Mun mies sanoi kaipaavansa omaa aikaa bändiharrastuksen ja peli-iltojen lisäksi
Mies siis käy jo soittamassa ja pelaamassa erästä peliä kavereidensa kanssa, peliä noin 3 kertaa, bändiä noin kerran kuukaudessa. Ne eivät kuulemma ole omaa aikaa, koska ovat rutiineja. Siis täh?
Itse olen ollut viimeksi ilman vauvaa missään lokakuussa, jos ei lasketa noin viittä ruokakauppareissua. Nekin kyllä yleensä tehdään koko perheen voimin tai minä ja vauva yhdessä, kun mies on töissä. Mulle omaa ihanaa aikaa on jopa nuo kauppareissut yksin.
Miten teillä jakaantuu nämä asiat? Ollaanko me ainoa perhe, jossa näin? Mitä teidän miehet laskevat omaksi ajakseen?
Kommentit (3)
ulkopuoliset riennot ilman mua on tällä hetkellä hyvin vähäiset. Viihtyy todella paljon kotona vauvan kanssa ja silloin kun on vapaalla niin itse käyn esim. kaupoilla ja isukki hoitaa vauvaa. Mieheni ei ole menevää tyyppiä vaikka aina välillä tietysti tapaakin kavereitaan.
Taitaa sun miehellä menojalkaa vipattaa, kun noin paljon on omilla menoilla ja sekään ei riitä. Ei taida oikein viihtyä kotona tai se vauva-arki olikin erilaista kun oli ajatellut.
Vuorot ovat siten, että on kotona aikaisintaa kahdeksalta illalla, jolloin menee töihin puoliltapäivin, muutoin menee töihin noin viideltä. Vuorot menevät siten, että esim. jumpat joissa kävin ennen lasta, menevät AINA, oli vuoro mikä hyvänsä, miehen töiden kanssa samaan aikaan. Noiden vuorojen lomaan mies sitten sumplii omat harrastuksensa, vapaapäivät menee usein oman bändin keikoilla, studiossa tms. Ja joskus on kiva vain olla kotona kaikki ja nähdä myös miestä minunkin.
t. ap
Mene sinä jonnekin omiin harrastuksiin ja mies voi myös mennä. Ootko yrittänyt itse mennä?