Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teen, alkoholi....

Vierailija
12.01.2010 |

vie vaan mennessään. Nytkin olen juonut 4 kaljaa. Todella iso nautinto saada iltaisin istua RAUHASSA ilman miestä ja vauvaa ja ottaa kaljaa yksin.aamulla kyllä herään virkeänä vauvan kanssa viim. klo.9. onko teidän mielestä ongelma? otan n.2 kertaa viikossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai salaatko asiaa? Määrillä on taipumus kasvaa. Varoitan sinua, koska olen vuosia edellä tuota tilannetta. Voitko tässä vaiheessa keksiä mitään muuta suurta nautintoa rauhalliseen hetkeesi? Vaikka se olisikin jokin kaloripommi, jos ruoasta puhutaan.

Omasta tilanteestani en halua paljastaa enempää, mutta mieti, että jos kävisin syömässä hampurilaisaterian alkoholin sijaan, niin olisin jo laihdutuskuurilla energian saantini suhteen.

Niin, et ole yksin.

Vierailija
2/8 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin juoda kun tupakka maistuu hyvältä. No lopetin tupakan ja ei tehnyt mieli juoda. Eli olin koukussa tupakkaan. Toisaalta ei enää tee mieli seksiäkään koska yleensä tupakoin jälkeen seksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"salaan" asian mieheltä...sanon iltaisin että en ota kyllä enempää kun yhden enään ja seuraavana päivänä kun asian oikea laita tulee ilmi, niin peittoan asian naureskelemalla sille :p

Vierailija
4/8 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt muutamissa iltaoluissa on. Höh. Mullakin vauva, ja saatetaan ottaa joskus kaksi olutta elokuvan kanssa.

Aikuiset saavat tehdä iltaisin mitä ne haluaa. Lapsille on sitten keksitty jotain pelotteita, että et sitten ota sitä olutta, ettei paha alkopeikko tule ja vie.

Vierailija
5/8 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaat, että nelosolut on "tehokkaampaa". Tai että ruokajuomana olut on mukava. Entäs kun olet ottanut oluita enemmän kuin mies oletti, voisitko kuvitella laittavasi todisteita piiloon?

t. Se kakkonen. En tuomitse edelleenkään. Huonommassa tilanteessa olevana toivoisin, että olisin aiemmin harrastanut enemmän itsetutkiskelua.

Vierailija
6/8 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakentavista vastauksista! en ole siinä vaiheessa että siirtyisin 4 kaljaan tai joisin ruoka juomana, yök! mielessä kyllä pilkahti jos olisin käynyt päivällä hakemassa oluita lisää ettei juomista huomattaisi, mutta niin en tee. en näköjään ole yksin, valitettavasti...itsetutkkiskelu olisi varmaan paikalla :)

Vierailija
7/8 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kanssa kantsii olla tosi tarkkana. Itse olen jo vuosikausia (raskausaikoija lukuunottamatta) ottanut lähes joka ilta yhden tai korkeintaan kaksi (yleensä vain yhden) oluen tai viinilasillisen. Mutta ihan näyttääkseni, etten ole koukussa alkoon, pidän välillä tipattomia viikkoja (nyt esim. meneillään sellainen). En ole koskaan ollut humalahakuinen juoja, mutten ota mitään riskiä siitä, että määrät alkavat pikku hiljaa nousta. Mielestäni 4 kaljaa naiselle on jo liian iso määrä (jos ei nyt ole tyyliin vappua juhlimassa). Pitäytyisin sinuna siinä ehdottomasti max kahdessa alkoannoksessa normaali-iltana ja pitäisin tipattomia viikkoja.

Vierailija
8/8 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiti hyvin kodin ja lapset, eikä ollut humalassa meidän nähden, mutta lähes aina oli olutlasi tiskipöydän kulmalla.

Tilanne ryöstäytyi kauan sitten hallinnasta, eikä hän itse tunnusta olevansa alkoholisti ja koukussa keskiolueen. Hänen mielestään olut on niin mieto juoma, ettei mene edes päähän. Itse ei ilmeisesti tiedosta olevansa humalassa lähes aina. Ilmeisesti ei maksa enää polta kunnolla, kun on pienistäkin määristä ihan jurrissa. Eipä tule paljon käytyä lasten kanssa mummulassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme