En voi sietää mieheni PENKKIURHEILUHARRASTUSTA. Saanko erota?
Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin formula-autojen ininä tai urheiluselostajan vittumainen ääni kotini olohuoneessa.
Haluan eroon tuosta penkkiurheiluhullusta ukosta kun se uhkaa että jos ei saa katsoa urheilua kotona, menee baariin katsomaan.
Kommentit (6)
Mikä sen hauskempaa ja jännempää kuin maata sohvalla ja katsoa, kun muut urheilevat.
Itse katselen myös paljon urheilua, niin ei yhtään haittaa miehen penkkiurheilu.
Mutta mua ärsyttää miehen teksti-tv surffailu.
mutta vittu urheilua en voi sietää. Katsois vaikka kulttuuridokkareita Teemalta tai vaikka LIV naisten kanavaa, mutta mä vihaan noita saatanan mäkiviikkoja ja hiihtokisoja.
laittoi telkun päälle aamulla ekaks ja kotiin palattuaan. Mutta, eniten mua risoi, että se ei kaiken kaikkiaan huomannut mua lainkaan. Siis meillä ei ollut mitään seksiä tms. Teki töitä, katsoi telkkua. Mä treenasin, huolehdin kodista ja jääkaappiin ja pöytään ruoat. Kun muutettiin toistamiseen, luovuttiin telkusta, tarkoitus oli hankkia uusi uuteen kotiin. Nyt on eletty ilman telkkua melkein vuosi ja se on ihanaa!! Minä opiskelen ja luen iltaisin, kun lapsi nukkuu - mies tekee myös töitä, kuten aina ennenkin, mutta se telkku ei huuda siinä taustalla. En edelleenkään saa huomiota, mutta nautin rauhasta!! Minä menen leffaan tai näyttelyihin, jos haluan muuta kuin lukuviihdettä. Eli, sohvaperunuudestakin voi oppia pois!
välillä klo 18-00. Hoh-hoijaa...kävin jumpassa, lenkillä, suihkussa, pelailin lapsen kanssa, tehtiin iltahommat. Ja mitä teki mies? Makas sohvalla ja katto kaikki mitä tuutti ulos suoltaa. Että ärsyttää.
Kyllä tuo meidänkin ukko katsoo formulat joka siunatun kerta, mutta miksi riistää toisen into. On niin tohkeissaan :D
Mutta ymmärrän sun pointin paremmin, jos ukkosi siis katsoo kaiken urheilutarjonnan ja joka kanavalta... kun meillä siis vain tuo kausittainen formula.
Eli onko kyse kuitenkin ukkosi sohvaperunoinnista?