Tulevien joulukilojen kanssa tuskailevat: tässä inspiraatiota laihdutukseen
tästä tuli semmoinen olo että kun nuo ovat pystyneet, niin pystyn minäkin :)
Kommentit (7)
Itsellä laihdutus lähtenyt hyvin käyntiin, mutta huolettaa onko ihoni laihtumisen jälkeen löysän näköinen? Painoa nyt 74kg (1,5 vuotta sitten oli 85kg ja tänä aikana ollut yksi raskaus) ja tavoite olisi painaa 2011 kesällä sen 60 mitä olin lukion loppuessa. Eli laihdutustahti on rauhallinen, noin 1kg/1kk. Mutta vatsa on nyt jo ihan täynnä pieniä ryppyjä kun iho ei ole palautunut raskausarpien kohdalta... Voinko siis edes laihtua timmin näköiseksi vai jäänkö jotenkin löysän oloiseksi ryppynhaksi? Olisiko parempi lopettaa laihduttaminen vaikka 65kg:n kohdalla tai jopa aiemmin, jotta olisin hiukan pyöreä mutta paremmin nahnani kokoinen? Olen nuori, 25v. Ja muut haavat ovat aina parantuneet hyvin, nuo raskausarvet vain eivät.
ei ne pienet mahavekit vaatteiden läpi näy vaikka sellaisia jäisikin
ei ne pienet mahavekit vaatteiden läpi näy vaikka sellaisia jäisikin
Vaatteilla saa paljon aikaan, mutta minulle on oikeastaan tärkeämpää miltä näytän ilman. Oman miehen mieltymys on kuitenkin tärkein ja hänen arvionsa tapahtuu kyllä ihan ihon ollessa näkysällä... Mieheni pitää pikkuisen pehmeästä, puristeltavasta vartalosta.
Taitaa olla siis parempi etten laihdutakaan noin paljoa?
Itse tahtoisin olla hoikka muotojen menettämisen hinnallakin jotta kasvot olisivat kauniimmat. Mutta jos iho jää löysäksi niin eipä ole kovin kaunista..
miten jouluna voi tulla niin paljon kiloja, että pitää alkaa niitä laihduttaa???? joulu kestää kolme päivää. paljoks niitä joulutorttuja pitää mättää. todella typerää. ihan ku olis joku oikeus syödä ittensä lihavaks. jos parin päivän herkuttelusta pari kiloa tulee, niin eiköhän se lähe ihan normaalisti seuraavalla viikolla pois, kun taas myös syökin normaalisti ja liikkuu.
niin johan löytyy kaniita muotoja eikä nahka lerpu. Itselläni on salitreeniä vuoden tauon jälkeen takana 3kk, joten joulun herkuttelu on vain väliaikaista ja joulupäivänä menen jo salille. Mitään kamalampaa en tiedä kuin paljon laihduttanut, liikkumaton ihminen, joka on ns. laihaläski. Eli ei saada kroppaan jäntevyyttä ja muotoa vaan ollaan laihoja ja päällä lerppuu nahka ja rasvakerros.
miehet taas näyttivät vanhemmilta laihoina.
miten jouluna voi tulla niin paljon kiloja, että pitää alkaa niitä laihduttaa???? joulu kestää kolme päivää. paljoks niitä joulutorttuja pitää mättää. todella typerää. ihan ku olis joku oikeus syödä ittensä lihavaks. jos parin päivän herkuttelusta pari kiloa tulee, niin eiköhän se lähe ihan normaalisti seuraavalla viikolla pois, kun taas myös syökin normaalisti ja liikkuu.
Ja kun ikää jo lähes 40v jokaisen kilon poinsaanti on tuskallista ja syy on yksinkertaisesti se, ettei tee mitään ja syö koko ajan paljon turvottavia epäterveellisiä laatikoita ja kinkkua ja minun paheeni on suklaa jota on rasiatolkulla tälläkin hetkellä ja joka riittää pitkälle tammikuun puolelle.
Terv. Ope
Itsellä laihdutus lähtenyt hyvin käyntiin, mutta huolettaa onko ihoni laihtumisen jälkeen löysän näköinen? Painoa nyt 74kg (1,5 vuotta sitten oli 85kg ja tänä aikana ollut yksi raskaus) ja tavoite olisi painaa 2011 kesällä sen 60 mitä olin lukion loppuessa.
Eli laihdutustahti on rauhallinen, noin 1kg/1kk. Mutta vatsa on nyt jo ihan täynnä pieniä ryppyjä kun iho ei ole palautunut raskausarpien kohdalta...
Voinko siis edes laihtua timmin näköiseksi vai jäänkö jotenkin löysän oloiseksi ryppynhaksi? Olisiko parempi lopettaa laihduttaminen vaikka 65kg:n kohdalla tai jopa aiemmin, jotta olisin hiukan pyöreä mutta paremmin nahnani kokoinen?
Olen nuori, 25v. Ja muut haavat ovat aina parantuneet hyvin, nuo raskausarvet vain eivät.