Rumimmat naistennimet top 5
Kommentit (904)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 00:19"]
NYT KAIKKI KIRJOITTAMAAN TÄNNE MIEHENNE EKSIEN NIMET ;) tai EXÄNNE NYKYISEN NAISEN NIMI :)
[/quote]TAI MUUTEN VAAN JONKUN NAISEN, JOTA KADEHDITTE, NIMI ;)
Jarita
Petra
Tytti
Sisko
Ursula
Ritva, Tytti, Marja, Sinikka, Tellervo, Petra, Riitta...
Ursula
Raisa
Maisa
Marsa
Akuliina xD
Ritva, Liisa, Pirkko, Ulla, Anu, Tanja, MArketta, Margit, Minna, Moona, Anne, Tiina, Taina, Kaija, Kirsi, Kirsti, Jenna, Jemina, Janita, Virpi, Virve, Varpu, Annukka, Saija, Marjut, Ruut, Raija, Raili, Pirjo, Ursula, Irmeli, Irma.. yms! ei tuu muita mieleen. mut yleisesti ottaen keski-ikäisten naisten nimet on lähestulkoon aina rumia
Joo´o, en jaksanut lukea, kun pari sivua. Joko täällä on kaikki naisten nimet lueteltu?
Näyttäis olevan helpompaa luetella ne, mitkä EI ole ihan hirveitä. :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 00:49"]
Ritva, Liisa, Pirkko, Ulla, Anu, Tanja, MArketta, Margit, Minna, Moona, Anne, Tiina, Taina, Kaija, Kirsi, Kirsti, Jenna, Jemina, Janita, Virpi, Virve, Varpu, Annukka, Saija, Marjut, Ruut, Raija, Raili, Pirjo, Ursula, Irmeli, Irma.. yms! ei tuu muita mieleen. mut yleisesti ottaen keski-ikäisten naisten nimet on lähestulkoon aina rumia
[/quote]
Sofia, Emilia, , Amanda ( Manta ),Aino, Helmi, Matilda, Martta, Senja, Viivi, Tyyne ja Esteri. Kaikki vanhojen mummojen nimiä; lapsi menee kumaraan jo pelkästä nimestä. Kirjoitti keski-ikäinen Tarja
Täältä saa loistavia nimiehdotuksia, kiitti!!
t. Tyttöä odottava
No kerrankin pääsin listalle, kun olen Tarja Hannele, tosin tykkään nimestäni silti...
Jannica, Jennica, Jessica yms wt-nimet. Hyi kamala!
Tarja, Hanna, Reetta, Sari, Sanna, Virpi, Pirjo, Pauliina, Terhi, Tuire, Anne, Hanne, Hilla, Mervi, Maija-Liisa, Tuula, Leena, Evita, Inka, Mirjami, Erja, Jenna, Janna, Jenni, Katriina ...
Nanna, Merita, Jade, Olivia, Janna
Mun nimi päässyt jonkun listalle. :D Ei siinä, itsekin nuorempana mietin että oispa joku toinen nimi koska ei ole mun ikäluokassa (synnyin -94) kovin yleinen. Nykyään on ihan kiva, ettei joka toinen vastaantulija ole saman niminen ja on siihen tottunut muutenkin
T: Anu
[quote author="Vierailija" time="11.01.2010 klo 21:33"]
[/quote]
Tiedän yhden Birgittan, lempinimi on Gitte/Gitta.
J-nimet ja C-nimet, yms. "hienot lähiönimet"
Pirjo, Tuire, Sirpa, Mervi, Mirkka, Hilkka, Virpi, Terhi, Mira, Mila, Viivi, Emmi, Elin, Kristiina, Minea, Lumi, Milla, Kia/Ria/Tia/Pia/Mia/Mea/Rea/Nea jne, Ripsa, Pipsa, Minttu, Tellervo, Kyllikki, Tytti, Ella, Elli, Pirkko, Siiri, Reeta, Roosa/Rosa, Lili, Outi, Kukka, Tiina, Tyyne, Ylva, -ja-nimet (Tanja, Sonja, Senja, Marja, Ronja...)
Voi voi, noista kaikki on taas ennemmin tai myöhemmin nimilistojen kärjessä. Oottakaa vaan!
Jonna, Janna, Janni, Janika, Jannika, Jessika, Jasmiina, Annika, Anni, Henna, Enni, Eini, Juuli
Kuutisensataa Suomessa, eikä esinny tällä listalla? Minä olen Saila, eikä tosiaa kukaan ole moittinut nimeäni rumaksi :D
NYT KAIKKI KIRJOITTAMAAN TÄNNE MIEHENNE EKSIEN NIMET ;) tai EXÄNNE NYKYISEN NAISEN NIMI :)