mitä tykkäätte moonkids vaatteista?
mun mielestä kaikkein ihanimpia. tuntuu että kaikki tykkää meandi vaatteista mut moonkidsit paljon laadukkaampia ja suht samanhintaisia. Istuvat myös paremmin lapsen päällä kuin meandin vaatteet.
Kommentit (12)
Mielestäni kauniita ja hyvän laatuisia. Tosin tavallista mitoitusta pienempää kokoa. Kannattaa aina ottaa ainakin yksi koko suurempi.
Meidän postilaatikosta löytyi tänään kahdet moonkidsin froteehousut =) keltaiset ja sinivihreät, aivan ihanat =) Tuo keltainen hupparikin olisi ihana... jos jossain vaiheessa tilaisi... =)
oli pettymys :( Polvet menivät samantien ja saumat ratkes (sopiva koko kyllä lapselle, ei siis liian pienet)monesta kohtaa.. Olis kyllä saaneet 45 euron hintaan kestää paremmin. Mua miellyttää värit ja mallit heillä tosi paljon.
Juu, nuo koot ovat todellakin pieniä,poika käyttää yleensä kokoa 104/110 mutta moonkidsin ribbipaidat joita käytetään ovat 116 tai 122, eli nämä ribbipaidat ovat tosi niukkoja kooltaan. Parin vuoden takaiset frotee housut,eli nämä joissa ei ole kuminauhaa lahkeissa ovat mielestäni isompia kooltaan,meillä on parit housut käytössä ja kokoa 110. Mutta nämä kumilenksulliset housut ovat taas pienempiä...
Meillä käytetään paljon Moonkidsiä, ovat laadukkaita ja kestäviä. Säilyvät hyvinä vielä pikkuveljellekin.
Niilo Ilo verkkokauppaankin oli tullut Moonkidsit jo esille. Tosi ihania värejä!
oli pettymys :( Polvet menivät samantien ja saumat ratkes (sopiva koko kyllä lapselle, ei siis liian pienet)monesta kohtaa.. Olis kyllä saaneet 45 euron hintaan kestää paremmin. Mua miellyttää värit ja mallit heillä tosi paljon.
yleensä moonkids froteehaalarit maksaa 35 e tai alle. sua on huijattu.
retroa on tullut nähtyä yliannostukseen asti.
on paljon muutakin kuin retroa. Mielestäni tosi ihanat lapsen päällä eikä olla yhtäkään moonkids vaatetta saatu rikki kovassakaan käytössä.Ja ennenkaikkea ihanat väritä eikä mitään typeriä uusretro kuvioita joka paikassa. Ne on kieltämättä jo mennyttä aikaa..
Meillä taas haalareita on käytetty useammalla sisaruksella eikä mitään ongelmaa..Kestävät tosi hyvin :)
Meidän lemppareita ovat moonkidsin froteehousut sekä ribbipaidat =) Metsolalle olikin jo tullut myyntiin kevään uutuuksia,froteehousuja herkku väreissä =)keltaista ja sinivihreää... meillä ollut joskus meandin t-paitoja,tosin olen ne huutiksesta ostanut käytettynä.