Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alusvaate kauppaa tampereella jossa asiantuntevaa

Vierailija
14.01.2010 |

henkilökuntaa? olen laihtunut 20kg ja nyt olisi tarkoitus löytää sopivat rintaliivit,suositelkaa liikettä jossa saa ammattilaisen opastusta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse sain hyvää palvelua ideaparkin alusvaate liikkeessä,luulin kans ennen kokoni olevan A80-75 mutta olikin a70,henkilökunta oli auttavaista ja kohteliasta ja sain hyvät liivit mukaani sieltä.Valikoima siellä aika pieni mutta vaikka et liivejä sieltä löytäisikään niin mittaavat silti:O

Vierailija
2/4 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on change ja joku toinen liivikauppa. Changessa ei ehkä niin asiantuntevaa apua, mut liivit tosi edullisia ja löytyy isojakin kokoja.

Sokkarilta ja stockalta saattais myös saada hyvää palvelua.

Ite käyn tuolla changessa, vaikka se liivivalikoima on mun mielestä rumentunu, mut toihan on vaan makuasia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sattunut käymään siellä aina saman myyjän ollessa paikalla ja ekaa kertaa elämässäni mulla on useammatkin todella hyvin istuvat liivit!

Onnea muuten painonpudotuksesta! :-)

t. 80H, 80kg

Vierailija
4/4 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aleksanterin kadulla ja Liivi-lehti puutarhakadulla.

Itse en tykkään changesta, mun mielestä siellä ei saa palvelua vaan on lähes markettikauppa. Se "sokoksenvieressä kuninkaankadulla oleva toinen kauppa" on figura shop. Palvelu ja asiantuntemus on ihan ok, mutta tarjolla on vaan figuran omia liivejä - mikä on ok, jos ne sopivat omalle mallille, mutta turhauttaa jos eivät sovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi