Mahassa kutkuttaa, kun eräs komea työkaveri (ukkomies kyllä) on ihastunut minuun;
joka aamu katsoo minua, kun kävelen hänen työhuoneen ohi ja leveästi hymyillen huikkaa huomenet. Tulee joskus juttelemaan muuten vain. Iih tätä tunnetta
Kommentit (13)
rauhoitu. VOihan se kutkuttaa mieltä, mutta paha mieli siitä pitkällä tähtäimellä kuitenkin tulee, kun työpaikalla ryhtyy jotain tunnetta elättelemään.
AIka monet muuten tervehtii ja juttelee kaikille työpaikallaan ilman että se ois erityistä ihastumista.
Arvasin, että saan täällä vain kateellisuutta huokuvia vastauksia, mutta ei se mitään =)
Tämän miehen vaimo ei varmaankaan kyllä tykkäisi hyvää, jos tietäisi miehesä ihailevan muotojani.
niin mä olen ihastunut kaikkiin niin naisiin, kuin miehiin.. koska katson ihmisiä huikkaan hymyillen huomenet jne.. Myös bussikuskia tervehdin aamulla hymyillen. Ja juttelen muuten vaan jopa sen bussikuskin kanssa... Niin sekö työkavereiden..
miten ap voit väittää että tämä ukkomies ihailee muotojasi ja on sinuun ihastunut? eihän tuo ole kun kohteliaisuutta työkaverille :D
aika vainoharhainen ihminen olet ^^
päättelet että on ihastunut. Nuo ei kerro vielä mitään. Toki tämä mies siis voi olla ihastunut sinuun, mutta emme ole vielä vakuuttuneita. Ei noilla merkeillä. Ei kateellisuutta, kyllä meihin kaikkiin on joku mies ihastunut, suurimpaan osaan. Useimpiin jopa rakastunut ;)
Itse ainakin olen (yli 15v) toivotellut huomenet ja käynyt juttelemassa niin mies- kuin naispuolisille työtovereilleni. Useampi mies käy työhuoneessani istumassa pöydänkulmalla ja toisinpäin, päivittäin. Eipä ole koskaan tullut mieleenkään, että jotain ihastumista olisi ilmassa pienestä flirtistä tai härskeistä puheista huolimatta.
Vähän samanlaisia kuin monilla hurahtaneilla noissa reality-sarjoissa näkee. Siellähän on säännöllisesti näitä "olen vain kaikkein täydellisin" ja "kaikki kadehtivat minua, koska olen jumalaisen kaunis" -kommentteja laukovia vinksahtaneita tyttösiä, jotka tosiasiassa ovat ulkoisesti täysin samaa tasoa kuin kaikki muutkin. Korkeintaan päässä on jotain häikkää enemmän kuin muilla.
Itse ainakin olen (yli 15v) toivotellut huomenet ja käynyt juttelemassa niin mies- kuin naispuolisille työtovereilleni. Useampi mies käy työhuoneessani istumassa pöydänkulmalla ja toisinpäin, päivittäin. Eipä ole koskaan tullut mieleenkään, että jotain ihastumista olisi ilmassa pienestä flirtistä tai härskeistä puheista huolimatta.
miten ap voit väittää että tämä ukkomies ihailee muotojasi ja on sinuun ihastunut? eihän tuo ole kun kohteliaisuutta työkaverille :D aika vainoharhainen ihminen olet ^^
heh, kyllähän minulla on silmät päässä ja näen missä hänen katseensa harhailee =) eikö teihin ole koskaan kukaan ihastunut, kun noin hyökkäätte epäillen?
Ja eiköhän niitä naisellisia muotoja sen omallakin vaimolla ole. Yleensä kaikilla naisilla on samat tykötarpeet kuitenkin.
ja kenen flirttailevaa. Eiköhän ap:kin osaa tulkita miehen mielenkiinnon ihan oikein. Nauti tilanteesta ja pidä se tuollaisena mukavana!