Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumimmat naistennimet top 5

Vierailija
11.01.2010 |

1. Tuire 2. Päivi 3. Kyllikki 4. Virpi 5. Tarja

Kommentit (904)

Vierailija
241/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainiin kaksi unohtui:

4. Ira (tarkoittaa latinaksi vihaa)

5. Pälvi (pälvikalju?)

Vierailija
242/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Päivi on kaunis nimi.

Mun inhokkilistalla:

Kaarina, Irmeli sekä kaikki uudet "yksilölliset" muotinimet, joissa on vierasperäisiä kirjaimia yhdistettynä tavalliseen suomalaiseen sukunimeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi on ok, mutta PäLvi ei ole.

Vierailija
244/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo TUIRE on kyllä niin hirveä nimi, että tulee varmaan aika pian muotiin.

Vierailija
245/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi muuten laittaa myös perusteluja, miksi jokin nimi kuulostaa pahalta.

Tuire kuulostaa jonkinlaiselta tuiman ja pierevän yhdistelmältä. Aivan kaamea nimi.

Pirjo taas kuulostaa pisteliäältä, kireältä, vihaiselta ja kimeältä, tuo mieleen puhelimen pirinän. Asiaa vielä pahentaa se, jos henkilön lempinimenä on Pirre.

Raija ja Reija tuovat mieleen sanan "raijata". Ei kovin kaunis mielikuva. Jotain muutakin ikävää noissa kyllä on, en vain heti keksi mitä.

Virpi on vähän niin kuin sekoitus sanoista vispi ja varpu, kumpikin ikäviä nimiksi (paitsi Varpu on jo niin hirveä että siinä on jotain kivaa itse asiassa).

Irmasta tulee mieleen sanat irvikuva ja imartelu.

Jarna... Aivan hirveä mutta en keksi miksi! Ehkä joku jurnuttaminen tulee mieleen siitä tmv.

Vierailija
246/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ursula ja Justiina.Muita ei tähän hätään tule mieleen,nuo ovat musta ne yököttävimmät.

Vierailija
247/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tämmösissä listoissa mainitaan noita r-nimiä. mutta en varmaan koskaan ole nähnyt hyvin hyvin yleistä r-nimeä vastaavilla listoilla: maria. jännä, koska melkein kaikkihan täällä on mainittu. :) ja on kuitenkin niin yleinen.

myöskään marian johdannaisia ei listoilla näy. marja, mariia, marianne, marianna, marjut, marita, marjaana, marjatta... (okei kahta vikaa joskus harvoin) jännä, että nämä ovat siis ilmeisen neutraaleja nimiä. mitäänsanomattomia siis? :)

selasin keskustelun pikaisesti läpi, ja ainakaan minun silmiini ei osunut helenaa. jännää, koska mielestäni se on ollut aina sangen ällöttävä (tekokaunis, lälly, lässy), mutta lehmämäinen (heluna...). Kolmas nimeni siis on juurikin tämä helena. Ehdoton epäsuosikkini. :) noita aiempia (maria-nimiä) en itsekään pidä rumina, mutta luulisi, että niillekin vihaajansa löytyisi, kun kaikille muillekin tuntuu löytyvän. ja kun r:n sisältäviä nimiä niin ponnekkaasti inhotaan. :D

Vierailija
248/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja

Soili

Kaikki j-nimet: Jessika, Jannika, Julia, Jenna, Janna

Minna

Patricia ja c-hienostelut

Nea

Emilia

Vierailija
249/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Helena on mainittu, 402. Mariassa se RI on ainoa kova tavu, ja kahden pehmeän a:n ympäröimänä se ei kuulosta niin pahalta. Toisin kuin nämä Tuiret ja Pirjot jne.

Itse mainitsisin vielä uudelleen Pipsan, joka kuulostaa pimpsalta, ja vielä pahempi versio aiheesta on RIPSA, joka kuulostaa ripsiltä ja pimpsalta yhtä aikaa. Hyi!!

Vierailija
250/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrsa on kyllä aika järkky.

Pirjo, Kyllikki, Ritva ja Tuija aika pahoja myös.

Vierailija
251/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta: te jotka inhoatte Anu-nimeä, onko syy juri tuo anus-mielikuva vai inhoatteko muusta syystä?

Olen kuvitellut Anu olevan (ikäisilläni) niin tavallinen nimi, että suurin osa mieltäisi sen vain nimeksi eikä vastaavaksi kuin pers tai vagin... Tietysti jossain ala-asteella kun jotkut pojat oppivat anus-sanan niin heidän piti vähän hihitellä. Ja tietenkään Anu ei sovi Saukko- tai Saukkonen -nimien kanssa.  

t.Nimeensä ihan tyytyväinen Anu

Vierailija
252/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... täällä on nyt laajalla rintamalla tuomittu rumimmiksi nimiksi 1940-50-lukujen yleisimmät tytönnimet. Ihan kuin olisi pantu meidän toimiston naiset riviin: Pirjo, Tarja, Päivi, Pirkko, Kirsti ja Irja. (Ihania naisia kaikki!)

