Mies potkii koiraa hississä (sis videolinkin)
Kommentit (31)
kritisoivat lähes kaikkea auttamista, eivät itse tee edes sitä vähää mitä voisivat. Tuohon koira/lapsivangit -asiaan myös sen verran, että sen koiran tosiaan voi adoptoida, vankia vähän huonommin. Mutta jotain muuta voi kai tehdä ja minusta avustavavilla ihmisillä on useita kohteita, mutta kaikkeen ei riitä kellään voimavaroja, mutta jokaiselle kohteelle riittää kyllä auttajia.
Afrikan nälkäänäkevät liittyy tähän ollenkaan. Maailmassa riittää vääryyksiä ja yhteen huomion kiinnittäminen ei pitäisi olla muilta poissa. Muutoinhan pitäisi jatkuvasti olla etsimässä suurempia vääryyksiä. Eläimiin kohdistuva raakuuskaan ei minun mielestäni ole mikään olankohautuksella ohitettava asia muutenkaan.
että yhden asian ihmiset todellakin usein viis veisaavat muusta. Esimerkki: keskustelin yhden tuttavani kanssa Venäjän lapsivangeista ja heidän oloistaan. Vastauksena oli jotain tyyliin "niin, eiks oo kauheeta miten Virossakin on koiria jätetty heitteille, pitäisköhän ottaa koira sieltä..." Mä en oikeesti ymmärrä tollasta. Ei se sitä tarkoita että mä kannattaisin eläinrääkkäystä tai vihaisin eläimiä.
kritisoivat lähes kaikkea auttamista, eivät itse tee edes sitä vähää mitä voisivat. Tuohon koira/lapsivangit -asiaan myös sen verran, että sen koiran tosiaan voi adoptoida, vankia vähän huonommin. Mutta jotain muuta voi kai tehdä ja minusta avustavavilla ihmisillä on useita kohteita, mutta kaikkeen ei riitä kellään voimavaroja, mutta jokaiselle kohteelle riittää kyllä auttajia.
en ole kuullut, että WWF:llä ois moisia ongelmia... Niin että olen edelleen sitä mieltä, et ihmisille ei tunnu myötätuntoa löytyvän... Ainakaan tällä palstalla.
tunnetusti veteraanijärjestöt Suomessa kylpevät varoissaan, mitä onkin ihmetelty kovasti, että mikseivät rahat mene käyttöön. Ehkä on helpompi uskoa, että eläimiin sijoitetut rahat menevät perillekin, toisin kuin jonnekin Afrikkaan heitetyt rahat. Kummiohjelmatkin ovat suosittuja ja tv-keräyksissä kerätään aina hurjasti.
ovat kyllä NIIN säälittäviä! On kaukana "kovasta" jätkästä kun hakkaa jotakin sellaista mitä oma mummokin voisi hakata :) ihan sääliksi käy moiset reppanat! Yritetään todistella omaa ovuuttansa hakkaamalla jotain sellaista jolla ei ole pienintäkään mahdollisuutta puolustautua.
Jos näkisin, niin soittaisin poliisit samantein! Ja pitäisin henkilökohtaisesti huolen, että kyseisellä ihmisellä ei eläimiä eikä lapsia enää olisi.
hitto minkälaisia ihmisä tääl on!!!!!!!!!! Siis ihan oikeestikko joku voi tehdä tuollaista avuttomalle luonto kappaleelle?? Iahn itku tuli kun katsoin:( siis jos joku ei tykkää eläimistä(eikä kaikkien tarvitsekkaan) mutta onko pakko olla niin kauhean raaka. ajattele jos sinua potkittaisiin tuolla tavalla,tuntuisiko hyvältä???
tuon miehen kun olisi vaikka edesmennyt Tony Halme saanut kiinni.
ihmeessä katsotte tuollaisia pätkiä? Ei kertakaikkiaan ymmärrä..
meinasi oksennus lentää ja jouduin menemään työpaikalla vessaan itkemään.
Jotain ihan hirveää. Miten tuollaisia ihmisiä voi ollakaan?
ja kiinalaisia on paljon:-)