Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin heti synnytyksen jälkeen että pääsisin tupakalle.

Vierailija
13.01.2010 |

Eivät perkele antaneet lupaa nousta synnytysvuoteelta verenhukan takia ja kun sairaalakin oli savuton eikä kuulemma synnytyssalissa saanut tupakoida.

En saanut kävellä 200m ulos tupakalle.

Melko natsimeininki.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan pääset nortille. On ihan oikeutettua, että sairaala on savuton (jos henkilökunta ei polta, niin miksi potilaitten pitäisi haista röökille).

Mahdoit saada traumoja Porvoolainen!

Vierailija
2/10 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Fiksuaa, fiksuaa... fiksut päivät on fiksumpaa... lalalaaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli huonetoverina 18v. muija jolle oli tehty sektio. Siihen viereen kun se kärrättiin salista niin heti alkoi ininä tupakalle. hoitajat sanoi ettei se saa ennen huomista nousta että voivat antaa nikotiinilaastareita korkeintaan.. hirvee vittuilu että hän lähtee tupakalle että kai se on hänen omalla vastuullaan jos hän nousee.. Vauva tuotiin siihen viereen eikä muija ollut ollenkaan siitä kiinnostunut, nous vaan pokkana ja käveli parvekkeelle tupakalle. (huoneessa oli mun sängyn vieressä parvekkeen ovi). Jkl:ssä tämä siis, uudella puolella. Veri vaan tippui lattialle kun likka mennä tuputti röökille. Helpottuneena se sieltä palas. Eipä kattonutkaan vauvaa koko yönä. Itse valvoin supistelujen takia kokoyön. nukkua kuorsas vaan. Jossain vaiheessa hoitaja sit aamuyöllä tuli kysyy joko tyttö on syöttänyt vauvansa.. No eihän se ollut ja minäkin olin yhdessä vaiheessa nukahtanut ja kun heräsin niin kauhuissani mietin että onko kukaan syöttänyt sitä lapsiparkaa! ainakin 5h oli syömättä, vastasyntynyt. No hoitaja sit nopeet neuvot antoi imetyksestä ja tyttö ei siihen suostunut, kokeili kumminkin. No hoitaja toi pullon, sanoi että syötä vauva ja lähti pois. Olisitten nähnyt tytön ilmeen kun se yritti sitä hoitaa. Neuvoin hieman häntä sit siinä kun hoitaja ei siihen alkanut. Seuraavaksi tyttö jo kyselikin että pääseekö taas tupakalle ja murjas vauvan koppaansa. Kun vauva alkoi itkemään niin tää likka vaan huus että "hiljaa".. ja hiljaa sipis itekseen ettei hän tajua mitä sille pitää tehdä. Seuraavana PÄIVÄNÄ vauvalle vaihdettiin ekat vaipat. Hoitaja vaan kysyi että ootko vaihtanut vaippaa johon tyttö tokas ettei hän tiennyt että sellaista pitää tehdä! Olisitten nähnyt mitkä kakat siellä vaipassa oli. Minä en omien supistusten keskellä enää siinä vaiheessa puuttunut asiaan.. Täytyy sanoa että voi lapsi parkaa...! :(

Vierailija
4/10 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laillista hommaa.

Vierailija
5/10 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ollut nikotiinipurkkaa itselläsi mukana? Siis jos mä olisin noin addikti niin mulla olis ollut. En muuten tupakoi, mutta suklaa on pakkomielle (Kismet nimenomaan). Ja mulla oli Kismetejä yksi kassi täynnä kun menin synnyttämään ja puolillaan kun palasin kotiin...

Vierailija
6/10 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakkaa vauvan synnyttyä. (tai no, pari tuntia sen jälkeen) Olin raskausajan polttamatta ja sen jälkeen en ole enää tupakoinut kuin juhlatilaisuuksissa satunnaisesti. Silti todellakin kävi mielessä, että nyt tupakan kanssa kekkerit pihalla...:)

Vierailija
7/10 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ei vaan sopinut aikaan ja paikkaan, kun noin 35v samana päivänä synnyttänyt kyseli osastolla, että "Missä täällä niinku porukka käy röökillä."

Itse olin tuolloin 19v.

Vierailija
8/10 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin raskausaikana osastolla (meinas syntyä ennen aikojaan) ja samassa huoneessa nainen jolla sama juttu paitsi paljon pahempana, annettiin kortisonipiikkiä ym. ja eivät päästäneet tätä naista tupakalle, eikä ollu lupaa kävellä. No, nainen soitti sukulasilleen(?) että tleevat kärräämään hänet pyörätuolilla röökille!

Toisaalta ymmärrän naista, varmaan on tupakantuska ja hermot kireellä tuossa tilanteessa, mutta itse oisin vaan yrittäny kärvistellä vauvan takia.

Vierailija
9/10 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jo vauvakin jää toiseksi. Kohta varmaan pissikset ym.. mammat ovat synnytyssalissa kossupullo kädessä.

Vierailija
10/10 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jo vauvakin jää toiseksi. Kohta varmaan pissikset ym.. mammat ovat synnytyssalissa kossupullo kädessä.

etta jos olisi viinaa pyytanyt, olisiko saanut huikat?

Minusta Suomessa viina on paljon vahempi paha kuin tupakka vaikka voi tappaa paljon nopeammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme