Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johan on laiska huutisostaja!

Vierailija
13.01.2010 |

Asumme noin 1.5 km etäisyydellä ja kehtaa kysyä, missä voisimme tavata. Toimitusehtoinani oli nouto tai postitus. Siis eikö tuo nyt luulisi olevan itsestään selvää, että nouto tarkoittaa noutoa minun kotoani??? Pitää vissiin läskimammalle viedä tavarat kotiovelle ... meillä ei ole autoa käytössä ja asuu sellaiseen suuntaan meistä, että eipä koskaan sillä suunnalla liikuta, mutta pitänee lähteä sitten sinne iltakävelylle. Huh, toivottavasti tällaiset ostajat on harvassa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ostaja ei huomannut, että asutte niin lähellä. Tai sitten on törmännyt ihmisiin, jotka eivät syystä tai toisesta halua ihmisiä kotiovelleen.

Kerro, että voi tulla noutamaan tavaran teiltä ja unohda vaahtoaminen ja keksi jotain kivempaa puuhaa.

Vierailija
2/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saattaa kokea että et halua kotiisi notkuamaan vieraita ja mahdollisesti haluat mieluummin tavata jossain muualla. Nouto voi tarkoittaa noutoa myös muualta kuin kotiovelta, mutta yleensä tietenkin sieltä mistä myyjä haluaa ja sellaiseen aikaan, että myyjä on yleensä kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja haluaa antaa sinulle mahdollisuuden määritellä noutopaikka, koska ajattelee, ettet ehkä välttämättä halua vieraan ihmisen käyvän kotonasi!

Voit hyvin kohteliaasti vastata, että tapaaminen onnistuu sinun kotonasi.

Siis: ei tosiaankaan ole selvää, että nouto tarkoittaa noutoa myyjän kotoa! Itse ainakin olen useimmiten noutotilanteessa sopinut tapaamisen julkiselle paikalle, jotta molempien yksityisyys säilyisi. Ja kauppatavara on siis ollut ihan lastenvaatteita.

Vierailija
4/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu puhua? Vastaat että tapaatte kotonasi, että asut ihan lähellä!!

Vittu että on olemassa yksinkertaisia ihmisiä

Vierailija
5/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on nouto ja silti eivät halua ostajia kotiovelleen. Eli ihan kohteliaasti on kysytty missä voi tavata, voit siihen ystävällisesti vastata että voi noutaa kotoanne.

Vierailija
6/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on pelkästään kohtelias tapa kysyä missä haluat tavata hänet, minkä ihmeen kaapin alla olet kasvanut?

Vierailija
7/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu puhua? Vastaat että tapaatte kotonasi, että asut ihan lähellä!!

Vittu että on olemassa yksinkertaisia ihmisiä

sinä osaat ainakin puhua!!!

Ja tekstistäsi päätellen, olet sanalisesti erittäin lahjakaskin vielä ;D

Vierailija
8/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asutaan lähekkäin. Kun sitä vielä kommentoi, että ei kannata postittaa kun näin lähekkäin asutaan. Voin jo arvata, että jos ne tavarat vien, niin kas kummaa, sitten ei mammalla olekaan tasarahaa vaan aletaan arpoa hintaa alaspäin ...

Jos itse asuisin näin lähellä myyjää, niin en todellakaan kehtaisi kysellä missä tavattaisiin. Vaan meitä on moneen junaan niin ostajina kuin myyjinäkin.

Vierailija
9/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi positiivinen ihmiskäsitys. Törmäät varmaan useinkin idiootteihin ihmisiin?

Vierailija
10/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulee hakemaan tasarahan kanssa ja annat pari aikavaihtoehtoa! Ja toi raha-asiakin pitää mainita, ei itellä ainakaan ole koskaan vaihtorahoja tollasta varten!

Vierailija
11/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut fiksuista ja kohteliaista ihmisistä?

Niinkuin joku jo aiemmin sanoikin, ostaja haluaa antaa sinulle mahdollisuuden valita haluatko hänet kotiovellesi vai jonnekin muualle.

Vierailija
12/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävälleni huutiksen myyjistä ja ostajista ja kerroin että mun kohdalle on aina sattunut kivoja ja mukavia myyjiä enkä koskaan oo kuullu näistä "hulluista" myyjistä.

No nyt kuulin, ap olet sekopää. Miksi myyt edes jotain kun tarvii noin negalla asenteella myydä.

Nouto voi myös tarkoittaa että paketti haetaan sovitusta paikasta koska niinkuin monet sanovat toiset eivät halua ketään kotiinsa.

Ja itse olisit voinut vastata että tavataan meillä tule x päivänä ja x aikaan.

Ainoa asia mikä tässä kaupassa on hankala olet sinä ja sun asenne!

Vierailija
13/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ajattelin tutustua ekaa kertaa vauva.fi-keskustelupalstalle. Tämä on eka ketju, jonka luin. Odotin, että täällä olisi äitejä keskustelemassa asioista, mutta tämä onkin ilmeisesti teinareitten kiukuttelu-osasto. Viittaan nyt lähinnä tähän vittu-tyyppiin. Hyvää päivän jatkoa kaikille:)

Vierailija
14/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamastaan palautteesta. No, olinpa sitten totisesti väärässä tässä asiassa, kiitos teille kun avasitte ymmärrystäni. Ette vaan tiedä ostajan koko viestin sisältöä, vaan antaa olla. Hyvä huutismyyjä on ystävällinen ja joustava joka tilanteessa, yritetään muistaa jatkossa. KIITOS

ap

Vierailija
15/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan sattunut tuollaisia ostajia tai myyjiä omalle kohdalle, vaikka kauppaa olen käynyt monen monta vuotta. Mulla on aina selkeät ehdot

Miksi et voi sanoa ap, että nouto onnistuu vaikka klo 17 teidän omasta kotiosoitteesta. Jos aika ei sovi ostajalle, niin sitten kysyt milloin sopisi. Ja totta kai sanot, että maksaa joko tasarahalla tai tilille etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä