Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olen karpannut 10 viikkoa ja

Vierailija
27.05.2008 |

paino on tippunut 700 g vaille 10 kiloa:-)

Tavoitteeseen on vielä matkaa 15 kiloa ja toivottavasti saavutan sen loppusyksystä.

Olen laihduttanut tai yrittänyt laihduttaa aiemminkin, mutta en ole onnistunut. Nyt tuntuu helpolta, sillä syön todella vähän sellaisia hiilihydraatteja (käytännössä en lainkaan), jotka koukuttavat. Hiilareita kyllä tulee kasviksista, joita syön runsaasti, mutta kasveistakin olen jättänyt tärkkelyspitoiset pois. En olisi uskonut, että leivän ja muiden viljatuotteiden, sokerin ja perunan pois jättäminen tekevät laihduttamisen helpoksi. Helpolta tämä on siis tuntunut. Ensimmäiset kaksi viikkoa podin vieroitusoireita ja teki koko ajan mieli karkkia yms. herkkua. Sitten ihan yks kaks helpotti eikä enää tee edes mieli, vaikka joku herkuttelisi karkeilla vieressäni. Olen vasiten testannut halujani myös kaupan karkkihyllyn kohdalla eikä ole ollenkaan tullut sellaista tunnetta, että haluaisin karkkeja. Olen ihan äimänä tästä.

T. kolmen äiti, jolla jo housut lököttää pahasti ja on pitänyt siirtyä pienempään kokoon.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen meno olisi jatkunut voisin olla vainaa.

Kokeile ja huomaat olosi muuttuvan paremmaksi. Varoitan ainoastaan siitä että voi olla vieroitusoireita huonoista hiilareista ja minulla oli kova päänsärky aivan kuin paha krapula toisena päivänä ja kolmantena lievää päänsärkyä.

Tuon kun kestin niin sen jälkeen on yhtä auvoa.

Mieti mitä pahaa on siinä ettei syö sokeria ja valkoista viljaa joka on liian puhdasta nimittäin puhdistettu kaikki hyvä ja tarpeellinen nimittäin kuidut pois.

Kielletty ei ole kahden viikon jälkeen edes ne riisit jos on kokojyvää jos käyttää pienesti.

Atkinsin dietti on eri kuin tämä South Beach Diet tässä syödään terveellisiä rasvoja ja käytä kasviöljyjä ne toimii kehossa voiteluaineena eikä kasaudu verisuonten tukkeeksi.

Valitse lihat vähärasvaisista lajeista, syö paljon kalaa.

Huolehdi siitä että saat B-vitaminiinia on hyvä syödä päivittäin monivitamiinipillerin. ja voit käyttää myös kalaöljykapseleita.

Hiilareita tulee myös kasviksista joten tämä ei ole täysin hiilihydraatiton, syödään vain ja ainoastaan hyviä hiilihydraatteja.

Lue tuo alussa mainitsemani kirja sydänlääkäri Arthur Agatson on tämän dietin kehittänyt ja tavoitteena oli kehittää ruokavalio korkeista kolesterolipitoisuudesta kärsiville sydänpotilaille ja sivutuotteena he poikkeuksetta laihtuivat joka siis tuli vahingossa sivutuotteena.

Nälkää ei tarvitse nähdä mikä on hyvä tieto painonpudottajalle, saat syödä ja syöt terveellisesti.

Takana on elämä limpparien, mehujen, karkkien, chipsien, pullan yms mussuttaminen jotka on kaikki epäterveellisiä, pikemminkin olisin huolissani kaikista niistä jotka syövät surutta kaikkia niitä.

Itse olen saanut elämälleni lisäaikaa näin uskon sillä lääkityksistä huolimatta verenpaine oli korkealla ja nyt se on kunnossa. Kävin juuri verikokeissa ja maksa-arvot on paremmassa kunnossa kuin tammikuussa jolloin en vielä ollut aloittanut tätä ruokavaliota.

Tämä on turvallista usko pois. Googleta lääkärin nimellä ja dietin nimellä saat lisätietoa englannin kielellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme