Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä Vuitton ja Guess on pissismerkkejä.

Vierailija
10.01.2009 |

.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on perinteikäs, tyylikäs luksusbrändi ja toinen taas, noh, ei mitään noista.

Vierailija
2/41 |
11.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guess'han on ihan halpismerkki Jenkeissä, Vuitton ei missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostan siis sanaa _aito_ puhuessani Vuittonista. Ne piraatti-Vuittonit on kyllä ihan pissiskamaa. Siinä merkissä valitettavasti näkee, mitä piratismi pahimmillaan tekee. Kun ihminen tulee vastaani LV-laukku käsipuolessaan, mun silmä katsoo tyyppiä ja pää miettii, voiko tolla todellakin olla aito.

Olen osittain ap:n linjalla: _piraatti-LV- ja Guess ovat pissiskamoja.

Aito LV-laukku ei sen sijaan ole.

Vierailija
4/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Guess ole pissismerkki.Guess on suht kallis merkki,itse käsitän pissikset edullisempiin rätteihin pukeutujana...

Vierailija
5/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostan siis sanaa _aito_ puhuessani Vuittonista. Ne piraatti-Vuittonit on kyllä ihan pissiskamaa. Siinä merkissä valitettavasti näkee, mitä piratismi pahimmillaan tekee. Kun ihminen tulee vastaani LV-laukku käsipuolessaan, mun silmä katsoo tyyppiä ja pää miettii, voiko tolla todellakin olla aito. Olen osittain ap:n linjalla: _piraatti-LV- ja Guess ovat pissiskamoja. Aito LV-laukku ei sen sijaan ole.

aidon Vuittonin ja sen aidon Vuittonin kantajan. Kerro tuntomerkkejä.

Vierailija
6/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta merkin perustella vaan sen mukaan tykkäänkö muuten

Vierailija
7/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostan siis sanaa _aito_ puhuessani Vuittonista. Ne piraatti-Vuittonit on kyllä ihan pissiskamaa. Siinä merkissä valitettavasti näkee, mitä piratismi pahimmillaan tekee. Kun ihminen tulee vastaani LV-laukku käsipuolessaan, mun silmä katsoo tyyppiä ja pää miettii, voiko tolla todellakin olla aito. Olen osittain ap:n linjalla: _piraatti-LV- ja Guess ovat pissiskamoja. Aito LV-laukku ei sen sijaan ole.

No aitoa laukkua voi olla todella vaikea tunnistaa nopeasti kadulla. Sen sijaan laukun kantaja voi kertoa paljon. Jos naisella on muutenkin päällä selvästi kalliit ja tyylikkäät vaatteet ja on huoliteltu muutenkin, voisi päätellä laukunkin olevan aito (varmahan ei voi ikinä olla). Jos taas vastaan tulee nuhjuisissa vaatteissa oleva hoitamattoman näköinen nainen, voi olla melko varma, että tällä ei ole satoja tai tuhansia euroja laittaa laukkuun.

Sellaiset keskivertotallaajat ovat vaikeimpia arvioitavia, voi olla laukku aito tai sitten ei. Toisaalta, eipä sillä ole minulle paljon väliä kellä on aito ja kellä ei. Itse sijoitan laatuun, mutta en halua että merkit näkyvät. Designer tuotteista valitsen sellaisen, mistä ei päällepäin näy kenen valmistama se on, ellei satu tietämään.

aidon Vuittonin ja sen aidon Vuittonin kantajan. Kerro tuntomerkkejä.

Vierailija
8/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aitoa laukkua voi olla todella vaikea tunnistaa nopeasti kadulla. Sen sijaan laukun kantaja voi kertoa paljon. Jos naisella on muutenkin päällä selvästi kalliit ja tyylikkäät vaatteet ja on huoliteltu muutenkin, voisi päätellä laukunkin olevan aito (varmahan ei voi ikinä olla). Jos taas vastaan tulee nuhjuisissa vaatteissa oleva hoitamattoman näköinen nainen, voi olla melko varma, että tällä ei ole satoja tai tuhansia euroja laittaa laukkuun. Sellaiset keskivertotallaajat ovat vaikeimpia arvioitavia, voi olla laukku aito tai sitten ei. Toisaalta, eipä sillä ole minulle paljon väliä kellä on aito ja kellä ei. Itse sijoitan laatuun, mutta en halua että merkit näkyvät. Designer tuotteista valitsen sellaisen, mistä ei päällepäin näy kenen valmistama se on, ellei satu tietämään. aidon Vuittonin ja sen aidon Vuittonin kantajan. Kerro tuntomerkkejä.

nuhjuinen ja hoitamaton. Ja voihan olla että köyhä on saanut laukun lahjaksi, joltain parempiosaiselta. Eli voi köyhälläkin olla aito! Voi.

Vierailija
9/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin Roomasta ostetun 530 euron Louis Vuitton laukun omistaja

Vierailija
10/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyseli syksyllä multa, mitä tykkään mm. Burberryn ja Guessin laukuista. Totesin, että Burberryä ei taida käyttää kukaan yli 15- mutta alle 50-vuotias. Ja että Guess on enemmän erään kaverin pikkusiskon makuun (17-vuotias, jolla mm. hiusten- ja ripsenpidennykset, rakennekynnet jne).

Tämän jälkeen mieheni osti minulle synttärilahjaksi Guessin laukun ja on ihastellut sitä sen jälkeen moneen kertaan... Pitäiskö miehiä tajuta?

Vierailija
11/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidon Vuittonin kyllä tunnistaa... Terveisin Roomasta ostetun 530 euron Louis Vuitton laukun omistaja

Mistä sen tunnistaa? Siis laukusta vai kantajastaan? Oletko tyylikäs ja huoliteltu aina kun liikut vuittonin seurassa? Entä muuten? Jos joskus sellainen vahinko sattuu, että olet homssuinen, niin mikä laukku sitten on seuralaisesi?

Vierailija
12/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en halua että kukaan näkee mulla Guesin laukkua. Eli en osta sellasta. Musta se on just pissiskamaa.

En voi ostaa sitä, ettei kukaan vaan luule, että olen ostanut sen siks, että mulla ois Guess. Joka olisi toooosi noloa

Vierailija
13/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guess'han on ihan halpismerkki Jenkeissä, Vuitton ei missään.

eli ovat "pissismerkkeja" mutta eri sarjoissa; Guess on "jokatytto" -mallia kun taas LV:ta nakee "uusrikkailla" jotka haluavat nayttaa etta heilla on rahaa, vaikka tyylitajua ei olisikaan...

Vierailija
14/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuitton ei ole

Vierailija
15/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin Roomasta ostetun 530 euron Louis Vuitton laukun omistaja

niitäkö on noinkin halpoja saatavilla :O

Vierailija
16/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee vähän ohi mutta onko Juicy Couturen laukut sopivia teini-ikäiselle?

Vierailija
17/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua jännitti alussa ase, että jokau tulee ja ryöstää laukun... On mullakin pelot... Ja jotenkin kauhistutti kulkea niin kalliin laukun kanssa. Mies osti sen minulle häälahjaksi.

Vierailija
18/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on nyt vähän sama kun vertaisi Bentleytä ja Toyotaa ;)

Vuitton on kuitenkin laadukas klassikko kun Guess taas... No, ameriikan seppälä.

Vierailija
19/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustan Guessin vaatteita.. Nehän ovat KATUmuotia ja siten ihan eri juttu kuin ladyille ja tädeille tarkoitetut merkit. Eivät siis edes kilpaile samassa liigassa.

Mä olen ainakin todennut esim Guessin farkut laadukkaiksi ja hyvännäköisiksi. Mutta en mä sillä tavoittelekaan mitään bling bling -titteliä. Ihan arkikäyttöön ovat.

Ja minusta pissis on pissis, on se pukeutunut H&M:ään, LV:iin tai mihin tahansa. Ite en ole pissis vaikka esim Guessin paitoja ja farkkuja ostankin välillä. Mut mä oonkin ehkä vähän pihalla näistä - minä 30+ äiti ja tuleva tohtorisnainen ;))

Vierailija
20/41 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi