Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Tarja ja Terhi on aina rumien nimien kärkijoukoissa?

Vierailija
11.01.2010 |

Vai tunnetteko niin kamalia em nimisiö henkilöitä että nimetkin on rumia?

Minulla on Äiti Tarja ja eräs tätini Terhi ja ihania ihmisiä molemmat, ehkä siksi en pidä niitä nimiäkään rumina.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko varmasti tulet selliseksi. Sitten kaltaisesi nuoremmat haukkuvat sinua kurpaksi. Monesti osuu omaan nilkkaan tämmöiset jutut.

mutta en ikinä tahdo tulla sellaiseksi pahantuuliseksi ja ilkeäksi kääkäksi, joka tyrannisoi 20 vuotta nuorempiaan työpaikalla!

Millainen mahdat itse olla vaihdevuosi-iässä? Onko kivaa tulla silloin kutsutuksi kurpaksi? Inhottaa tällaiset sovinistiset kusipäät, jotka eivät ymmärrä itse vanhenevansa.

ovat tosi yleisiä vaihdevuosi-ikäisillä kurpilla. Jotka työpaikoilla onnistuvat pilaamaan ilmapiirin kadehtimalla nuorempia naisia.

Vierailija
22/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne sekä Tarjan että Terhin, rumia nimiä ja rumia ihmisisä myös sisältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle I:n ja R:n yhdistelmät on rumia: Pirjo, Kirsi, Kirsti. Toisaalta sekin unohtuu, kun tuntee mukavan sen nimisen ihmisen. Esim. Sirkassa ei ole nimenäkään mitään vikaa, koska tuntemani Sirkka on kiva. Esimerkeistäni en tunne ketään, joten voin ajatella pelkkää nimeä.

Vierailija
24/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ainakin mieluummin Terhi kuin esim. Fanny, vaikka Fanny varmasti kauniimpi nimi onkin.

Vierailija
25/31 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan tunnen ainakin tosi ruman Terhin

Vierailija
26/31 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan jehna ja sillee, että sain hyvät naurut :) Itse satun olemaan Terhi, ihan vaan siksi, että vauvana katselin maailmaa hyvin terhaakkaana. Edelleenkin Terhi osuu persoonaan, terhakas sitä ollaan vieläkin. Ja ei niitä onneksi joka päivä kävele vastaan. Toisin kuin kavereiden ja tuttavien lapset on joko Ada tai Aada, Ida tai IIda, oikeesti, voisko kekisä nimen, jota ei oo ihan jokaisella naapurin muksulla, ja joka suomenkielessä lausutaan ihan niiko kirjotetaankin... Terhi on kaunis, niin olen kuullut sanottavan, sekä sisältä että ulkoa. Poikkeus vahvistaa säännön :)

Vierailija
27/31 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Katsoin, että jollain näyttää olevan sama nimimaku kuin itselläni, mutta se olikin oma vanha viestini. Harmi. Nämä nimethän ovat nyt tulossa vauhdilla muotiin, joten taisin olla edelläkävijä, kun puolustin Terhi-nimeä. ;)

Vierailija
28/31 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi on ihan kiva nimi, mutta Tarja on aina ollut yksi inhokkinimi... Vaikka tunnen yhden mukavan Tarjan! Aika vaikea tätä mitenkään on perustella, se vain kuulostaa omasta mielestäni rumalta. Terttu on toinen esimerkki. Nimi Marja-Terttu kuulostaa omaan korvaani lähes vitsiltä. 

Tietenkään kenenkään nimeä ei pidä julkisesti arvostella eikä nimi miestä pahenna jne. Tämä nyt on tällainen makuasia. Tietysti makukin voi muuttua. Ennen inhosin Merja-nimeä ja nykyään se on yksi suosikkinimistäni :)

Vierailija
29/31 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja nimiä on molemmat! :)

Vierailija
30/31 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumimpia nimiä Tuovi, Outi, Päivi, Aino

Tuntuu että kaikki tuon nimiset on tosi tylsiä