Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteleeko opettajat oikeasti näin oppilaistaan (kopioitu toisesta ketjusta)?

Vierailija
22.12.2009 |

Meillä myös oli booli odottamassa

Huokaistiin helpotuksesta kun oli kaikki köntykset ja vinkujat saatu esittämään esityksensä ja taputettu ja kannustettu (ja naurettu niille vikinöille).

Osa lähti baariin, osa kotiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin tulee tippa linssiin jokaisessa koulun juhlassa liikutuksesta, vaikka kuinka olisi harjoituksissa ottaneet ne mahdolliset harjoitusten vinkumiset ja köntystelyt päähän... Lapset tsemppaavat ihan uskommottaman hyvin aina juhlatilanteeseen.

Vierailija
2/6 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

murrosikä on vielä lähempänä kuin aikuisuus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opettanut monessa koulussa eikä koskaan ole tullut vastaan moista asennetta. Kyseessä varmasti joku parikymppinen sijaisope - tai sitten puhdas provo

Vierailija
4/6 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota tosin vain toiset samantyyliset opet ymmärtävät. Minulla (opella) on usein vedet silmissä joulujuhlassa ja herkin mielin saattelen lapset lomille.

Vierailija
5/6 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mennyt opettajaksi kun ei muitakaan töitä saanut. Ei tykkää lapsista (yläkoululaisia opettaa) ja puheet on juuri tuon tyylisiä.

Vierailija
6/6 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeltä ystävättäreltä olen saanut sen käsityksen, ettei opettajille kannata viedä lahjoja kuten kukkia tai suklaata tai ylipäänsä mitään tavaraa, koska he kokevat sen vain riesaksi, jolla ei tee mitään: kukat kuihtuvat, nameja on liikaa ja tavara pyörii kotona. Juhlien jälkeen opettajilla on kuulemma kiire opettajien epäviralliseen yhteisjuhlaan tai sitten mahdollisimman pikaisesti loman viettoon. Aika tylyn kuvan olen saanut hänenkin kertomastaan siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi