G: paras laukkumerkki ja miksi?.
Lisäksi kiinnostaa oletko valmis maksamaan laukusta esim. tuhansia euroa sen merkin vain laadukkuuden takia, jota uskot laukun edustavan?.
Itse ostanut aika paljon Espritin laukkuja, mutta nyt olen ihastunut Kiplinin laukkuihin. Kalliimpiin laukkuihin ei kyllä ole varaa.
Kommentit (25)
Mun mielestä Longchampit ja Louis Vuittonit on rumia.
Itse tykkään eniten Furlan ja Mulberryn laukuista. Laatu ja klassisuus miellyttävät.
Itse pidän Calvin Kleinin laukuista.
Kangaslaukut ihania, mutta nahkalaukut aivan mahtavia.
Se merkki on muuten Kipling.
ps. jounit kestää minulla VAIN viikon...
ollut Marimekon ns. klassikkolaukku. Vasemmistolaisen opiskelijan tavaramerkki jostain syystä...
aina sillä on joku valmistaja, ellei ole itse tehty...
Joo, CK:t on hillittyjä ja on ne ihan hyvin kestäneet mulla käytössä.
Itse pidän Calvin Kleinin laukuista.
Samoin Longchampilla on kivoja klassisia malleja.
Se on ihana, koska mies osti sen mulle ja se on myös tosi laadukas.
Kanadalainen valmistaja, joka teettää laukut italialaisista nahoista. Yksinkertaisia, tyylikkäitä käyttölaukkuja hyvistä materiaaleista. Ei käsilaukkuja.
Mulberryn laukut on minustakin parhaita, ainakin ns. jatkuvaan käyttöön. Kestävät, ja monet nahkalaadut vain paranevat vanhetessaan - ikuisia klassikoita ja takuulla aikaa myöten hintansa arvoisia rahassa. Etenkin koska Mulberryllä on paljon arkikäyttöön sopivia laukkuja, niin niille tulee paljon käyttöä. Juhlalaukut ostan yleensä muilta merkeiltä, vaikka pari juhla Mulberryäkin on tullut hankittua.
ps. jounit kestää minulla VAIN viikon...
vähän vajaat kaksi viikkoa eli en ole sen jälkeen ostanut moisia.
ja mangon halpislaukuista tykkään myös, samoin Zarasta löytää joskus kivoja laukkuja.
Omistan useita, eri väreissä...sekä niihin matchaavia kenkiä.
Ennen lemppari oli Gucci, niitäkin minulla on vielä jäljellä, myös sekalainen valikoima Longchampia, Guessia, Burberrya.
Yhteensä n.40 laukkua...surullista kyllä, aktiivikäytössä vain noin 5!
Huomaa aina Stockalla hipelöivänsä ihania laukkuja...ja ostettua...
Sitten ne jää kuitenkin käyttämättä, kun tulee sellainen olo, että joku muu kävelee kuitenkin samanlaisen kanssa vastaan... tyhmää, myönnän!
Ostoslistalla seuraavat:http://www.carrythatbag.com/img/products/tn/tn-Louis_Vuitton_Monogram_N…
Eli tämän isoin versio...hyvä "vauva-ajan" laukku kokonsa vuoksi.
Sekä tämä...täytyy tosin ostaa käytettynä, koska uusia ei enää valmisteta.
Käytettynäkin tosin tonnin luokka...auts!!
Uutena ollut n.3000€
http://www.e-bicestervillage.com/images/Chanel/chanel-HG112.jpg
Ja EHDOTTOMAN tarkka olen siitä, että feikkejä en käytä!!
jolla vaatehuone täynnä kauniita merkkilaukkuja. On Gucci, Burberry, Longchamp, Mulberry, Pucci, Balenciaga, Lancel, Louis Vuitton. Kopiosta en edes halua puhua. Lemppimerkki on aika mahdoton asia...niitä on niin monia.
Tuo Louis Vuitton Never Full on aika monikäytöinen, ja kyllä mahtuu vauvan kaikki tarvittavat asiat sinne. Toisaalta sitä on hankala pitää mukana rattaita työntäessä. Mulla Bugaboot, ja hihnaa täytyy kierrellä, jotta laukku ei koskisi pyöriä...mulla siis laukku siinä koukussa. Kiva kuulla, että täällä palstalla on muitakin laukkuhuluja:)
laukut sain parikymppisenä ja sen jälkeen olen itse ostanut vintage-liikkeistä lisää. Kestävät, ovat laadukkaita, hyvää nahkaa, värikkäitä ja omaan tyyliin sopivia. Nykymerkeistä Mulberry on ihana.
Mut komppaan sitä, joka sanoi Vuittoneita rumiksi. Niitä on tosiaan monenlaisia, mutta niitä joitakin isoja matkalaukkuja ja yhtä punaista iltalaukkua lukuunottamatta en ole ikinä törmännyt siedettävän näköiseen Vuittoniin (varsinkin ne monivärimonogrammit ovat hirvittäviä) ja Longchampin suhteen vähän sama viba, vaikka se onkin astetta parempi.
monet merkit tekevät hyviä laukkuja. Itse en ole valmis maksamaan tuhansia euroja laukusta, mutta parisataa kylläkin. Sillä saa jo todella hyvää laatua, etenkin jos ostaa jotain vähemmän tunnettua merkkiä. Mitä tunnetumpi merkki, sitä enemmän mainoskuluja ja sitä enemmän niistä maksa myös hinnassa. Monet omista laukuistani olen ostanut käytettynä.
No joo, itse olen tykästynyt italialaisiin ja ranskalaisiin laukkuihin. Monet mitä omistan ovat "merkittömiä", tai jotain vähän tunnettuja keskihintaisia/vähän kalliimpia. Merkillisistä ;) Longchamp ja Furla on suosikkeja, Mulberryn muutamat laukut olisivat kivoja jos olisi rahaa.
Kestää käyttöä ja katsetta.
Mä en laita rahaa laukkuihin 100 euroa enempää, saa olla kyllä tosi hyvä (erikoinen) laukku, jos siitä yli 50e maksaisin.
Kestää käyttöä ja katsetta.
Mä en laita rahaa laukkuihin 100 euroa enempää, saa olla kyllä tosi hyvä (erikoinen) laukku, jos siitä yli 50e maksaisin.