Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos syötte tai lapsenne syövät ranskalaisia ja hampurilaisia.. kattokaa!

Vierailija
12.01.2010 |

ja

vieläkö viette lapsenne mäkkilään? mieti mitä toi tekee mahalaukulle ja suolelle!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävää.. siis mitä kaikkee niissä oikein on?!?

Vierailija
2/19 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän se sitten mätäne. Onhan haudoistakin löytynyt ammoisia vainajalle laitettuja eväitä. Ihan tunnistettavia, vaikka voivat olla satoja vuosia vanhoja....

Musta ihan typerät kaksi videota. Sehän sanoi, että kadulta osettu hampurilainen oli paikasta "jossa ottavat lihan ja muotoilevat sen käsin.." No, epäilemättä ko. hampparissa oli sitten enemmän bakteeriflooraa, jonka takia se pilaantui nopeammin.

Mäkkärin hampurilaiset oli siis tossa testissä tehty hygieenisemmissä oloissa, kypsennetty pidempään tms., jolloin ne pilaantui hitaammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kotona tehdyt homehtuu mut mäkkilän ranskalaiset ovat ihan uuden näköisiä 10 viikon jälkeen.

kyl mä miettisin ennen ku söisin

Vierailija
4/19 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän se sitten mätäne. Onhan haudoistakin löytynyt ammoisia vainajalle laitettuja eväitä. Ihan tunnistettavia, vaikka voivat olla satoja vuosia vanhoja....

Musta ihan typerät kaksi videota. Sehän sanoi, että kadulta osettu hampurilainen oli paikasta "jossa ottavat lihan ja muotoilevat sen käsin.." No, epäilemättä ko. hampparissa oli sitten enemmän bakteeriflooraa, jonka takia se pilaantui nopeammin.

Mäkkärin hampurilaiset oli siis tossa testissä tehty hygieenisemmissä oloissa, kypsennetty pidempään tms., jolloin ne pilaantui hitaammin.

tai sit sun oma pahe on noi ranskalaisrt..

Vierailija
5/19 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sen lisäks ne tekee hallaa ruuansulatukselle, suolistolle ja elimistöön imeytyy kaikkia säilöntäaineita suuria määriä

Vierailija
6/19 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat olivat olleet treeneissä, ja itse tahkosin sen ajan ratalaudalla (2h), ostimme hampurilaiset makalla kotiin - virvoitusjuomia emme juo.

Kävin just 40-v tarkastuksessa, ja kaikki arvot erinomaiset. Noh, mitä muuta voisi odottaa, juoksin puolimaratonin lokakuussa - ja ai hitto, silloin poikkesin kotimatkalla taas hampurilaisella. Tee itse perässä.

Ihanmitävain voi syödä - kohtuudella. Eikä urheiluun pidä suhtautua ryppyotsaisesti.

5

Vierailija
7/19 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä söi kuukauden ajan joka päivä ja joka aterialla hampurilaisen, niin hulluja ei varmana montaa ole, se että vie lapsia kerran tai pari kuussa mäkkiin ei ole mitään!

ja jos tälle linjalle lähetään niin kaikki karkit on ihan sairasta, väriaineet aiheuttaa vaikka mitä pahaa, keskittymishäiriöitä, väsymystä, allergiaa...

kyl mä annan mun lapselle karkkia ja hamppareita siis sit ku on tarpeeksi vanha nyt vasta 6 kk =)

ja säilytys aineet vasta hirveitä onkin!

ja hei kerran täällä ollaan ja porkkanaankin voi tukehtua =)

siinä mun mielipide!

Vierailija
8/19 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säilöntäaineita. McCainin ranskalaisia noi mäkkärin. Muuten mielenkiintoinen kirja aiheesta on Pikaruokakansa.

Vierailija
9/19 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan juurikin ne ylimääräiset aineet mitä ne sisältää. Ihan paskaa tavaraa. Meillä kyllä edelleen käydään joskus lasten kanssa reissussa ollessa hampurilaispaikoissa. Yritän vähentää.

Vierailija
10/19 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä tehty mäkkisafka on täysin omaa luokkaansa verrattuna suomessa tehtyyn mäkkiruokaan. Ei suomen ruokateollisuutta voi todellakaan verrata jenkkien vastaavaan,luoja sentään :---------------D suomessa on helvetin tiukat säännöstöt sen suhteen millaista ruokaa saa myydä. Jenkeissä se on yks paskan hailee mitä sinne ruuan sekaan laittaa, kunhan se tuottaa rahaa. Äly hoi ihmiset.

Vierailija
11/19 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kans kertoo kun kerran jäi hamppari syömättä ja otin sen käteen ja heitin seuraavana päivänä roskiin niin oli kyl jo aikamoisen näivettyneen näköinen..

Vierailija
12/19 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt koko nuoruuteni mäkkäriruokaa ja urheillut paljon. Ruokana se on mitä energiapitoisinta menevän nuoren matkaan.

Nyt kun vertaan muihin kotiruokia syöneisiin ystäviin ja tuttuihin niin näytän reilusti nuoremmalta. Moni kavahtaa minut nähtyään. Ovat katsoneet entisiä koulukuvia ja samalta näytän.

Toivottavasti sisuskalut ovat yhtä hyvässä kunnossa "säilyneet" kuin kasvot.

Luultavasti mäkkäriruokaa syöneiden ruumis ei maadu niin nopeasti kuin kotiruokaa syöneiden ruumiit. Tuskin noissa muita haittoja on. Korkeintaan syöpää saattaa aiheuttaa.

Vierailija
13/19 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa paahtoleipä pussiin ja viereen omatekoinen sämpylä. Fazeri on vielä kahdenviikon päästä ok. Omatekoinen on ihan homeessa jo viikon päästä.

Vierailija
14/19 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoksen huomaa kun miettii milloin ekat hampurilaisfirmat tuli ja vertaa sitä omaan nuoruuteen. Ja Supersizeme leffan päähenkilö ei näyttänyt 30 päivän jälkeen terveeltä.

Vierailija
15/19 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kuumassa hetken aikaa keitettäessä se "valkaistuu"

Vierailija
16/19 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla USA:ssa on tarkat saannokset siita mita ruokaan saa laittaa. Lisaksi kaikissa pakkauksissa on tarkka seloste sisallosta, kalorit, rasvaprosentti, proteiinit, sokerit jne. Onko Suomessa?

Vierailija
17/19 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tosin ei tarvitse ilmoittaa, jos broileri tai possu on ruokittu sillä geenimuunnellulla soijalla, jota maahan tuodaan rehuksi 2 miljoonaa kiloa ja trans-rasvat, joita Kaliforniassa kiellettiin ovat yhä sallittuja mm. kahviautomaateissa ilman että niiden sisältöä on eritelty.

Vierailija
18/19 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla yksi, 12 aikaan toinen, klo 18 kolmas sitten 2h sählyreenit ja lasi maitoa kotona.

Näytän ikäistäni nuoremmalta ja syynä luultavasti nuo säilöntäaineet.

Vierailija
19/19 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan oikeesti käynyt Jenkeissä ja katsonut noita tuoteselosteita saatika käyny siellä mäkissä? Olin vuoden vaihtarina jenkeissä ja söin mäkissä ihan yhtä useasti kuin suomessa (kerran päivässä varmaankin) ja kas kummaa,jenkeissä lihosin 10 kiloa. Oon syöny mäkkisafkaa varmaankin 10 vuotta huoletta, eikä kiloja ole kertynyt ollenkaan. Jenkeissä tykätään läträtä paskalla rasvalla että ruoka maistuis paremmalta. Se ruoka siellä on ihan eri luokkaa kuin suomessa, voisin sanoa jopa että ruokaympyrästä suomen ruoka on se salaatti, amerikan ruoka on se rasva joka siihen lautaseen jää aterian jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän