G: paras laukkumerkki ja miksi?.
Lisäksi kiinnostaa oletko valmis maksamaan laukusta esim. tuhansia euroa sen merkin vain laadukkuuden takia, jota uskot laukun edustavan?.
Itse ostanut aika paljon Espritin laukkuja, mutta nyt olen ihastunut Kiplinin laukkuihin. Kalliimpiin laukkuihin ei kyllä ole varaa.
Kommentit (25)
Pieni, belgialainen klassisten laukkujen valmistaja, monet euroopan kruunupaatkin kayttaa niita... ;-) Ostin heidan alestaan tosi kauniin laukun puolisen vuotta sitten. Minustakin esim. Vuitton ja Guess on hintavuudestaan huolimatta RUMIA, liikaa kiiltoa ja killuttimia minun makuuni.
tämä toinen täällä jatkaa. Voin suositella ottamista yhteyttä suoraan Guccin myymälään. Itse olin sähköpostitse yhteydessä Pariisi Gucci Vendome myymälään, kun halusin noin 7 vuotta sitten yhtä laukkua. Asiakaspalvelu aivan erinomaista, ja laukku tuli postitse ihanassa Guccin laatikossa:) Joten, jos todella kaipaat sitä hoitolaukkua, niin tässä sulle vinkki. Oletkos muuten nähnyt Vuittonin hoitolaukkua? Musta se oli ihan kivan näköinen, toisaalta pulloille oli paikka vaan noissa sivutaskuissa. Ja olen niin samaa mielta, että messenger tyyppiset laukut ovat vaunujen kanssa kaikista mukavimmat. Itselläni on ollut Fendin, Longchampin ja Lancelin messengereitä nyt vaunujen kanssa. Kaikki arvokas sinne, eikä huolta mistään:)Olen muuten piiitkään aikaa etsinyt pientä MUSTAA messenger laukkua, joka ei olisi sporttinen. Tuloksetta. Nyt löysin yhden ihanan Lancel laukun, se taitaa olla seuraava hankintani. Toisaalta Mulberryn uudessa mallistossa oli myös joitan kivan näköisiä:)
Erittäin laadukas, ja siinä ei ole noita noloja logoja kuten yleensä LV:ssä, Guccissa yms. Mua aina vähän hävettää niiden logolaukkujen kantajien puolesta. Niiden käyttäminen kun yleensä kertoo siitä, että pitää jotenkin korostaa ulkopuolisille statustaan kun se status ei oikeasti kovin korkea ole.
Ja roikotan myös laukkuani siinä jarrussa.
Diorin Diorissimo Hobo on riittävän tilava laukkuna, mutta "ei roiku maassa". Tosin ulkona en viitsi sitä siinä roikuttaa...mutta kaupoissa, ostoskeskuksissa jne...
Tää on jo mun toinen musta iso hobo...ihan lemppari kaikista laukuista. Välillä ihan ärsyttää, kun ei muuta tule käytettyäkään. Pari muutakin väriä samasta isosta laukusta löytyy...
En tullut ajatelleeksi tuota hihna-asiaa tuosta Neverfullista, mutta olet oikeassa!
Mutta kyllä sitä silti varmasti käytettyä tulisi.
Olen yrittänyt löytää Guccin hoitolaukkua, sen saisi siihen aisaan kivasti. Olen nähnyt niitä liikenteessä ihmisillä, mutta samaa mallia en ole löytänyt netistä, enkä liikkeestä.
Se sopisi hyvin jo minulla olevan Guccin vauvan "rintarepun" kanssa! :)
Rintareppu on harmikseni jäänyt tosi vähälle käytölle. On ollut niin kylmä, ja kohta vauva on jo liian iso siihen! höh!
Tiesin kyllä sen jo ostaessani sen, mutta kun on pakko, niin on pakko...;)
On se vaan niin kaunis!!! :)
Nyt vaunuillessa/lenkkeillessä oon käyttänyt paljon Diorin Diorissimo messenger-laukkua. Sopivan pieni, mahtuu juuri iPhone, lompakko, ja pari meikkituotetta.
Ja ei tarvi "kantaa", kun se on yli-olan.
Ja toki oli pakko hommata samaa sarjaa olevat lenkkarit...
No joo...listaa vois jatkaa vaikka kuinka...oon ihan hurahtanut...;)