroa vain, mutta ehkä sekin auttaa.
luovu kuule itse esim nettiliittymästäsi. Mitä se maksaa, jotain 4 euroa kuussa? Sillä saisit Suomen kodittomille kuule ihan viisi huopaa kuussa eli 60 huopaa vuodessa! Mutta ei. Kun on se oma nettiliittymä sulle niin tärkeä. Joten huolehdipa itse niistä kotimaan köyhistä, äläkä tänne tuu suutas soittamaan.
Vähän eri tason katastrofi siellä Haitissa, mitä kotimaan ns. köyhillä. Suomessa jokaisella on perustulot, myös niillä kodittomilla. Haitilainen tienaa keskimäärin 400e vuodessa. Se sinun suomalainen koditon kiskoo kuussa kolme kertaa enemmän. Ei se, ettei ole kotia, tarkoita, etteikö olisi rahaa.
ennen kuin ruvetaan muualla jeesustelee.
Toivottavasti silti hahmotat eron suomalaisten vammaisten lasten ja tämän maanjäristyksen uhrien auttamisen välillä?