Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko sanoa liittyen tuohon nuorena lapsen saanut ketjuun tavallaan.

Vierailija
12.01.2010 |

Sain esikoisen kun olin pikkasen vaille 19. Suht hyvin mennyt, vaikka olen eronnut lapsen isän kanssa. Toisen kun sain 25-vuotiaana olen huomannut etten ole yhtään niin motivoitunut lapsen hoitoon kuin esikoisen kanssa. Monessakin asiassa teen helpoimman kautta. Tungen tutin suuhun mielummin kuin koitan keksiä syytä kiukulle. En jaksa kuunnela pitkiä itkuja, ilman että minulle tulee paha olla. Toki olen huolissani saanko kasvatettua lapsesta kunnon ihmisen, asia joka jaksoi kantaa minut esikoisen kasvatuksessa, uhmat sun muut. Mutta monessa asiassa huomaan, etten todellakaan jaksa samalla lailla kuin ennen. En väitä, että olisin vanha :).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa ottaa rennommin...? Nuorena ihmiset on usein musta-valkoisia, ikä antaa sävyjä lisää.:)

Vierailija
2/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan halusin avautua asiasta jota olen itsekseni miettinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toi liittyy siihen, että lapsi on toinen eikä ensimmäinen. Ekan kanssa kaikki ovat tarkempia..

Vierailija
4/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen juuri 20v täyttäneenä. Hän on nyt 19v. Pieleen on mennyt. Olin liian nuori ja kokematon valitsemaan itselleni puolisoa, saatika lasta kasvattamaan. Puoliso osoittautui alkoholistiksi ja lapsi... On ollut 1½v vankilassa, ammattikoulua rämpii nyt ekaa vuotta, tuskin ikinä valmistuu motivaatiollaan. Lisäksi tyttöystävä, 17v, odottaa lasta. Huoh...

Tunnen itseni niin epäonnistuneeksi äidiksi. Kaikki on mennyt ihan pieleen esikoisen kohdalla. Kuopus, nyt 9v, on kasvamassa kokolailla tolkuksi ihmiseksi. Nyt vanhempana olen osannut ja vähän kasvattaakin.

Vierailija
5/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen juuri 20v täyttäneenä. Hän on nyt 19v. Pieleen on mennyt. Olin liian nuori ja kokematon valitsemaan itselleni puolisoa, saatika lasta kasvattamaan. Puoliso osoittautui alkoholistiksi ja lapsi... On ollut 1½v vankilassa, ammattikoulua rämpii nyt ekaa vuotta, tuskin ikinä valmistuu motivaatiollaan. Lisäksi tyttöystävä, 17v, odottaa lasta. Huoh...

Tunnen itseni niin epäonnistuneeksi äidiksi. Kaikki on mennyt ihan pieleen esikoisen kohdalla. Kuopus, nyt 9v, on kasvamassa kokolailla tolkuksi ihmiseksi. Nyt vanhempana olen osannut ja vähän kasvattaakin.

:) :D Vais niin, jospa nyt kypsyyttäs näkisit tossa esikoisessakin ne positiiviset puolet.

Vierailija
7/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siitä esikoisesta tosiaan vielä joitain hyviä puolia löytyy. Toivottavasti juuri isän roolissa.

6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän