Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset työntää tyhjiä rattaita?

Vierailija
12.01.2010 |

Tänään tuli bussiin mies rattaiden kanssa, mutta lasta en nähnyt missään:o

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne ei voi jättää rattaita, vienyt jotain kamaa jonnekkin, onhan noita syitä ja itsekin joskus joutunut tuollaiseen tilanteeseen.

Vierailija
2/18 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yleensähän tyhjiä rattaita työnnetään, joko siksi että lapsi on jätetty jonnekin tai että lastan mennään hakemaan jostakin. Ja tämä jokin on paikka, johon rattaita ei voi esim. jättää. Tai toinen vanhempi vienyt lapset autolla hoitoon, toinen hakee rattailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen tyhjillään kuljetellut ostanut ne kaupasta ja kun vienyt lapsen päiväkotiin ja en ole rattaita sinne jättänyt

Vierailija
4/18 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa outo kysymys. tietenkin se oli matkalla hakemaan lasta.

Vierailija
5/18 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on aamulla kävellyt hoitoon itse, mutta iltapäivällä mennään käymään jonnekkin, joka tietäisi liian pitkää kävelymatkaa lapselle.

Vierailija
6/18 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla sain ilmaisen matkan. Olinko mielestäsi komea?

Vierailija
7/18 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien lapsen rattailla päiväkotiin (matkaa 1km), siellä ei ole päivän ajaksi rattaille hyvää säilytyspaikkaa - työnnän ne siis kotiin ennenkuin lähden autolla töihin. Minulla ei siis ole turvaistuinta, se on mieheni autossa kun hän pääsee aiemmin töistä, hakee lapsen, käyvät kaupassa jne..

Bussilla en kyllä kulje, en ole ikinä kulkenut tyhjien enkä täysien rattaiden kanssa.

Vierailija
8/18 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee bussilla ilmaiseksi lastenrattaiden (+ lapsen siellä sisällä) kanssa. Myös uimahalleihin saattaa päästä ilmaiseksi, ainakin jos on työtön.

Vierailija
9/18 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ostanut uudet rattaat, siirtää rattaita johonkin, on myymässä rattaat, on viemässä rattaita korjaukseen, vienyt lapsen johonkin, on hakemassa lasta jostain jne.

Kumma juttu tosiaan, että rattaita voi työntää myös tyhjinä :D

Vierailija
10/18 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa ei ole vaunuvarastoa

Vierailija
11/18 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt ehdi käyttäytyä normaalisti, kun minulla on kiire työntää nämä tyhjät rattaat muka jonnekin.

Vierailija
12/18 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkku joka on kuullut, että naiset alkavat helpommin juttelemaan lasten kanssa liikkuville miehille. Kun ei ole lasta, työntää tyhjiä rattaita, jos saisi sillä iskettyä naisen.

Vierailija
13/18 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-oli juuri ostanut uudet rattaat ja oli viemässä niitä kotiin

-oli juuri vienyt rattailla lapsen tarhaan ja oli viemässä rattaita kotiin

-oli unohtanut lapsen jonnekin

-rattaissa oli Näkymätön Lapsi,jonka vain Valitut näkevät

-kyseessä oli nykytaiteilijan interaktiivinen performanssi-installaatio,jonka tarkoitus oli herättää ajatuksia aiheesta "ISYYS - lapsettomuus - (I)syyttömyys - (I)syyllisyys -lapsellisuus"

- leffoissa kodittomat kassialmat työntävät rattaissa/vaunuissa/ostoskärryissä koko maallista omaisuuttaan

-siellä kuvattiin piilokameraa, joka ikuisti ihmisten ilmeitä "häh? tyhjät vaunut? miksi?"

Vierailija
14/18 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastettujen tavaroiden markinoilla. Joskus myös myymälävarkaat käyttävät niitä, sinne saa kätkettyä yllättävän paljon tavaraa, eikä henkilökunta osaa epäillä kun olettavat että siellä on vauva.

Vierailija
15/18 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikka äiti vienyt aamulla autolla, nyt isä hakee rattaiden kanssa.

Minä hain yhteen aikaan kolmesti viikossa kuopuksen kerhosta juuri noin. Vein autolla, mutta hain kävellen.

Vierailija
16/18 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on kato tommosia nää vanhemmat nykyään!

Vierailija
17/18 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntää tyhjiä rattaita se on varastanut ne!!!!

Tälläistä henkilöä kannattaa lähtee seuraamaan ja kutsua paikalle poliisit!

Kannattaa myös tarkkailla ympäristöä missä näkee tämän varkaan koska se voi olla että lapsi on vain hylätty pusikkoon!

Tarkkailkaa myös kuinka nopeasti henkilö liikkuu jos liikkuu nopeasti hänellä on kiire saada rattaat myyntiin huuto.nettiin. ELI TÄSSÄ VAIHEESSA AINAKIN SOITTAKAA POLIISIT!

Vierailija
18/18 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haen lapsen bussilla päiväkodista, mutta menomatkan kyllä maksan aina, koska mulla on vain tyhjät rattaat. Saan kyllä joka kerta tutkivia katseita ihmisiltä, mutta minkäs teet.. Mulla ei oo autoa käytössä ja päiväkoti sijaitsee sen verran kaukana, etten työpäivän jälkeen viitsi lähteä kävellen(lenkit erikseen) Rattaat mukana, koska kävelymatka pysäkiltä kotiin sen verran ettei jaksa kävellä ja raskas jo kantaa.. kaikkeen ne ihmiset huomion kiinnittää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi