Miksi Tarja ja Terhi on aina rumien nimien kärkijoukoissa?
Vai tunnetteko niin kamalia em nimisiö henkilöitä että nimetkin on rumia?
Minulla on Äiti Tarja ja eräs tätini Terhi ja ihania ihmisiä molemmat, ehkä siksi en pidä niitä nimiäkään rumina.
Kommentit (31)
R-kirjain tekee sen. Ronja lienee ainut kiva nimi.
oikeesti rumia, toisella olkapäät kuin ladon ovet, niin ja itsekkin olen erittäin ruma.
Terhistä tulee mieleen terska.
Mutta kamalampiakin nimiä on: esim Sonja (ihan kuin sonta) ja Sirpa on muuten vaan niin kamala.
Kumpikin voittaa kirkkaasti nämä Janina, Janita, Janica, Jonna, Janna, Jenna viritelmät
En ole koskaan tälläseen faktaan törmännytkään :D Ite oon aina tykänny nimestä, vaikka yleinen onkin. Siis missä tälläsiä listoja on? Täällä av:lla? Täällähän kaikki nimet on rumia :D Opin just tänään että mun pojan nimi on teennäinen ja keksimällä keksitty, vaikka se on kyllä ihan oikee nimi!
eli kuulostavat rumilta. Epäsontuisilta.
Yleensäkin suomessa r- nimet ovat rumia, pahin on Raakel,
Ja Heidi nimeä inhoan yli kaiken!! Hyi hitto kun ruma nimi ja kaikki tuntemani Heidit on rumia ja ilkeittä ja ihan kamalia ihmisiä!!
Minä kelpuuttaisin Terhin, Raisan tai Raakelin nimeksi omalle tytölleni ilomielin - tosin ehkä vielä kauniimpi olisi Terhikki tai Raita.
Vai tunnetteko niin kamalia em nimisiö henkilöitä että nimetkin on rumia?
Minulla on Äiti Tarja ja eräs tätini Terhi ja ihania ihmisiä molemmat, ehkä siksi en pidä niitä nimiäkään rumina.
joiden nimet on Tarja ja Terhi. Yli nelikymppisiä kaikki, joten ei taida olla nuoremmilla yleiset nimet nuo.
Mun äiskä on Tarja ja 45 vuotias. Nimi on iha kiva!
Mun äiskä on Tarja ja 45 vuotias. Nimi on iha kiva!
Tarja ei kuulu ykkössuosikkeihini, mutta ihan kelpo nimi. Terhi sen sijaan on tosi ihana nimi.
En ymmärrä muitakaan inhokkinimien kärkeä. Mitä vikaa on esim. nimessä Päivi?
Virve on yksi suosikkinimistäni ja Virvakin on ihan ok.
R-J-yhdistelmä ei ole minusta äänteellisesti kaunis. Myös T kovenee R:n seurana.
Raija, Sirpa, Pirkko ja Sirkka sekä Ritva ja Riitta ovat äänteellisesti samankaltaisia nimiä Terhin ja Tarjan kanssa.
Itse kyllä pidän Pirkko ja Sirkka nimistä, en tiedä miksi en sitten noista muista.
ovat tosi yleisiä vaihdevuosi-ikäisillä kurpilla.
Jotka työpaikoilla onnistuvat pilaamaan ilmapiirin kadehtimalla nuorempia naisia.
Millainen mahdat itse olla vaihdevuosi-iässä? Onko kivaa tulla silloin kutsutuksi kurpaksi? Inhottaa tällaiset sovinistiset kusipäät, jotka eivät ymmärrä itse vanhenevansa.
ovat tosi yleisiä vaihdevuosi-ikäisillä kurpilla. Jotka työpaikoilla onnistuvat pilaamaan ilmapiirin kadehtimalla nuorempia naisia.
mutta en ikinä tahdo tulla sellaiseksi pahantuuliseksi ja ilkeäksi kääkäksi, joka tyrannisoi 20 vuotta nuorempiaan työpaikalla!
Millainen mahdat itse olla vaihdevuosi-iässä? Onko kivaa tulla silloin kutsutuksi kurpaksi? Inhottaa tällaiset sovinistiset kusipäät, jotka eivät ymmärrä itse vanhenevansa.
ovat tosi yleisiä vaihdevuosi-ikäisillä kurpilla. Jotka työpaikoilla onnistuvat pilaamaan ilmapiirin kadehtimalla nuorempia naisia.
ovat tosi yleisiä vaihdevuosi-ikäisillä kurpilla.
Jotka työpaikoilla onnistuvat pilaamaan ilmapiirin kadehtimalla nuorempia naisia.
tervetuloa vaan kerhoon.
Mä en tykkää kyseisistä nimistä kovin paljon sen vuoksi, että niissä on r-kirjain. R on jotenkin niin kova ja sorahtaa korvaan, että en siitä välitä. Toinen mistä en välitä on paljon k-kirjainta sisältävä nimi.
N, L, M ja S on suosikkikonsonantit nimissä.