Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Tarja ja Terhi on aina rumien nimien kärkijoukoissa?

Vierailija
11.01.2010 |

Vai tunnetteko niin kamalia em nimisiö henkilöitä että nimetkin on rumia?

Minulla on Äiti Tarja ja eräs tätini Terhi ja ihania ihmisiä molemmat, ehkä siksi en pidä niitä nimiäkään rumina.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää kyseisistä nimistä kovin paljon sen vuoksi, että niissä on r-kirjain. R on jotenkin niin kova ja sorahtaa korvaan, että en siitä välitä. Toinen mistä en välitä on paljon k-kirjainta sisältävä nimi.

N, L, M ja S on suosikkikonsonantit nimissä.

Vierailija
2/31 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-kirjain tekee sen. Ronja lienee ainut kiva nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti rumia, toisella olkapäät kuin ladon ovet, niin ja itsekkin olen erittäin ruma.

Vierailija
4/31 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhistä tulee mieleen terska.

Mutta kamalampiakin nimiä on: esim Sonja (ihan kuin sonta) ja Sirpa on muuten vaan niin kamala.

Vierailija
5/31 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin voittaa kirkkaasti nämä Janina, Janita, Janica, Jonna, Janna, Jenna viritelmät

Vierailija
6/31 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tälläseen faktaan törmännytkään :D Ite oon aina tykänny nimestä, vaikka yleinen onkin. Siis missä tälläsiä listoja on? Täällä av:lla? Täällähän kaikki nimet on rumia :D Opin just tänään että mun pojan nimi on teennäinen ja keksimällä keksitty, vaikka se on kyllä ihan oikee nimi!

Vierailija
7/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kuulostavat rumilta. Epäsontuisilta.

Yleensäkin suomessa r- nimet ovat rumia, pahin on Raakel,

Vierailija
8/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Heidi nimeä inhoan yli kaiken!! Hyi hitto kun ruma nimi ja kaikki tuntemani Heidit on rumia ja ilkeittä ja ihan kamalia ihmisiä!!

Vierailija
9/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kelpuuttaisin Terhin, Raisan tai Raakelin nimeksi omalle tytölleni ilomielin - tosin ehkä vielä kauniimpi olisi Terhikki tai Raita.

Vierailija
10/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tunnetteko niin kamalia em nimisiö henkilöitä että nimetkin on rumia?

Minulla on Äiti Tarja ja eräs tätini Terhi ja ihania ihmisiä molemmat, ehkä siksi en pidä niitä nimiäkään rumina.

Vierailija
11/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden nimet on Tarja ja Terhi. Yli nelikymppisiä kaikki, joten ei taida olla nuoremmilla yleiset nimet nuo.

Vierailija
12/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiskä on Tarja ja 45 vuotias. Nimi on iha kiva!

Vierailija
13/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiskä on Tarja ja 45 vuotias. Nimi on iha kiva!

Vierailija
14/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja ei kuulu ykkössuosikkeihini, mutta ihan kelpo nimi. Terhi sen sijaan on tosi ihana nimi.

En ymmärrä muitakaan inhokkinimien kärkeä. Mitä vikaa on esim. nimessä Päivi?

Vierailija
15/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve on yksi suosikkinimistäni ja Virvakin on ihan ok.

Vierailija
16/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-J-yhdistelmä ei ole minusta äänteellisesti kaunis. Myös T kovenee R:n seurana.

Raija, Sirpa, Pirkko ja Sirkka sekä Ritva ja Riitta ovat äänteellisesti samankaltaisia nimiä Terhin ja Tarjan kanssa.

Itse kyllä pidän Pirkko ja Sirkka nimistä, en tiedä miksi en sitten noista muista.

Vierailija
17/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tosi yleisiä vaihdevuosi-ikäisillä kurpilla.

Jotka työpaikoilla onnistuvat pilaamaan ilmapiirin kadehtimalla nuorempia naisia.

Vierailija
18/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mahdat itse olla vaihdevuosi-iässä? Onko kivaa tulla silloin kutsutuksi kurpaksi? Inhottaa tällaiset sovinistiset kusipäät, jotka eivät ymmärrä itse vanhenevansa.

ovat tosi yleisiä vaihdevuosi-ikäisillä kurpilla. Jotka työpaikoilla onnistuvat pilaamaan ilmapiirin kadehtimalla nuorempia naisia.

Vierailija
19/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ikinä tahdo tulla sellaiseksi pahantuuliseksi ja ilkeäksi kääkäksi, joka tyrannisoi 20 vuotta nuorempiaan työpaikalla!

Millainen mahdat itse olla vaihdevuosi-iässä? Onko kivaa tulla silloin kutsutuksi kurpaksi? Inhottaa tällaiset sovinistiset kusipäät, jotka eivät ymmärrä itse vanhenevansa.

ovat tosi yleisiä vaihdevuosi-ikäisillä kurpilla. Jotka työpaikoilla onnistuvat pilaamaan ilmapiirin kadehtimalla nuorempia naisia.

Vierailija
20/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tosi yleisiä vaihdevuosi-ikäisillä kurpilla.

Jotka työpaikoilla onnistuvat pilaamaan ilmapiirin kadehtimalla nuorempia naisia.

tervetuloa vaan kerhoon.