Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kävitkö esikoista odottaessasi synnytysvalmennuksessa? Jos et, miksi?

Vierailija
11.01.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhevalmennukseen. Sillä nimellä tuota nykyään taidetaan kutsua.

Vierailija
2/13 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa touhua.

Valmennuksella ja synnytyksellä ei ollut mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
4/13 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten ehtinyt, vauvalla oli liian kiire syntyä.

Vierailija
5/13 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnostanut eikä ollut aikaa.

Vierailija
6/13 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa odottelen ja yksi kerta on mennyt. En päässyt, koska olin töissä. En tiedä kiinnostaisko edes mennä, koska en ole kenenkään kuullut hyötyvän siitä.

Vierailija
7/13 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytysvalmennus kerralla ja sen tunnin kalvosulkeisen jälkeen en ollut yhtään viisaampi/tyhmempi , koska olin jo kaikki tiedot ahminut netistä tai kirjoista. Joten ihan turhaa touhua ainakin täällä meillä päin.

Vierailija
8/13 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkakunnalla oli siihen aikaan liian vähän ensisynnyttäjiä. 20 000 asukkaan kunta..

Vierailija
9/13 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvola järjesti perhevalmennusta 2 kertaa, niistä käytiin vain ensimmäisessä. Oli turha käynti, 2kk ennen laskettua aikaa muka juteltiin raskaudenajan mielialamuutoksista. Teki mieli sanoa että eiköhän meidän kaikkien ukot jo tässä vaiheessa tiedä millä mielellä me akat oltiin oltu ja osasivat jo aamulla akan korvien asennosta sanoa millä äänensävyllä voi sanoa huomenta.

1,5kk ennen toisen lapsen laskettua aikaa muutettiin pääkaupunkiseudulta takasin pohjoiseen mistä ollaan kotoisin. tällä paikkakunnalla on aivan mahtava perhevalmennus ensisynnyttäjille, monta tapaamista ennen synnytystä ja sen jälkeenkin muutama tapaaminen. Jälkikäteen olen ajatellut että olisi pitänyt kysyä saanko tulla tuohon ryhmään mukaan. Olisi tutustunut uusiin ihmisiin kun kaikki kaverit on muuttanut töiden perässä pois paikkakunnalta.

Vierailija
10/13 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen synnytys on erilainen, otan sen vastaan mitä tulee.

Vierailija
11/13 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista kertaa en mennyt. Ikinä en oo missään niin typerässä ja turhassa hommassa aikaani ennen haaskannut.

Vierailija
12/13 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli yhtä tyhjän kanssa!!!

Jouduin hätäsektioon, eikä sektiota edes mainittu valmennuksessa. Ainoan tiedon sektiosta sainkin sitten ystävältäni, joka oli alan lehdessä töissä. Hän toi minulle sairaalaan lapsi-aiheisia lehtiä, joissa oli artikkeleita sektiosta.

Hohhoijaa. Nyt minulla on toinenkin lapsi (ikää vuosi), enkä mennyt todellakaan valmennukseen.

Vierailija
13/13 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa kävin, kun annettiin ymmärtää, että se "kuuluu" asiaan ja on hyödyllistä. My ass...