Mutta kunhan kuluu vielä pari vuosikymmentä, juuri noiden nimien vuoro on nousta uusiksi suosikeiksi, ja sofioiden, emmien, islojen, aavojen ja pihlojen sijasta pihat ja päiväkodit vilisevätkin taas juuri noita samoja pirjoja ja tarjoja. Saapa nähdä, mitkä nimet silloin julistetaan kaikkein karmeimmiksi :).

Vierailija
253/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko kilometriketjua, että josko joku jo korjasi tämän, mutta Ranja ei kylläkään tarjoita italian kielellä hämähäkkiä... Hämähäkki italiaksi on ragno ja se lausutaan "ranjo"... Ja mitä ihmeen väliä sillä on, mitä nimi tarkoittaa jollain muulla kielellä, kun me kumminkin Suomessa ollaan...? Ei sillä, että Ranja nyt minustakaan välttämättä mitenkään erityisen kaunis nimi olisi...

Vierailija
254/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noomi, Jessica, Iina, Jutta, Jatta, Jarna

Alma, Hilma, Lempi, Salme, Selma, Iida, Maila

Kyllikki, Aulikki, Annikki,

Vierailija
255/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, miksi sellaiset ihmiset lukee tätä, jotka itsekin arvaavat pahastuvansa :D Oma nimeni mainittiin 3 krt / 409 viestiä eli lienee syytä iloon :D

Laura on ihana nimi ja sillä selvä <3 Tykkään kaikista nimistä, jotka ovat samoja monessa kulttuurissa ja kansainvälisiä olematta keinotekoisia (tyyliin suomalainen Vanessa-tyttö) Laura on juuri on yksi sellainen. Sitäpaitsi KAIKKI tapaamani Laurat ovat olleet kauniita ;)

Rumiksi julistan iki-inhokkini:

Vanessa

Isla

Pieta

Tara

Karla

Jaana

Terhi

Mervi

Virve

Tarja

Ronja

Vierailija
256/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄH,seuraavaksi mitatkaa peräaukkonne ja laittakaa mitat julki.Ei ainakaan yhtään öllömpi keskustelunaihe.

Vierailija
257/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa nimeäni en tältä listaukselta ihme kyllä löytänyt, mutta minun mielestäni tälläinen listaus aiheuttaa monelle varmasti pahaa mieltä???????

Onkohan tälläiset listaukset todella tarpeen....

Ei nimi naista pahenna, jos ei nainen nimeä, vai miten se nyt menikään.

Vierailija
258/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisa ketju. Tarpeeksi kauan kun jatketaan tätä, niin eiköhän tänne kaikki Suomessa naisille väestörekisteriin merkatut nimet saada listattua.

No, tuonpa oman panokseni keskusteluun, vaikka en keksi kuin yhden nimen, joka omaan korvaani on kertakaikkiaan ruma:

Naima

Vierailija
259/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä viestistäsi! Nimeni löytyy aina näiltä listoilta. Olen kai sitten parkkiintunut, ettei minua loukkaa se, että moni pitää nimeäni rumana. En oikeastaan ajattele asiasta mitään. Siitä olen iloinen, että nimeni on erottuva. En toisaalta kyllä itse osallistu näihin listauksiin, lueskelen huvikseni joskus. Luulen, että jos ei puhuta minun nimestäni, moni mainitsee täällä inhoamansa naisen nimen tarkoituksenaan tuottaa pahaa mieltä. Listalta löytyy nimittäin monia objektiivisesti kauniina pidettyjä nimiä. Sellainen on pikkusieluista, mutta minkäs teet. Kukin elää elämäänsä omien arvojensa mukaan.

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 14:50"]

Omaa nimeäni en tältä listaukselta ihme kyllä löytänyt, mutta minun mielestäni tälläinen listaus aiheuttaa monelle varmasti pahaa mieltä???????

Onkohan tälläiset listaukset todella tarpeen....

Ei nimi naista pahenna, jos ei nainen nimeä, vai miten se nyt menikään.

[/quote]

Vierailija
260/904 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tämä minultakaan yöunia vie. (: Ihan samahan se on mitä  joku vieras ihminen minun nimestäni ajattelee. Minua vain jossain määrin kiinnosti, liittykö nimeni inhoaminen "aina" juuri siihen että se muistuttaa anus-sanaa, vai onko muita syitä. Esim.onko se jonkun mielestä  vain äänteellisesti ruma tms.

t.Anu

Ketju on lukittu.