Kokemuksia KappAhlin teknisistä talviasuista?
Sellaisista, jotka pitävät vettä ja tuulta, hengittävät jne. Ovatko toimineet käytössä?
Kommentit (12)
itse ihan "työkseni" etsin löytöjä ja mun mielestä tuo asu oli niin löytö kuin olla ja voi. sen kyllä huomaa jo kankaasta että on äärimmäisen vahvaa, kuitenkin pehmeää. pepussa ja polvissa vielä erityisvahvikkeet. ei kertakaikkiaan voi mennä rikki, ei edes saksilla sais leikattua ainakaan helposti. Pitää veden ja hengittää. olen NIIIIN onnellinen tuosta löydöstä. Lisäksi on äärimmäsien hyvännäköinen asu ja näkyvä, ainakin tuo pinkki. myös hyvät heijastimet!
itse ihan "työkseni" etsin löytöjä ja mun mielestä tuo asu oli niin löytö kuin olla ja voi. sen kyllä huomaa jo kankaasta että on äärimmäisen vahvaa, kuitenkin pehmeää. pepussa ja polvissa vielä erityisvahvikkeet. ei kertakaikkiaan voi mennä rikki, ei edes saksilla sais leikattua ainakaan helposti. Pitää veden ja hengittää. olen NIIIIN onnellinen tuosta löydöstä. Lisäksi on äärimmäsien hyvännäköinen asu ja näkyvä, ainakin tuo pinkki. myös hyvät heijastimet!
eka vastaaja
Tuosta markkinointipuheesta tuli tosiaan sellainen olo, että hyvän löydön tein! =)
Ostin kans tänään tuollaiset ensi talveksi ja mietin olivatkohan hyvät.
siis kanta-asiakaskortillako puolet vielä pois? koko suomen liikkeissä ?
oliko alennus vain ja ainoastaan yhden päivän vai jatkuuko vielä? Ja oliko tosiaan vain kanta-asiakkaille? Pojalle hakusessa kamppeet ens talveksi, mutta kun mistään ei enää löydy...
Tekstiviesti tuli ja piti näyttää kassalla. Huomenna varmaan on jo kaikille alessa, mutta suurin osa puvuista mennyt jo. Oli myös haalarina. Suurin näkemäni koko oli ehkä joku 120 vai miten ne menee, oisko 116. Sinistä ei minun paikkakuntani liikkeessä ollut kuin yksi takki tjms.
oli ainakin 140 cm asti. ostin takin ja housut 140 cm, 98 cm ja 104 cm.
Jäi ainakin turussa vielä kokoja eilen illalla, myllyyn ei paljon jäänyt 128 cm ja jotain pieniä muistaakseni.
sanoi että ainakin 12-13.1. on ale ja saattaa jatkua mutta heillekin kerrotaan vasta 14. päivä. ei tarvinnut näyttää viestiä, kantiskortti riittää. vitutti ku eri liikkeissä alet oli erilaiset ja tuli toisesta ostettua 50 % kalliimmalla alehinnalla yksikin mekko.
Täyyy huomenna heti aamusta soitta ja kysyä onko ne vielä. Ja myös ostin tämän kyseisen haalarin kokoa 80 toivottavasti mahtuu neidille, joka tulee joulukuussa vuoden
tuon asun "virallinen" nimi on? Aattelin jos pirauttais tuonne lähimpään liikkeeseen ja kysyis josko niitä vielä ois jäljellä, tietäis sit edes mistä puhuu ;)
ovh n. 100e. isommalla ollut tämän talven ja on tosi hyvät. vastaa molo kidsiä. reimatec IHAN surkea verrattuna tuohon kappahlin sarjaan. eilen tosiaan sai huippuhalvalla kun alehinnoista sai puolet ja sattu olemaan kokoja paljon jäljellä.