Onko mies uskoton?
Odotan maaliskuulla syntyvää vauvaa. Meillä ei ole lapsen isän kanssa kovin pitkää suhdetta takana, ja nyt odotusaikana suhde on alkanut rakoilla.
Viikonloppuna mies sai pari tekstaria, ja kun kysyin keneltä ne olivat hän sanoi erään naisen nimen. Oli kuulemma vain kysynyt kuulumisia, ja kun mies näytti minulle tekstarit ei niissä mitään "sellaista" ollut. Tiedän, että hänellä on ollut kyseisen naisen kanssa suhde joskus. Nainen on tietääkseni naimisissa.
Vedin joka tapauksessa pultit tekstareista, mies ei sanonut oikein mitään. En halua, että miehen entiset naiset tekstailevat hänelle yhtään mitään.
Olenko vainoharhainen?
Kommentit (10)
Ja sehän johtaa juuri siihen lopputulokseen mitä et halua.
Onko mun vaan hyväksyttävä, että mies pitää yhteyttä entisiin naisiinsa. Mies sanoo, että ovat nykyään kavereita.
Mä uhkasin ilmoittaa naisen miehelle, että pitävät yhteyttä.
Jos olet nähnyt viestit ja ne ovat ihan tavallisia, niin tottakai sinun pitää hyväksyä se, että yhteyttä pidetään. Aikuisiahan te molemmat olette, eikä suhteessa "anneta lupaa" tai "päästetä kavereiden kanssa".
Ja tuo, että uhkailet ilmoittaa naisen miehelle yhteydenpidosta on lähinnä säälittävää. Ilmoitat mitä? Nyt olet vaarassa tehdä itsestäsi oikeasti tosi naurunalaisen.
että noi tavalliset viestit oli vaan jotain alkulämmittelyä. Nainen sanoi ajatelleensa miestäni ja kysyi mitä kuuluu? En mä ainakaan ajattele yhdentekeviä ihmisiä.
Ap
että noi tavalliset viestit oli vaan jotain alkulämmittelyä. Nainen sanoi ajatelleensa miestäni ja kysyi mitä kuuluu? En mä ainakaan ajattele yhdentekeviä ihmisiä. Ap
Jos mies näytti viestit sinulle, niin ei taatusti suunnittele mitään salaisia tapaamisia naisen kanssa.
itse ymmärrän ap:ta täysin koska on kyse nimenomaan miehen ex akasta.
Mie aloin seurustella mieheni kanssa niin tehtiin jo alussa selväksi ettei kumpikaan ole koskaan tekemisissä exien kanssa.. en ymmärtäisi jos miehelläni olisi edes kaverisuhde entiiin muijiin enkä itse haluaisi olla tekemisissä omii exiin.
Sinuna ap tekisin selväksi nyt heti miehelle että ymmärrät jos nainen olisikin pelkkä kaveri olllut aina mutta että ex ja jos et halua miehesi olevan tekemisissä entisiin niin ota asia esille ja sano suoraan.
en tosin usko että tuossa mitään suhdetta heillä nyt olisi, mutta reagoisin ihan samalla tavalla kuin sinä teit
Älä hysterisoi ap.. Siitä ei hyvää seuraa!
Mies on uskollinen, niin kauan kunnes toisin todistetaan..
Itse olin vastaavassa tilanteessa esikoiseni raskausaikana - emme olleet mieheni kanssa tunteneet kauan, ja olin todella epävarma itsestäni sen valtavan mahani kanssa, kun kuitenkin miehen kaveripiirissä olivat edelleen pari edellistä exää. Höyrysin myös joka ainoasta tekstarista ja ohimennen moikkauksestakin :D
Se menee ohi, ainakin minulla meni. Mieheni oli raskausaikana koko ajan huolehtimassa minusta, vauvan synnyttyä oli kotona kaiken ajan, minkä vain pystyi, hoiti vauvaa ja hoiti minua, oli todella mun tukena. Tänä päivänä meillä on takana viisivuotinen suhde, kaksi lasta ja tosiaan jo naurattaa tuo raskauden aikainen hömpötykseni :) Herran jestas, kun kuvia katsoo, niin tuohon aikaan mä olen ollut tosi vetävä. Tänä päivänä olen jotain ihan muuta raskausarpineni ja riippuvine rintoineni, mutta tuossa tuo on pysynyt ja aina on mun tukena. Vasta tavattiin välipäivinä kavereita, joista yksi pariskunta alkoi ääneen ihmettelemään, miksi imetän edelleen kuopustamme, 9kk. Kyselivät, enkö yhtään pelkää, että rinnat menevät pilalle. Itse tähän nauroin, että nämä versiot on pilattu jo mun syntymän aikoihin (ovat aina olleet suht riippuvat, toki imetys on vaikuttanut myös), mieheni puolestaan totesi, että "älkää nyt viittikö toisen iloa pilata, kun xxx (kuopus) ymmärtää hyvän päälle ja on keksinyt maailman parhaan asian".
rehellisesti keneltä ne olivat. 100% varma ei kenestäkään voi koskaan olla, ja sen kanssa on vain elettävä.
Mutta yleesä pettäjä yrittää peitellä jälkiään, joten vahtii puhelintaan kuin haukka, ja viestit ovat aina "Mikolta" tai "Jannelta" tai pelikavereilta.
Puheluihin vastataan salassa, tai pidetään puhelinta äänettömällä...