Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on nelikymppinen mies?? Alkaako ikä jo tuntua??

Vierailija
13.01.2010 |

Mitä sellainen ajattelee elämästä, onko siinä vaiheessa joku kriisi useammallakin?? Miten seksuaalisuus, jaksaako sitä kuten kolmekymppinen??

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kolmekymppisenä. Nuorena oli kova treenaamaan ja liikkumaan, mutta välillä työ vei liikaa aikaa (ja varmaan perhe myös), että ei ollut niin hyvässä kunnossa. Nyt taasen on aikaa ja jaksamista paremmin, käy kuntosalilla ja luistelemassa/hiihtämässä. Mies elämänsä kunnossa!

Vierailija
2/26 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on parempaa kuin kolmekymppisen kanssa. Kriiseistä en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin nelikymppinen olisi jotenkin vanha!

Tutkimusten mukaan nelikymppisenä käydään pohjalla, silloin on monella kriisi. Minun mieheni poti työkriisiä, eli kriisi ei liittynyt minuun eikä parisuhteeseen.

Seksi on hyvää, kun mies kuuntelee jo naistaakin. Mutta harvemmin sitä on ja väitän, ettei se johdu pelkästään minusta. Mutta laatu korvaa määrään.

Hupaisinta tässä on se, että minun maskuliinisesta miehestäni on kuoriutunut esiin pehmo. Tai aina hän on samanlainen ollut, mutta nyt vasta muutkin huomaavat sen.

Vierailija
4/26 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on hieman harvemmin kuin ennen, laatu on pysynyt samalla tasolla. Ajattelee työasioita entistä enemmän, puhuu eläkkeestä useammin, säästää eläkevakuutukseen eikä vapaapäivinään halua käydä missään.

Vierailija
5/26 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minun silmääni miellyttää "aikuisempi" mies. Kärttyisähän se välillä on ja töihinsä uppoutuva, mutta sitä mukavampaa saada siltä huomiota silloin kun sattuu saamaan.

Vierailija
6/26 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä nykyään enemmän ja kiihkeämpää.

Pehmeitä puolia tuo enemmän esille ja hemmottelee minua enemmän.

Osaa arvostaa perhettään enemmän kuin nuorempana.

On parantunut vanhetessaan.

Vierailija
7/26 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuneempia seksistä kuin toiset ja jotkut parikymppiset ovat saamattomia plösöjä. Jos mies on perusluonteeltaan optimisti ja pitää itsensä kunnossa, niin sehän vain viisastuu vuosien myötä. En ole koskaan kuullut 4-kympin kriisistä. Eikös sellainen ole 3-kymppisellä ja 5-kymppisellä villitys?

Vierailija
8/26 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. vaimo

Vierailija
9/26 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v ei kyllä narise. Mies on parantunut huomattavasti 45 jälkeen... sanotaanko että 50 jälkeen todella kaikki kohdallaan.

Vierailija
10/26 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisellä se on sitten hormonihuuruja, mutta nelikymppisellä kriisi. Neljänkympin kriisi tarkoittaa sitä, että tajuaa, mitä on tullut tehtyä ja mitä ei koskaan enää tule tehdyksi. Sitä ennen luulee, että koko maailma on avoinna ja minä voin tehdä elämässäni mitä haluan ja minulla on aikaa tehdä mitä vain.

Oman lisänsä tuo ulkonäön muuttuminen. Moni muuttuu juuri 37-42 -vuotiaana. Sellaisena sitten pysyy pitkään.

t. 41 v.

kiinnostuneempia seksistä kuin toiset ja jotkut parikymppiset ovat saamattomia plösöjä. Jos mies on perusluonteeltaan optimisti ja pitää itsensä kunnossa, niin sehän vain viisastuu vuosien myötä. En ole koskaan kuullut 4-kympin kriisistä. Eikös sellainen ole 3-kymppisellä ja 5-kymppisellä villitys?

Vierailija
11/26 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan melkoinen työelämään ja uraan liittyvä kriisi. Ihmisenä henkisesti paaaaaaljon jalostuneempi kuin kolmekymppisenä. Seksiä ei niin paljon kuin 10 vuotta aiemmin, mutta nyt kiinnittää naisen nautintoon erityistä huomiota.

Vierailija
12/26 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kolmekymppisenä. Nuorena oli kova treenaamaan ja liikkumaan, mutta välillä työ vei liikaa aikaa (ja varmaan perhe myös), että ei ollut niin hyvässä kunnossa. Nyt taasen on aikaa ja jaksamista paremmin, käy kuntosalilla ja luistelemassa/hiihtämässä. Mies elämänsä kunnossa!

juuri kurinalaisten elämäntapojen ja liikuntaharrastusten vuoksi. Työelämässä menossa jonkinlainen etsikkoaika; johtotasolla on, mutta miettii pitäisikö lähteä perheen kanssa ulkomaille muutamaksi vuodeksi. Seksiä kaipaa lähes joka päivä.

Vierailija
13/26 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kolmekymppisenä, siis meillä. Paljon rauhallisempi, harkitsevampi, suvaitsevaisempi.

Kunto on edelleen hyvä, mutta vatsaan tuppaa aina vähän kertymään läskiä, vaikka mies harrastaa aika paljon liikuntaa.

Kaikin puolin parempi kuin 30v. Paitsi tietty vanhentuneet kasvot.

Mutta tiedän tutuista todella "rupsahtaneita" nelikymppisiä miehiä. Monet näistä tuntuvat vieläkin jatkavat nuoruuttaan, siis juhlivat kauheasti, eivätkä huolehdi itsestään. Kaikenlaisia kihtejä, vatsahaavoja ym on näillä ollut.

Vierailija
14/26 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltaan tasaisempi kuin nuorena, työ ei enää niin tärkeää. Paremmat hermot ja jotenkin rennompi. Koti- ja perhekeskeisempi kuin aiemmin. Parempi sängyssä, ehdottomasti! Nämä niitä positiivisia asioita.

Negatiivisia: aina pitäisi olla kotona, mihinkään ei haluaisi viikonloppuna ja lomilla. Päivät töissä ja illat kotona, no lenkillä käy ja pelaamassa sählyä, hiihtämässä. Muuten pitäisi aina nyjätä kotona ja se ei oikein sovi muulle perheelle. Me muut tykätään mennä kylpylään, viikonlopuksi vuokramökille, ulkomaan matkoille, kylästelemään jne. Minä tykkäisin käydä joskus konserteissa ja vaikka baarissakin, vaan miestäpä ei saa millään lähtemään. Tuntuu, että nyt kun lapset ovat kasvaneet ja rahaakin on enemmän ja ollaan vielä terveitä ja kohtuullisen nuoria olisi juuri oikea aika esim. reissata. Joskus tuntuu, että mies odottelee jo eläkepäiviä..

Terveys siis on vielä ok. Painoa pitää kyllä koko ajan tarkkailla ja noita pieniä kolotuksia on usein; milloin selkä, milloin polvi. Näkö on heikentynyt ja prillit on hankinnassa. Maha on myös reistaillut, mutta ruokavalio korjasi sen asian.

Se ottaa joskus päähän kun asiat ei vain tapahdu. eli se rentous on sitäkin, että kun ennen kaikki tapahtui heti, niin nyt saa odottaa jotain puskan istutusta päiväkausia. Talo pitäisi maalata, öljyt vaihtaa autoon, ruohonleikkuri korjata...tätä tyyliä siis.

Vierailija
15/26 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on MIES, kolmikymppisenä jotenkin vielä kovin raakile ;-)

Vierailija
16/26 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on MIES, kolmikymppisenä jotenkin vielä kovin raakile ;-)

Sama juttu, oli kolmekymppisenä vielä kovin kiivasmielinen ja tykkäsin juhlia aika rankasti. Nyt miestä ei saa juhlimaan oikein millään, pitää 10 kertaa parempaa huolta itsestään kuin kolmekymppisenä. Nykyään hyvässä kunnossa. Paljon ajattelevaisempi muutenkin.

Vierailija
17/26 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies vasta kolkuttelee neljänkympin ovia, mutta odotan tulevaisuutta. Mies aloitti uudelleen kuntoilun, koska tajusi vihdoin, ettei pysy kunnossa enää ihan vaan olemalla, niin kuin parikymppisenä. Hyvästi löllömaha, tervetuloa lihakset! Ah. :)

Heräsi kysymys: Mitenköhän miehet vastaisivat samaan kysymykseen vaimosta?

Vierailija
18/26 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellainen ajattelee elämästä, onko siinä vaiheessa joku kriisi useammallakin?? Miten seksuaalisuus, jaksaako sitä kuten kolmekymppinen??

Olin itse 30 kun ensimmäisen kerran tapailin puolisen vuotta 40v miestä .

Ne on niin paljon kypsempiä kun samanikäiseni miehet , en tietenkään yleistä .

Minulla on kaksi lasta edellisestä liitosta joka kesti 13v .

Mies oli samanikäinen kuin minä , mutta aivan kakara !

Nämä pari nelikymppistä ketä olen tapaillut on ollut jotenkin vaan älyllisesti ja seksuaalisesti enemmän samalla aaltopituudella kanssani kun mitä nuoremmat ...

Toki olen ollut myös seksisuhteessa 20v miehenalun kanssa ;) tekeekö se minusta PUUMAN ??

Vierailija
19/26 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jota rakastan juuri sellaisena kuin hän on.

Kun hänen kainaloonsa saan kömpiä ja silittää tuota ihanaa ihmistä, en voisi olla onnellisempi nainen. En edes ajattele mitä hän on ollut ja mitä hänestä tulee, hän on juuri nyt paras :)

kiitos rakkaani olemassaolostasi.

Vierailija
20/26 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusten perusteella paljon parempia sängyssä kuin kolmekymppiset. Nelikymppiset on itsevarmempia, hitaampia, määrätietoisempia jne. Itseasiassa viisikymppisetkin on vielä loistavia. Tämä tietysti tarkoittaa, että mies ei muuten ole ukkoutunut ja sytyttää ulkonäöltään edelleen.

Nykyinen mieheni on 43 ja todellinen kotihiiri nykyään. Nuorempana (ensimmäinen avioliitto) kuulemma ei jaksanut olla kotona ja aina oli menossa. Toki nykyäänkin tykkää mennä, mutta meneminen tarkottaa perheen kanssa menemistä ja itsestäänselvänä haluaa lapset joka paikkaan mukaan. Viettää lasten kanssa tosi paljon aikaa, vie ulkoilemaan, hiihtämään, luistelemaan ja osaa tosiaan arvostaa pieniä lapsia ja lapsuuden ainutkertaisuutta. Ei hermostu pienistä.

Harmillista, kun ikää kuitenkin tulee. Kuinka voisi palata ajassa taaksepäin mukanaan se viisaus ja ymmärrys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan