No missä niitä miehiä tapaa ellei baareissa??
Jos baarit on vääriä paikkoja etsiä ns kunnollista miestä niin mikä sitten on parempi vaihtoehto? Harrastuksissani ja työpaikassani on vain varattuja / vanhoja äijiä ja missään kirjastossa, kaupassa en osaa hengata iskumielessä, vähän outoa väittää että niissä oikeasti VOI jonkun tavata, aika monen asian pitäisi loksahtaa kohdalleen sitä ennen. Kertokaa nyt epätoivoiselle sinkkunaiselle joka ei jaksa enää baareja! Niin ja netissä on vain hulluja, se on todettu täälläkin.
Kommentit (18)
samanlaisia kuin sinäkin siinä nyt kirjoittelemassa
JEP,toi on muuten totta, et oli kuka vaan kyseessä ni nähdään kerran tai pari ja sit jatketaan eteenpäin! aika vakio on toi kaks kertaa. sit niist ei enää kuulu.
Oma kulta sieltä löytynyt 4,5 v sitten, paras ystävä löysi sieltä jo 11v sitten aviomiehensä ja moni tuttu on kultahippunsa sieltä löytänyt. Jopa eläkkeellä oleva vuosia sitten leskeytynyt äitini löytänyt hellän, rehellisen, tervepäisen, oman ikäisensä miehen netistä.
monella netissä tavatulla miehellä on ollut ihme treffimania päällä, haetaan, haetaan ja haetaan. Ovat menneet sekaisin koska hyviä mahdollisuuksia on liikaa. Naiset sen sijaan joutuvat valitsemaan lähinnä "MUNAAA!!!!!"-tyyppien ja just näiden em. tietokonenörttien väliltä.
Kunhan vain osaa suodattaa ne idiootit pois. Sopii tapaamiset julkisille paikoille yms. perusjutut.
Itse netistä oman rakkaan löytäneenä voin suositella netin deittipalveluita. =)
jos niillä vientiä ja sitten eivät osaa asettua. Naisilla usein taas mielialahäiriöitä.
Siellä törmäsin ensimmäiseen "sopivaan" mieheen ja myöskin toiseen, josta tuli sittemmin lasteni isä.. Siellähän noita pyörii miehiä liki missä ikähaarukassa vaan kun osaa valita oikeat paikat.
Pistä sana kiertämään, että joku järkkäisi treffit.
Tee oma ilmoituksesi riittävän tarkaksi, jotta ne hullut eivät vaivaudu. Kerro itsestäsi jotain mikä oikeasti avaa sinun persoonallisuuttasi, ei mitään sellaista mikä pätee periaatteessa kaikkiin, tyyliin "kaipailen omaa kultaa pimeneviin iltoihin" ja kerro toiveistasi jotain mikä ei päde kaikkiin - joka ikisellä ihmisellä on omasta mielestään esim. hyvä huumorintaju ja hyvä sydän, mutta se ei kerro mitään siitä miltä ne muiden mielestä vaikuttavat.
Omat nettideittailukokemukseni ovat pääsääntöisesti hyviä, eikä vain siksi että olen ollut jo 6 vuotta naimisssa yhden nettideiteistäni kanssa. Myös suuri osa niistä muista oli ihan kivoja ihmisiä, eivät vain minulle Se Oikea.
Onnea matkaan!
sieltä löysin nykyisen ja olen tosi onnellinen
Kaverini järkkäsi minulle treffit miehensä hyvän ystävän kanssa. Sopisimme kuulemma niin hyvin yhteen.
No, aluksi vaikutti hyvältä ja mukavalta mieheltä. Mutta ei tuntunut olevan musta kiinnostunut. Kaverini vakuutti, että on, mutta eipä ottanut minuun itse yhteyttä...ennekuin 1/2 vuotta ekan tapaamisemme (ja 2 kuukautta vikan tapaamisen) jälkeen.
Tapailimme. En jotenkin ollut enää niin kiinnostunut kuin ensinalkuun - ja miehessä oli vähän omituisia piirteitä, oli jotenkin neuroottinen ja järkyttävän pihi, eli kuin askeetti, valvoi öitä, jne.
Ja lopulta syy siihen, ettei silloin heti alussa ollut minusta niin kiinnostunut oli se, että tapailikin silloin jo jotain toista tämän kaverini hänelle ehdottamaa tyttöä! Ja kun tästä ei ollut tullut mitään, oli pannut suhteen poikki ja palannut minuun.
Siinä meni maku sekä mieheen että kaveriin. En halua olla kellekään se toka vaihtoehto. Mies olisi halunnut kanssani suhdetta, mutta ne hänen omituisuutensa plus tuo, että olinkin kakkonen, oli mulle liikaa.
Oli aika kiusallinen tilanne.
Valitse jokin sellainen maksullinen deittipalvelu, jossa voi valita tapaavansa vain muita siihen maksulliseen palveluun osallistuneita. Siellä ihmiset enemmän tosissaan, ei vain kokeilemassa kepillä jäätä. Ja vähän terveempiä päästään.
Tämän neuvon antoi minulle setäni, joka löytänyt kumppanin netistä tuollaisesta maksullisesta palvelusta.
löytänyt, kaikki. Tosin pitää hiukan ehkä osata tanssia.
tai muissa tapahtumissa.
Tajusin aikanaan, ettei baareista(tai minä en) löytänyt kuin huonoja miehiä. Netistä samoin.
Niin ihmeellistä kuin onkin, niin nykyinen mies löytyi ihan kaupasta, kävimme samassa lähikaupassa pari kertaa samaan aikaan. Aloin juttelemaan miehelle, huomasin että tulemme todella upeasti juttuun, kummatkin eronneita ja lapsia ym. Siitä se lähti, nyt 7 vuotta yhteistä taivalta takana.
Enkä ole ainoa tapaus, minkä tiedän.
Mä löysin mieheni netistä, ja häntä ennen tapailin muitakin ihan ok-tyyppejä netin kautta. Mä en ymmärrä ihmisiä jotka onnistuu törmäämään siellä vain näihin itseään täynnä oleviin tyyppeihin - heidäthän on todella helppo karsia jo profiilin, ilmoituksen, kirjoitustyylin ja pienen päättelyn avulla.
Mut sen lisäksi olen löytänyt hyvää treffiseuraa mm. bileistä, harrastuksista, kesätöistä, rappukäytävästä, vapputorilta jne. Tee itsestäsi helposti lähestyttävä, älä epäröi pyytää treffeille erilaisia ihmisiä (avoimuutta ja uteliaisuutte peliin) ja toimi heti kun näet mukavan tyypin. Älä pelkää pakkeja - jos mies antaakin pakit, niin hän antaa ne yleensä lempeästi ja asiallisesti, koska miehiä isketään niin harvoin, et he on yleensä aivan otettuja myönteisestä huomiosta.
. Kertokaa nyt epätoivoiselle sinkkunaiselle joka ei jaksa enää baareja!
ettei sellainen löydä pysyvää suhdetta mistään. Ja mitä enemmän etsii sitä luotaantyöntävämpi on. Eli keskity elämässäsi muihin asioihin kuin epätoivoiseen miehenmetsästykseen.
Mullakin on hyviä kokemuksia siitä, että hyviä tyyppejä löytyy netistä, lavatansseista, harrastuksista, tuttujen kautta.
tiedä, kun itellä sama ongelma.
Ja netin kautta oon kyllä todella monta hyvää tavannut, mutta yksikään niistä hyvistä mua kiinnostavista ei ole ollut musta kiinnostunut :(
kaikki haluavat nykyisin vain nähdä kerran-pari ja taas etsitään jotain parempaa.